Timati è Gregory Leps ùn anu micca permessu di và à Londra in pagu per a salsiccia

Ùn hè micca sicretu chì i celebri di l'internu si attivanu in a publicità, micca solu in l'affari, ma ancu di decorazione e so pagine cù instagram in instagram. Qualchì alcune tutti i so microblogaggien - una publicità cuntinua.
U cantatore pupulari è u mentor di l'ultima temporada di u show "The Voice" Grigory Leps hè mai vistu in i publicità. Iè u rapprisentanu Timati in u so postu di blog posts publicati solu à a so creatività è di pastime.

Aieri, a web rende da esse una storia di video di assai curiosu: Leps è Timati sò sottumessu à cuntrollu di u customs à l'aeroportu. Dui célèbuli cresciute per vola in Londra. Duranti l'esaminu di bagagli, i capu di u funziunamentu anu truvatu oggetti chì ùn sò micca claramente in sacchetti di l'artisti. Scarnate chì Timati è Leps hà dettu di furnisce i sacchetti di salchiculi fatti in Primorye à Londra.

L'Uffizioni di Carabinieri informanu di passageri VIP chì hè impeditu per esporatze cusì salsiccia di Russia. Mudicati ùn abbia micca dapoi qualchì tempu:
- Eppuru, e perchè avemu bisognu di sta Londra?

Timati à u stessu tempu pigghia un bastone di salchicherie, fraternalmenti, u rimpruverete cun un appetite masticannu u pruduttu pruibitu per l'esporatu. A fine di u video Timati è Leps cantate una canzone annantu à una salchetta di carne di mare: