Per liberà di e cogliu nantu à a face in casa

In u nostru articulu "Piglia ridiri di i rughje nantu à a to fàccia in casa" vi cunsigliamu cumu pò esse liberatu di e aricchi. Di i surdati nantu à a fàccia, invece, sfurtunatamenti, ùn pò micca esse, sò stanu in i cambiamenti in età. E ogni donna hà diversa manere di lotta di e armi. Certi pòpuli scuranu per rejiminate cù injections rejuvenating, mentre chì altri prupone à trattà cù e riccheti naturali. Ma avemu sempre vechja. U primu signu di u marchjà di u nostru corpu hè l'armi nantu à a faccia. I culori aspetta parechji prima di a nostra vieja biologica. Tuttavia, a so aspettu pò esse suspesi se seguite u nostru cunsigliu.

Operazione esteticu, per esempiu di eliminà e riccheti avemu da lascià "per più tardi", perchè sti operazioni sò assuciati cù i stessi riscosu. E à riduzzione l'aspettu di e riconve, o sguassà l'aspettu, avemu adigherate à e regule seguenti:

Alimentazione sana
Se utilizamu prudutti "malsani", cuntribuiscenu à l'aspettu di e arruganti, è, seguità una dieta sana è bona, aiutà à prumesse l'apparenza di armi. In a vostra dieta, deve cumpressione di nutizie di proteini è variate vitamini, tuttu questu quì hà influenzatu significativamente a salute di a pelle. Un ghjornu avarà bivellu un bonu di liquidu, almenu 7 o 8 vetru. L'acqua, per quessa, oculta a nostra pelle, satureghja u corpu cù l'umida ghjusta, è questa pelliccia umicità hè menu propensa à l'armi, perchè umidità conserva l'elasticità di a pelle. Se a vostra pelle hè propensa à a siccà, po è parechje più antichi arrugati cum'è quelli chì anu una pelle grasosa.

Hè necessariu di rinunzà fume
U fumu hè una addiction à u corpu. A nicotina reduce a supply of ossigenu, chì hè cusì necessariu per u nostru corpu per funziunalmente. In seguitu, avarà u corpu di a pelle. Perdà a so elasticità, è cusì à a faccia i surdati sò furmati. A manera più faciule hè di abbandunà affumicate.

Hè necessariu di riduce l'effettu nantu à a pelle di raghji diretta solari
Ùn pudere micca u sunbattu. U soli atti nantu à a pelle, supera, criendu cusì, u tarrenu per l'aspettu d'armi. Hè necessariu in questu casu, se decide di sunbathe, appricà una crema protettiva in u to fàccia, altri ùn anu avvicinate effetti indèziali. Per prutezzione di u spaziu dilicatu di l'ochju, quandu u soli, ponu accustà e so capelli di u sole. E dopu a creme suluzione, lavate a faccia è aplicarle una crema nutritiva.

Watch u vostru corpu
U statu di a pelle hè influinzatu bè da l'esercitazioni fisica. Quelli chì sò attivamente participati in l'sport, a so pelle stalla sana è radiante. In un ghjornu, sarà abbastanza per duverà carichi fugliali per trenta minuti, è salvarà a vostra pelle durante un longu tempu. E ioga è meditazione avè aiutà à sopra l'estressi è a depressioni, chì avè avè influhetu in a pelle.

Ci sò parechje ricetti in casa chì vi aiutanu à ridivà i prughje prudigi nantu à a faccia. Queste rimezzu anu pruvatu in u trattamentu di a pelle è sò sempre a manu. Senza assai diffiultà ponu esse cugliate in casa.

Senzili utili per a coghja hè a vitamina E , pò cumprà in ogni farmazia. Hè vèndita in vendita in càmbula o in ampoules in una cundizione oleosi. Hè da esse appiicatu à i spazii influenti di a fàccia, prima di andà in lu lettu. Pudete furnisce a pelle cù radicali libretti è impedisce e riconve.

Da i tempi antichi Egiziani hè cunnisciutu per i so fugliale realevenate "Aloe Vera". Hè capacitu per eliminà e diverse lezioni di a pelle è liscia à i prughje prudenti.

L'oliu d'oliva hè un rimediu universale è tratta a pelle, sia da l'esternu è da l'internu. Hè parti di qualchi prudutti chì si riunione cù u trattamentu di e arruganti. Oliu d'oliu cuntene parechji nutrienti chì facenu a pelle è liscia.
Di i rimedii tradiziunali contr'à u crescenu - hè bonu per lavorà a face cun una solución salina. In una vittura d'acqua fogera, aghjunghje una cullizzioni di u salinu, remò. Dientiè l'alchimiste di cuttuni è frettu u collu è a faccia cun patting, movimenti di u lume. Dopu lavuratu in a mattina, appricamu i compressi calziuni à a faccia. Pigliate una petra pettine, mette in acqua calda, poi apprezzate è aduprà à a to fàccia, mentre piglià u to collu per 2 o 3 minuti. Allora lavoni cun acqua fresca.

Spessu in a lotta contru l'annullamentu, pudete fà una maschera d'oliu di guglielmo . Per fà questu, pigliate a catina è fegate cù una culloca di camphor o castor, o pò piglià un oliu vegetale. Face à questa mutazione è si ponu ghjunghje minuti, da lavà a faccia cun acqua cale.

Pudete fà una mascara d'omi da i tuerixii : stirate i pane con una cucharadita di u meli è cù una culloca di a farinata, pudete piglià a farina d'avena inveci di a farina d'avena. Puderemu pisà nantu à a faccia, è dopu à quinc'eze minuti, lavamu l'acqua caldera.

Avà sapemu cumu per liberà di e cogliu nantu à a fàccia in casa. Dopu à sti règuli, pudemu almenu suspenà a so apetta.