Sergei Bezrukov è Anna Mathison perchè u primu si sviluppau

Per parechji sette anni a vita persunale di Sergei Bezrukov hà statu attivamente discussatu in i media. Cum'è sapete, l'attu rivolve cù a so donna Irina dopu à 15 anni di u matrimoniu.

Sicondu i amichi di l'artista, u raggiuni di a disintigrazzioni di unu di i parenti più belli di u cinema cinirussu era a passione di Bezrukov per u ghjovanu direttore Anna Matison, chì l'attore estia filmatu l'ultimi sei mesi. Aeri u San Petersburgu Sergei Bezrukov u Anna Mathison apparsu prima in u publicu. Uparatu prisintò a scelta "Via Lattica" in u quadru di u Forum Internaziunale "Cinema Expo 2015". A film, filmatu in un formatu di comedy luminoso, sarà liberatu nantu à scelmi vasti l'1 di jinnaru l'annu dopu.

L'interessu in a stampa hè alimentatu da l'ultime notizia, perchè era nantu à u settore di sta film chì i relazioni trà Bezrukov è Mathison da i travaglii tornanu in i romantichi. A cunversazione cù u fattu chì l'attore di 41 anni hà avutu un affare cù u dirittore, apparevutu à u primu istati. Allora u coppiu chì tenia mani, fotografia in una di e strade di a capitale. Avà Anna è Sergei prima ufficiale sò fora. Dopu a presentazione, Matison è Bezrukov parravanu cù rapprisintanti, ma annunziate solu di a film, senza toccu à temi persunali. À u listessu tempu, l'attore hà dettu chì ultimamente hà parechje rumore di a so raportu cù Anna, ma ùn hà micca in i detti:
Allora oghje decisu ... ùn parlanu micca micca di a vita persunale, ma parlate solu di i film!
Sicondu i tistimonii, immediatamenti dopu a presentazione di l'imaghjini, a coppula abbandunà u cumunità chì induve hè statu u foru.