Secrets of flirting

U primu chjave per u successu ùn hè micca di tutte l'abilità di vede cun l'impruntura, ma l'abilità di sutili, ma à u listessu tempu fate chjaru chì alcuni li piacia. Se l'"aiutu" pensa chì hè interessante per una donna, invece di e cose ch'ella aggradisce assai crescita.


Stu fattu simplice hè statu dimustratu nantu à ricerca è esperimenti sparifimi, ma in fattu per a so prova ùn deveria micca esse un genius in a testa.

Quandu si parle cù flirting, a maiò: in particulari i genitori, si fucalizza nantu à l'elementu verbalu di questu: in cunversione, nantu à a nicissità d'inserisce a cue correcta in u mumentu u tempu, à truvà e parolle scritte è cusì.

In fattu, l'aspettu non verbal di flirting - lingua corpu, entone, timbre è vibrazione di a voce, etc. - hè assai più impurtante, in particulare in u primu stadiu.

Quandu un omu hà rializatu una donna per a prima volta, a so prima impresione d'ellu serà u 55 percentualu secondu u so apughjatu è a lingua corpu, u 38 percentura di a manera ch'ella parra, è solu 7 percentile di ciò chì dice.

Inoltri, i signalazioni non verbali mandati da a "vittima" diciaranu à un omu da a so attitudine in alcune à ellu più di parolle. E persone esprimianu i so annessi è ùn favurè micca à ciò ch'elli dicenu, ma per cumu si fanu, è da e posa, espressioni faciale è gestiti chì accumpenu e parolle.

U tradiziunale "assai piacevule", per esempiu, pò significà tuttu - da "uh, chì cutie hè!" à "n-sì, beni, bè ..."

Ochji - hè questu quì u sicretu più impurtante di flirtear. I soli pensanu chì l'ochji sò un urganu chì percive l'infurmazioni, ma in fattu sò ancu un trasmette incredibule. Per a manera chì a persone mira l'uni à l'altri, si ncuntrau l'ochji, diventanu i so ochji, hè faciule per vede s'ellu averebbi un piacè veru da un flirting senzillu o guidà un avventura, nimu d'elli necessariu è micca troppu piacevule per i dui e cunversazione.

Ochji à l'ochju - questu hè l'arme cusì putenti chì in circunstanze normale, a ghjente hè furzata à limità assai di u tempu d'utilizà. Un veru longu à l'ochji di l'altra persona pò significa solu una cosa: una persona sperimenta in cunfrontu cù l'emozioni incomparable - o simpatia o l'ostilità. Di solitu, vargogna da e manifistazioni di l'emozioni di tali intensità, a persone pruvatu di mantene l'ochji nantu à l'ochji per micca più di un secunna, è in una grande folla o ingiru da stranieri ancu menu. È parechji pruvate d'avè u cuntattu visuale.

A strada, hè in manu di quelli chì vulianu priustuvutu per un stranger (o stranieri) attrattivi. Ancu in un locu fugliale, per mezu di centu cintunarii, una persona pò permette chì una persona sà chì ùn hè micca indiferente. Tutti questi bisognu à fà è per aghjunghje l'ochju di a persona di interesse è aghjunghje per più di un secunnu.

Se un omu successi, allura a speranza per l'interessu mutuale, quì sopra in petra. E se dopu stu primu scontru cù l'ochji l'ughjettu di a caccia si prisenta un mumentu è poi a fighjola, pò esse sicura: hè digià indiferente. Eppuru, siddu si trouve cù un risorse, pudete avvicinà cun certa certitude.

Sì ùn si ncontranu cun un'opianu, è quandu si ncuntravanu, anu vultatu immediatamente è ùn ùn tornanu più di novu, puderia significà chì l'interessu di l'omu, anzi, vinni annantu à un muru biancu. Tuttavia, hè troppu tempiu à dispramentu: l'ughjettu di suspira pò esse troppu timintu. Inoltre, certi misure sò cunsigliatu per vede parechje vede à quellu chì hà piace un stranieri. Hè cusì cusì? E sì e probabilità in veramente a zero?

Pudete imparà sse solu bisognu à avè cura ciò chì l'aiuta si cumporta cù l'altri. Avà ella ùn sia à scuntre a vista cun tutti l'omi? Ellu (l'oggettu) stà nervatu, ansiusa o, dicendu, arroganti chì cumunicà cu àutri fimmini? Sì sì sì, in u soiu (oghjettu) vuluntà di responde à a vostra opinion ùn ci hè nunda di manera persunali, è per pruvate a sorte vale a pena valerate, puru cù precautions speciale.

Eppo, quandu un omu hà avvicinatu à u sughjettu di a so passione passata, ellu hà bisognu di stabilisce un cuntattu per l'ochji - almenu per inizià una conversazione. Quandu i vostri ochji scuntate, pudete piglià di parlà. Quandu a conversazione si praticava, pudete piglià l'ochji.

Hè bisognu di sapè à u stessu tempu chì durante u dialogu pò parlà in quasi quasi nudda; u megliu spende à spessu l'interlocutore. Dunque, se un omu hà allughjatu u so avvirtimentu è vole senti a risposta, hà bisognu à vede in l'ochji di a vittima. Sì un omu volerà esse interessatu in ciò chì l'ughjettu di corte hè stata di vede à quattru trioni di u tempu tutale di a cunvegazioni, è a durazione di ognunu quessa devia esse da un à sette sicondi.

A persona parlante accumente u so attentu menu di a mità di u tempu è si trova l'ochji per un corpu assai, finu à un secunnu. Quandu un novu acquisto (amicu) finisci di parlà è decide di trasfirià l'iniziuzione à l'interlocutore, ella (o ellu) vi darà un pocu di cursu in l'ochji: avemu a piglià a batuta. E e parolle chjave "piglià un prisintatu" è "brevi": ùn pudete stà à sente longa nantu à a mira di a caccia, o in nudda parte.

L'errore più cumuni chì l'ugguidi facenu ùn vede troppu longu in l'ochji o prupunimu prematuremente d'avvicinà l'altri. Tanti chì, è l'altru, prima, porta à l'oghjettu cessare di sentu còmpiu, è secondatu, interpreta in modu incorreu u sinjal ricivutu. Certi omi intarrà e so aspirazioni à l'urganizazione di a prima conversazione, quand'elli pruvanu a purtalla cun bustu di una donna chì ci vole, scurdate ancu in ocasioni di suscitarà l'ochji à a fàccia.