Rġentaghju di u China

Interèssi in Oriente sempre manifestatu. Quasi tutti designatori tene cose in u stili orientali, chì si manifesta in u stylu di mudelli orientali, stili, culori. U stissu modu orientali hè assai multifitalizatu, perchè abbraccia a cultura di i populi asiatichi è arabi. Unu di l'orienti di u stilientale orientali hè u stilu chinu. Ùn si trova micca solu in a linea di robba, ma ancu in l'interni, elementi di decoru. L'urigine Chine hè sempre simplicità è minimalismu. Per quessa, a ropa in u stilu cinese hè carattarizatu da a simplicità di cut and strict lines, minimi findi è dettiti.

Rġentaghju di u China
L'stil chinoisu hè carattarizatu da un collar-stand, brusgii ridette longu allungati cù un colpu è un pezzu d'alta, una chjappu incù ghjunti cù tagliati à i lati, ma pò esse chieti chjaramente curta, in solitu à a cintura. Sì troppu largu o, à u cuntrariu, stretchinu, da u fondu, anu travagliati speciale o una banda elastica.

Tsipao hè una carta di visita di u stilu cinese. Sta roba in piena naziunale chinesa hè un vestitutu cù un oliu à u dirittu right, u collu-stand è tagliati à i lati. Esternamente, pudete truvà un similitud à una robba cummossa.

Hè assai pocu è exoticu per vede u vestitu di notte, stilizata cum'è tsipao. Inoltre, questa indipendente darà una figura di feminità è sfascià a figura. E blusce è capelli di questa cut hè appruvatu adettà ancu in l'office.

Per fà costruisce una disfatta pò esse di ogni tessulu. Di sicuru, pudete aduprà seda o brocade cinese, ma ùn sò micca obligatoriamente. L'accesoriu à l'uspitalità cinese hè indicatu da u cuteddu di u vistimentu, è micca da u so materiali.

U focu principalu hè nantu à a siluette. Sì u vestitu in l'stile di zipao hè fatta di tela satinata è brodata, allura l'accessori supplementari ùn prudenu di esse dumandatu. Hè bella in ellu stessu è i decorazioni innevate ùn ponu micca sopra à l'imagine.

Un'altru elementu di chjave cumminciò-mandarin. Pò esse o cù un colpu, o cun un liggeru in buttuni asimmetricu cù cicli o ligami. Questu stili hè spissu usatu da i diseggiani per creà mudelli novi di chjosi, capelli e caprini.

Un antru elementu tradiziunale di u vestitariu chinois è un vestitu. Per i so tessuti, i tessuti brillanti chì si mannanu sò usati, preferibbilmente di materiali naturali, per esempiu silk. A spalle di u vestitu hè spessu apprezzata cù imaghjini di draghi o d'altre animali da a mitulugia chinesa, ma questu hè solu un ornamentu. Puderanu ancu imbarcà l'imàgini di imàgine di natura - montagne, onde, nuvole è pianta.

A moda in u stilu chinoisu hè faciule cunglinda cù qualcosa di u vestitariu. Per esempiu, nantu à u vestitu, u casu pò esse mette nantu à una chjama mandarina, è una blusa stilò zipao cun ghjunti diritti o una fascia diretta midi classica. Se Tsipao monofonique, senza modelli variegati, un color calmatu, per esempiu, nìuru o marrone, u vestitu pò esse postu in l'uttellu.

Per separà, deveru andà per l'scelta di i scarpi. Per l'stil chinoisu hè carattarizatu da una sola lisca, sandali di assai strapelli, scarpi di brocade.

Cumplette a imatge
Per l'estilu cinese, u capeddu liso ùn hè caratteristicu di i capelli. Puderanu esse dissolute o cullate in un altu pitture, per esempiu, mette in un bun. Pudete cumene una decorazione cù prudutti tradiziunale di legnu. U riposu ghjocu cumprà a vostra imagina in u stilu chinu. Se ùn site micca u patrone di a seccione d'ampiezza in bocca, pudete aghjettà visualmente a forma cù u foru di liquid. Sceta una fila per i cingalesi in a parpaidea più largu più di l'usu. Per l'labbra aduprate liparosgià brillanti. Per u maquillaje ùn vede micca vulgari, perchè l'ochji utilizanu l'ombri di lume, cusì l'enfasi ùn hè solu nantu à i labbra. Apply light blush on the pochette.

I spiritosi pò ancu fà un tuccu di u focu orientali. Sì dite una ghjovana, dà preferenza à i aromi di tartà dolce, per i femine più vechje, spicchi cusì.