Qualchissimu chì a nostra lingua dite di u salute?

Dapoi u tempu anticu, a medicina hà studiatu e aplicatu in pràtica per u trattamentu è di diagnosi di certi signali esterni di malatia. I più simplici sò suvrani di u pelle, l'esclusa, l'urina in i malatii di u fianu. Eyelophane (exophthalmos) cù ipertiroïdismu (thyrotoxicosis). Ci hè cchiu sutile, menu signalli notevuli (sintomi) di e malatie.

Per esempiu, piglià a lingua. U grandu grandore di a lingua, chì ùn si pò micca in la bocca, pò esse di presenza di l'altri sintomi - l'aumentu di i dete, a tene di u pede, l'orli, u nasu, i labbra - parranu di un tumore pituitaria è l'acromegale. A malatia hè trattu, è perchè l'accessu puntuale à un medico in i primi stadioni di a manifestazioni di a malatia aiutarà in modu puntuale à piglià e misure di u trattamentu.
U culore di a lingua parlate volumi. Fighjite à a lingua di un zitellu sanu. Hè rossa è umida. A pneumonia, a scarvuta, a qualche malati infizziosi, diventa un rossu rossi, crimson. Ci hè un termu - una lingua crimosa. L'anemia, l'anemia, a perdita di sangue, a lingua hè pallina, cum'è u paci. In questu casu, i pruduttu palisati sò allisati. L'idià impone una strada lacada. A listessa lingua pò esse cù u canciu di stomacu.
Langue giallu - i prublemi cù u fianu è a viloria. A volte, a lingua gialla cunfondeghja cù e malattrini di sangue, avvelenimenti, quandu ci hè una destruzioni massiva di i sangue di u sangue - i sangue di u sangue è i plachite di sangue - plachite.
Rariamenti, ma sempre avà chì a lingua si sarà nìta. In i malati cardiovasculare cù disordini circulatorii (IHD, angina pectoris, difetti di u cori, a tiretoxicosi) a lingua sarà bluizzata. È se u duttore hà cunsigliu di e fondi cardiusi effittiva, dopu un pocu tempu u paci chì si sentenu megliu. À u stessu tempu, a cianisi di a lingua si sparghjera, chì pò esse cunsideratu cum'è un signu miraculu addiu di rinfurzà o migliurà di l'organiziu cum'è un mondu.
Un capriccio blanquecino nantu à a lingua o una lingua bianchina e versicolante indica i malatii di u stomacu è u intestinu grossu. In questu casu, hè megliu cunsultà u duttore è esaminà quelli esvedenti.
Lu culori rughju di u punta è i vini di a lingua cù un respiro biancu coperto cù una volta pò indicà gastritis-inflammazione di u stomacu. Se ci hè una sensibilita ardenti di a lingua, hè prubabile chì l'acidità di u stomacu hè ridutta, l'anemia hè pussibile per una mancanza di vitamina B è a causa di l'anemia hè a mancanza di a digestioni di ferru di l'alimentariu.
A lingua sarà rossu scuru in l'avvilimentu sidu (funghi, salti di metalli pesce) è fallimentu renale crunatu. In questu casu, ci hè ancu un odore urinale da a bocca.
Oghje nantu à a superficia di a lingua, ci sò spots, pigmentazioni, papillomi, blisteri. Allora, cù a malatia di a pelle, u licenziu di u latticeu rossu pò esse truvatu nantu à a lingua è i mucosa mucure d'arrichi rossi cun u senza un toccu. Cù pemphigus - area ulcerati di a lingua mucosa è i prugne.
Avemu amparatu chì a nostra lingua hè un indicatore di tutte e malatie di u nostru corpu, pò truvà facilmente quì à trattà, duv'è cumencia. U nostru urganizatu tutale hè un sistema cunnessu chì interazzione cù ogni ogghiu à u stessu tempu. In casu di qualsiasi malatìa, unu di l'urgani i purtami in elli è darà i primi sintomi. Dopu quì, pudemu riscattà immediatamenti trattatu attivu è ricuperazione veloce. In parechji centri medichi, una tecnica hè usata per detecve e malatie per i sintomi taliana. E quasi sempri u diagnosi hè un viscuvu. Per quessa, a lingua sempre serà sempre un bonu indicatore è assistente per identificà a malatia.