Cumu si i figlioli si cumportanu quandu cumunicanu cum adulti

Cumu si i figlioli si cumportanu quandu cumunicanu cum adulti? Stu subjecte preoccupa assai genitori, perchè hè assai impurtante chì u zitellu hà digià scartatu da una ghjovana età, chì l'adulti bisognu di trattà cù rispettu. Per i genitori, questu hè un indicatore per cunniscienzi è familiarii: criendu u nostru ziteddu è anu orgogliu da ellu. Ma cumu scopu di fà? Chì avete bisognu à fà per questu?

A parola "communication" vene di e parulla "generale". U zitellu sviluppeghja in cumunicazione cù l'adulti. A cumunicazione di stu tipu hà una grande influenza nò solu à u sviluppu di a psique di u zitellu, ma ancu in u so sviluppu fisicu. Diversi tipi specìfici di cumunicazione ponu esse nutati. Per esempiu, in a cumpagnia di i sociologie hè cumpresu cum'è un metu di mantene l'statu quo di u sistema suciali di a società, à dì à u puntu chì a relazione trà a societa è l'omu hè implicita. È da un puntu psicologicu di vista, a cumunicazione hè u mantenimentu di l'interazzione trà e persone. A cumunicazione hè u cuntattu di dui o più persunanzi chì anu un scopu cumunu, à dì, per stabilisce relazioni. Qualchidunu voli di sapè è apprezzà l'altri populi. In questu basa, hà l'occasionu di l'autuditora.

A cumunicazione cù l'adulti cumpone un rolu impurtante in u sviluppu di u zitellu. Cumu si pò cumporte quandu cumunicà cù l'adulti. I più funzioni di u sviluppu di a psyche in u stadiu iniziale sò creati esternamente è micca una sola persona, ma dui o più participanu à a so furmazione. Solu solu sò diventati internu. Per i zitelli à una piccula età, a cumunicazione cù l'adulti hè audizione, sensorimotor è assai altri fonti di influenza. U zitellu à questa età sempre seguita l'attività di l'adulti è prova di imitalla tutti i so movimenti. Per parechji, i genitori parenti sò l'ughjettu di l'imitazioni.

Ci hè una quantità di metudi di cumunicazione tra figlioli è adulti. Cumu si i figlioli si cumportanu quandu cumunicanu cum adulti? Se a mancanza di interaczione trà i figlioli è adulti hè traccia, in seguitu u ritimu di u sviluppu di a psichisa hè ridutta, a resistenza à a maladie aumenta. È se ùn ci hè micca cuntattu cù l'adulti, i zitelli sò assai difficili di diventà l'esseri umani è sò stati simili à l'animali, cum'è Mowgli è altri. In ogni modu, a cumunicazione tra figlioli è adulti in i sfarenti staddi hà a so pròpia peculiarità. Per esempiu, in a zitiddina prima u zitellu riegite a voce di l'adulti assai prima di quellu à qualsiasi altri signalazioni. In a mancanza di u cuntattu cù l'adulti, i reaczioni à i stimuli audizziunale è visuale sò rallintati. Per esempiu, in un zitellu, u periodu di età in furmatu previsto hè un piriudu quandu u spaziu di e interazzione hè maestru di a cumunicazione cù l'adulti. In questu piriodu, hè assai impurtante di cumunicà cù i pari in u primu locu. Se stu zitellu hà cumpurtatu a cumunicazione currettamente cù l'adulti, ùn ci hè micca nisun complexe di inferiorità. Per esempiu, si va in una visita, duva ci sò parechje parechji è adulti, serà capaz di cumportu bè da cù i pari è cù l'adulti. E quelli zitelli chì ne sò privati ​​di a cumunione diretta cù l'adulti, anu una mancanza d'attenzione da l'ubbitu pò esse è i genitori. Duranti l'età di scola, a cumunicazione cù l'adulti hè digià in un stadiu diffarenti di u sviluppu. A scola fetta nova attività per u zitellu. A cunvenzione in questu casu hè furmatu com'è scola d'interazzione suciali. Tuttu u sviluppu di u zitellu da i primi ghjorni di vita à a fine di a vita hè di a cumunicazione. À u principiu, u zitellu cumunicà cù a so persona adulta vicenta, è dopu u so cugione suciale aumenta, i zitelli accuglienu tutte l'infurmazioni, fate l'analisi è ancu trattatu criticu.

A cumunicazione cumminata trà l'adulti è di i zitelli porta à un sviluppu mudernale di u zitellu è ùn aiuta micca solu u prucessu di l'evoluzione normale è nurmale di a psique, ma ancu pò esse "rimediale curativi" in casu d'un desenvolupament geneticu sfavorevoli.

Per esempiu, i zitelli cù ritardi mentali sò diventati in parechje gruppi: esperimenti è di cuntrollu. A l'età di trè, i zitelli sò stati posti in cura di e donne, chì anu avutu un prublema cù u sviluppu mentale. Èranu ancu in istituzioni privati. Un altru gruppu di zitelli sughjate in l'orfanaggiu. Tretze anni dopu, i ricchienti ricivutu dati nantu à u statu di i zitelli. Circa ottu u decemperu cinque percentu di i zitelli in u gruppu di cuntrollu anu pudutu finisce l'scola, è quattru eranu cullegiasi. Parechji si fòrmanu assai indipindenti è persone, è anu ancu adattate à a vita. Parechji di i zitelli alferati in u gruppu esperitativu morse, è quelli chì sopravivanu ancu in istituti speciale. A pirsità hè un sistema siculendu coherente chì hè statu in u corsu di a vita di l'attività di u populu è eseguite una funzione assuciata à i prossimi vicini ". A cumunicazione di i zitelli cù l'adulti a so propriu caratteristiche. L'Adulti, à u turnu, tenenu diverse tipi di cumpurtamentu, caratteri diffirenti è ancu desenvolvi relazioni differenti trà elli è i zitelli. Ci hè questione quandu ùn ci hè nimu l'amori materni, a calidez, per quellu chì i zitelli sò micca fidanzatu di l'adulti o ancu di tutti i ghjente circundante. Ancu a cultura di i zitelli dipende da a cumunicazione. Se u zitellu u vede u rispettu, l'amori in a famiglia, ùn pò micca cumportu di manera diversa in cumunicarii cù l'adulti.