Regoli di a vita famigliali

Forsi queste si sorpresa d'una persona, ma a vita cù a matrimoniu hè micca simplice quant'è quantu pari. Ùn hè solu bisognu à esse prestu per u matrimoniu, ma hè ancu necessariu di capiscenu chì a vita famigliali hè u travagliu di ogni ghjornu di dui persone per ottene l'armunia in i so rilazioni, l'adattazione à l'altri, una visione di u so rolu in a nova famiglia è a custruzzione di a so propria linea di cumpurtamentu in u matrimoniu . Eccu alcuni règuli chì i nostri aviani seguitanu per evitari e disposti in a famiglia è prolonga u so matrimoniu per parechji anni. Hè per quessa noi ci stavemu nant'à tanti anni! ...

1. L'arburu di famiglia accuminta cù u pronomi "avemu".
Tutti i cagiuni sò ammucciate i so "I" è tutti per percive, fà è cresce a so vita da a posizione "WE". A cumplimità di sta regula serarà suppulu a vita di a famiglia cù a felicità, u cumprinziu mutuale, l'alegria.

2. Prestu pi ripetiri u bonu.
Avè fattu un bon travagliu, apressate ancu di fà u bè per u cunjunore, per a famiglia. Cumprà cù a felicità, micca solu quelli chì sò avè fattu u bonu, ma ancu quellu chì faci a bona.

3. Parò in còllera.
Un regnu sàviu - ùn correghjenu per vultà l'ingerimentu, pensate, capiscenu a situazione, capiscenu è pardunà u cô cònjo.

4. In ogni situazione di cunflittu, ùn culpete micca a cunnosione (y), ma cercanu a causa in sè stessu.
U psicologicu regnu assai subtili è prufunnu. In un sensu veru, in relazioni mutiani di e cagiadelle è in situ situ cù a concurrenza, i dui è guasi sempre culpèvule, è si averebbe fattu un delitu più in quellu chì unu di i cagiuni hè culpitu, allura u pianu di u mumentu era probabilmente pronta di preparatu da l'altre cuniatura.

5. Ogni passu passatu hè uguali à parechji ghjorni di gioia, ogni passu da a famiglia, da a cunchidu - à parechji ghjorni amargi.
À e famiglii ghjovani, spessu occur in contru - a coppula disputa, è nè du vole di passà un passu, aspittendu à l'altru per fà. E volte volte agisce: funziona nantu à u principiu: "avete fattu mè una mala cosa, ma aghju avete da peghju", quand'ellu si dice "dentale per dent". Tuttu chistu vene guasgi per a disaccorsi severi in a famiglia.

6. Una bona parolla hè bona, ma una bona dritta hè megliu.
Sicura chì, in ogni locu, una bona criata hè megliu da una parola. Ma in relazioni familiale, certe volte una bona parolle significa micca menu di una bona intesu. In modu, ùn solu una donna "piace l'ochji", un omu hà bisognu di listessi appruvazioni di a mòglia, eloggi è, sicuru, chì hè a più.

7. Hè capaci di ùn solu per piglià u locu di l'altru, ma digna di firmà nantu à a so propiu in questa situazione.
A responsabilità per l'azzione propria, l'accettazione di a derrota, a maladie hè una sperienza chì ùn vene micca da ellu stessu, deve esse stata pacentamente è persistendu di a zitella.

8. Un quellu chì ùn crede à ellu ùn credi micca.
E relazioni familiari sò custruiti nantu à cunfidenza. Hè necessariu cultivà a vuluntà di mantene sta fiducia, per justificà.

9. Sia un amicu di i so amici, i vostri amichi diventeranu i so amici.

10 Nimu vole à amà a so mamma è a so mamma, ma sò pronti per ad amore dui omi.