Scentemu à a nostra dignità cù a robba

Emphasize a vostra dignità
Parechji di noi, per tutti i mediani, tendenu à seguità a moda. Ma hè una donna capriciosa è cambiabile, perchè andà per esse ferma. Vestitone per dà e caratteristiche di a vostra figura in u ligu più favorevule.
Hè necessariu di sfascià l'avantatoghji, è ùn amparate micca e difetti, dice u puparu Irina Subbotina. Determina a parte di u corpu chì avete tù stessu cunzidirà a vostra dignità, è fate un accentu chì, per esempiu, secondu a "liggi di l'ancu": pè chjama l'attendu à ogni spaziu, hè abbastanti à mette fora di u stilu abituale. E micca necessariu l'accessori. Pensa à voi stessu in un vistitu classicu - nunda di manera especial. E si ci hè un cut à u latu di a fiora? Hè una altra materia! I vitture vi sarà tranquillamente nantu à i vostri pedi. Elimina a cut and unbutton the 3 buttons on the blouse under the suit. Tutti ùn anu invogliosu à guardà a linea di dicolazione. Qualessu altri metudi anu?

Petti di lussuria
Chì hè questu u più impurtanti chì site? Ùn àbbia paura di portà bragas con cutouts triangulari. Sudadori o vestiti cù un oliu vantaghjaramente pruclamarà i contorni di u pettu. Preferite u cuteddu di vestiti cù una suluzione estrema è manichi strappati à u cima. Qualchì cutà chì crea un volumi extra in l'area di l'armhole, esse hè un omoplate illuminatu, kimono, un sughjettu estendido, oculerà bracci seductive.
Per rinfriscà i petti alti elàstici, sceglie l'elegante, micca ghjuvatu di vendita grande, per esempiu, e catene cù colgante con forma di gota, pinneddi pinnuti. Dopu tuttu, ùn avete micca bisognu di volenu extra in l'area di petra, ma hè solu bisognu di spiccià u dirittu di a vista interessanti.

Moda in u cuntestu storicu
Per parechji seculi u pene femminile hè statu ughjettu di cultu, esposta. Per esempiu, e donne di l'isula di Creta manfatu vistiti chì strappati u pettu, ma cù inseriti di coghju chì l'elevavanu è visualmente anu aghjustatu. E anziani antichi grechi cù u listessu propiu avianu u bustu cù una cinta larga. In u mezzu di u seculu XVII in Francia, formi superiori eranu cunsiderate cumu di a perfezione. Ci era una moda per u big decollete: u corselet ha elevatu u pettu à una altura natuurale, è dà un volumore extra. Monica Bellucci cunnisciuta bè da a grandi influenza di i hemisferiti nantu à l'omi.
U gustu di a cintura hè megliurita, di sicuru, corsetos, cinturalli larghevuli cù siechi splutti e eleganti, è un magnificu capelli.

Altri?
Utilice e cose chì si mette in a figura. Evitari parechji assemblei nantu à a robba in questa parte di u corpu, altri ani stà bellu unnaturale.
L'invenzione di u corsetto hè attribuita à Catarina di "Medici, chì in u 1550 hà introduttu un standard draconiano per a circonfluenza di a cintura - 33 cm. A principiu di u XVIII secolo, l'Europa hà ancu avè una cintura invicinamente ghigna. Ci eranu corsetos cun una ballò, cù a so aiuta, era pussibule di rinfriscà a cintura finu à 40 cm. Eppuru, e donne di moda sempre risicò di fainting. E sempre, era impussibule di respira in tuttu cun un corsetto, è era necessariu di ballà tutta a sera. A più fina a cintura, più di i invitazioni.
Se vulete chjamà l'attizioni di i partisani in questa scusa, dopu, per esempiu, un zipper di pappagallo zatvarè, chì si trova nantu à a spalle di i pantaloni, hè abbastanza. I braccelli di sopra à l'altru dette ancu di circà à u "centru di gravità", ma sta tècnica decorativu più insidiosa pò esse aduprata solu s'ellu ùn hè micca teme à dà altri cadenti à i cadenti.

Scupite e faldes chì delineate a cima di e cosce è diventeranu prestu in caccià. Fiancelli stretchi, cum'è Marilyn Monroe in u filmu "In Jazz Only Girls", aghjunghjenu a sessualità. Piacenu i pantaloni stretchi longu. E tanti belleddi grazzii nantu à e muntagnoli avianu ancu eccillendu sta parte di u corpu.
I mudelli di a fini di u XIX seculu sottu a fugliuni pusava un rottu piccu à aumentà visualmente a tagliu di i buttiglii è fà a visione trasversale più piccante.
A figura femminile "hourglass" hè assai equilibratu. Ci sò tanti cosi à svince in questu.
Favà nantu à queste si face su mutandine belli, in quali e manichi sò purtati cum'è guanti è righjunghja u coddolu o ligeramente maiori. Turtlenecks aucupati, speciali da u tela à una vultaccia fina. Vestiti attuale senza manichi o cù una lumera petite, un mantellu cù trumbetta truncati trè quarti in combinazione cù guanti longu. Aghjunghje assai braccialetti sicondu l'altru stile (grande multicolore di plastisula o raffinata, raffinata di metalli preziosu) è ponu vede parechji pezzii da una volta. E femiciliu cuminciaru a mostraru e mani à l'iniziu di u XX sèculu, usando vestiti aperti à a moda è i manticalli affissati facenu a siluette solu più interessanti.

Pierri ligne
Per attentisce a bellezza di i ghjambi, porta una ropa stretta. L'eccellentiete cercà e fuglietti curtichi è vistiti. Criditate dinò a bellezza di i peri finu à u ghjinochju à u ghjinochju cun una incisione grandi. Ùn vi scurdate micca di brevi corti è capri fermu. Piacenu i taglioli brillanti cù un mudellu o negru in una mura. Sceglite scarpa di scarpa originali; stivali, stivali, tacchi.
Longu faldeschi di lumera streaming materials. À u turnu di u seculu XVIII-XIX, incapaci à accettate e so pedi, i donne anu utilizatu i funziunamentu di tessili cù u pudere è principal. A moda era cumprata tunicà di materiale trasluzente, chì cusì l'imaginazione di l'omi. Hè veru, per via di a so sutilezza, e donne constantemente si firmonu è a fretu. Inflamazione di i purmuna in quelli anni era tipicu.