Scrubs, masks e di facciti di dill

In i foglie di l'aneta cuntene una gran quantitata di carotene, à l'à follicu è a vitamina B. Questa pianta perfetta cù i funzioni protettiva di u corpu è elimina i prublemi cù u pilu è a pelle. Dill hè riccu in l'olii essenziali. Hè assai usatu in a cosmetologia com'è una droga antiinflamatori. Dill hè ancu chjamatu "erba di bellezza". Se mangiu, migliurà a cundizione di a pelle.


Loci di aneto

Di solitu, lotioni di partenanu sò usati per allistenu i purcelli. Cù l'aiutu di a decocu, pudete aligre micca solu peccatie, ma ancu punti pigmentati. Allora cumu fà questu? Facemu 1 tbsp. anillu piccatu è mischju cù un pappelettu. Questa mutazione vi darà più effetti à a pelle. Avà l'omuccià cun 1 cup d'acqua fogera. Prima di l'usu, u calchinu d'esse infosce da circa 3 ore. Avà, stu filtru hè filtatu, è u liquidu rifluccu hè spartu in un cuntainimentu còmpii. Questu ora, lavbe a faccia 2 volte di ghjornu.

Per un effettu più grande in u calchinu, pudete aghjunghje a zucca di limonu. Tutte l'ingredienti sò aghjuntu in proporzioni ugguali. Ci hè ancu una variante cum'è ghiacciu. Hè faciale quì. U brou cù u zùccheru di limonu hè spesu in molde è cunfruitu. Pudite puru a vostra faccia parechje volte di ghjornu.

Puderà ghjunghje u ghjacciu di i moldi, prima arraggià finu à i cammelli. Quandu puderebbe, pudete piglià è fegate a faccia cun movimenti di massaggi. Questu darà freschezza à a vostra riti.

Loció per a pelle di pelliccia

Per fà una ricetta per voi stessu, ci vole à tagliate un finocchiu è mischjà cun 1 tbsp. l. sage. Avà aghjunghje i petali di rosa in questa mutazione. Rete cù un vetro di acqua fogera. Dopu à 3 ore, u brou hè prudutti. Dopu à quella, hè vale a pena è a lotioni hè pronta per l'usu.

Lozione per a pelle naziunale è sicondu

Se tenete a pelle seca o nurmale, questa ricetta hè per voi. Fresh verdi freschi di aneto o 1 tbsp. l. seccu, tagliato, menta, mamma è madrastra è un paru di petali di rosa - tuttu hè moltu mixte. Imbrate u mistieru cun acqua fogera è insistiu per un paru d'ora. A lotioni si devi esse usata ogni ghjornu.

U ghjuvellu è di machja di aneto

U ghiacciu da l'inciaghju hè stata utilizata pà a pelle facial normale è secca. Hè un oliu frescu è tonicu. Per preparà tali cubicilo, vale da piglià 1 culletta. linden è mesturi cù l'aneta secca, fretce l'acqua furiosa è stand upà finu à chì u calchinu i fugliale. Avemu filtratu è dispensa sicondu i moldi forld. Avà usà a faccia di cazzi di ghiaccio.

Scrub from dill cleans skin dry and flaky. Cusì cusì à preparalli? Facemu 1 tbsp. anillu piccatu, aghjunghje una cuchiala di farinata d'oatmeal è aghjunghje tutte e 2 cucchi. l. Oliu vegetale. Tutti misure mixte. Questa sperma si deve esse usata 3 volte à settimana.

Dill masks for skin sana

Maschifante chjesa. Questa mascara cumpruva perfetta cun a soffia faciale è effettuamente allughjà a pelle di a faccia, è aiuta à ridivà di i muvrini. Facemu 1 tbsp. I di l 'endemisiu di l'enigma (seccu o frescu), piccu è mischju cù chamomile. A misura d 'erbe s'ammurda in l'acqua fogera è fervente durante 7 minuti in un moho. Kashitsu metti nantu à a vostra parola per 20 minuti. Un caldo strained tira a face com'è una tonica.

Mascara per a pelle oleosa . Questa mascara hè perfetta per i pinseri esterni. 2 cucchiati fresh vegetation, struitu è ​​spedinu di acqua fervente, insistemu à un bagnu di acqua per uns 5-10 minuti. Ci hè aspittendu u cooling. A proteina hè aghjuntu à a pruduzione ottina, è a mistura si applica durante 20 minuti.

Mascara per a pelle seca è normale . A ricetta hè simplice: 1 spoonfula aneta di l'aneto hè chinu d 'acqua fogera, insistemu à 30 minuti. Filtrà è aghjunghje 1st. l. cottage cheese. Tuttu appaghjatu è appiicatu à a faccia. Scacciate in acqua calda.

Amparati di nutizie . U frisnu finice sicondu si poverà in un farfugliu di farina finu à ottene a farina. In a farina per u oliu d'aliva. Insistemu 5 ghjorni in platti stampati. A mascara si deve appiecata à a pelle face faciulita, i movimenti di massaggi. Sta mascara si devi esse usata ogni ghjornu.

Avà sapete parechji ricetti di bellezza utili. Vulete chì i vostri prucessi graziosu!