A rapportu di e donne à u maritu civili

Quandu si tratta di u matrimoniu civili, l'opinioni sò tendenu divirsiri. E persone di più età rispettava, risuscitatu nantu à a basi di unioni legalizati ufficialmenti, sò opposti categurichi à i so figlioli è ne figlioli vivendu una vita di famiglia.

Ma sti stessi "figlioli è niputi" rimaneghjenu cun tranquillamente à u cuncettu di "matrimoniu civile" è prefèunu stu tipu di unioni à relazioni ufficiale, fissati da un stampu in u passaportu, più spessu.

I ragiuni chì incuraghjenu i ghjovani à non vederà cù ligami legi sò diffirenti. L'omi sò a priziosi libertà - natura amante, chì ùn vulianu micca afflittu cù obligazioni. Ancu s'ellu si cumplittamenti di sti oblighi, hè più faciule per elli à realizà senza a furmazione formale.

I donne si ponu più è difficili. Una donna rara stabbilisce una condicioni fundamentale per a relazione iniziale di u matrimoniu legale, perchè pò esse facilmente perde una persona amata chì ùn accunsente micca.

L'attitudine pusitiva di e donne à u matrimoniu civile hè influinzatu da u so matrimoniu ripetutu. A volte l'eperazione pienza di "relazioni legale" suggerisce chì hè più siculu è più faciule di vive cun un omu amatu senza obligazioni. Inoltre, questu fa a rilazioni trà un omu è una donna più tritonce è cuscienti, perchè ogni volta ùn sò teme chì unu d'elli si basta solu è si lasciarà. E ancu s'ellu si abbanduneghja, ci hè un plus - ùn ci sarà tutta sta cinta rocca chì accumpagna u procedimentu di divorziu.

Hè impussìtellu di ùn esse chjamà e donni ditti donni emancipati. Anu cessatu di realizà tutte e funzioni chì e donne anu dumandatu à rializà in u matrimoniu. Sò ndipinnenti, disposti d'elli, i so finanzii è u tempu à a so discrezione è ùn ne micca bisognu di un omu assicurbu, chì era tradiziutu prima cunzidiratu u capu di a famiglia è di u sustegnu. E ancu s'elli ci vole ancu di un omu forte è solidali à vena cun elli, u matrimoniu in l'altitudine hè una formalità chì porta un problema innecessariu, perchè ùn vi mancanu à u travagliu, u so modu di vita è ancu u zitellu ùn cambiara micca sta situazione.

Un gran numaru di e donne chì prefere i relazioni libri sò rapprisentanti di un stratum benestantus di a pupulazione, l'elite chjamata. Per esse nascutu finanzjarizamente indipendenti, pussessu tutti l'benefizii di a civilizazione, e donne di sta categuria spessu ùn vulianu micca limità a libertà. Rispittà a ragiunità fundamentale per a maiò parte di i vincenu, à dì u finanziariu, ponenu a rilazioni d'amore in u core di a relazione.

Hè strasurine chì pare mancunu, ghjè accunciatu in gruppi di bassu di riti per legittimia e rilazione è hè trà e donne chì u percentuale di eterna unica hè a più alta. Prima di tuttu, questu hè duvuta à u fattu chì a maiuranza di elli vedanu u so propiu in crià una famiglia, in u matrimoniu. Ma micca cù tutti l'omi sò e famiglii forti. Dopu chì i casali sò ghjucati è tutte e soldi si spende, un momentu di a verità vene - i prublemi di u ghjornu, chì, com'è cunnisciutu, parechje barche anche anche anchi.

Allora, l'educazione in tradizzioni cunsirvatori stretti, u desideriu di mantene un omu richidatu o l'idea di un futuru criaturu, chì hè intitulatu "guarantitutu di a liggi", significa tuttu ciò chì spiega l'attitudine negativa di e donne à u matrimoniu civile, in quandu un rottu pò benificà. Tali miseria miranu assai in u futuru, assicurendu contra i prublemi finanziari pussibuli. Ma cumu a pràtica mostra chì u matrimoniu ufficiale ùn hè micca una guaranzia di riescita è, più impurtante, di relazioni longu. Quantità assai di l'omi è di e donne è in a so visione di elli in a struttura di a società. L'attitudine di e donne hè comprissiva - sò più spessu sottu a vista di l'insecurity è a condimenta morale, cum'è e coppiu mariti sò sempri cunsidarati com'è exemplariu in a nostra società, è e donne chì ùn anu micca zitelli sò simpatichi.