Quante hè bè correlemente per issuà una stanza di i zitelli

Cumu furnisce l'habitació di u zitellu cù un zitellu? Cumu faciu u zitellu còmico, cómodu è interessante? Cusì, inscucu a manera di disignà un vivero.

In casu à e cundizioni di l'accumpagnamentu, hè raru chì una famiglia ricusa micca di fà un criaturu nursery separatu. Cusì, bella, china di culuri brillanti è ghjoculi ... Stop! Mentre a volu di fantasìja ùn ci hà micca pigliatu à i distanzi di u celu, hè vera à ponderu annantu à u tema "Quale esse a sala di i zitelli?" E chì di ciò chì ci nos pare avemu "tipicu", hè megliu ùn puderà di stallà in questu paradisu di i sònii di i zitelli?


Doppu di muri, venturi di disegnu

Prima di principià u arranzu è inizià u travagliu di ricuperazione, hè cunsigliu per scrive u prughjettu di u figliolu. Ancu se l'artista di voi hè nimu. Pigliate una carta di carta è, tentativu di observà a prupurzioni, schematicamente capisce a sala in quale u vostru picciottu vippi. Quandu l'esperanza prumesse, l'hormone "imbrunatu" ghjucanu u listessu difettu in stu ucevutu di u gustu dolce. In quantità pare avanti chì a mamma expectante, esse in una anticipazione alegre da u ricordu di a famiglia, crede cusì chì dopu a nascita di u zitellu, turnava da esse invenzione, impratica è micca innecessariu. Pudete esse avvishendu tutte u prughjettu di u zitellu sottu l'ochju vigilante di un papa sensible.

Avete bisogna cunsece i seguenti:

- U zitellu deve esse luci, ma micca biancu è marca;

- deve esse bellu, cosciu, ma tuttu hè simplicemente bellu.

In altri dritti, i ruffles è tineddi made di tela - hè assai piacevule in u ritrattu di a rivista, ma in fatti, dà tantu problema chì micca bellezza justificà. Tutti i materiali chì avete da aduprà in u viticultore anu da esse naturali è fàciule di lavà, perchè u muttu principalu di sta stanza hè "Limpieza à spite de tot" per un pezzu tantu! Pese à u fattu chì i zitelli sò adatti à fà parechje crescente: regurgitate, turnate u cuntenutu grasti nantu à u pavone, piacenu annantu à u wallpaper, scorcianu u mettone, trascendu, piglià tutte ciò chì in a bocca, inclusi u polu, migghiori, pezzi di ghjucatori ...


Evita solu per un modu - ne fu puru quantu pussibule, senza sluta ancu un suggerimentu di terra. È più prestu serà pussibule di alcuni cusì, quellu chì avete avete occasione per curse u ghjornu chì avè cullatu cun un mobigliu cunghjuntatu cù monogrammi in a vostra vivera o un modellu apertu abbandunate per i libri. Allora, volte à u tema di riparazione, sete sumate. Avemu bisognu à a luce in u criaturu (si selezziamu wallpaper o paint per mure di lumi, i culori calde), hè spaziale (micca trastu mobili di i zitelli), calore (pusemu novi ventanas, chì ùn ci si bufanu, e batte - preferibile cù a capacità di aghjurnà a temperatura in stanza).


E dinò mudellu

Intendemu à amparà cumu di designà un salottu di i zitelli, perchè sceglienu l'altru per un vivero, avemu, sicuru, basatu annantu à l'età è i bisogni di u so oghji in futuru. A manera più faciule cù i figlioli hè per elli, ciò chì si ponenu, tuttu hè bella. Comu regula, è hè nantu à a so "squadra giuridica", u zitellu di i primi misi di vita ùn hè micca tantu. Hè sempre cù a so mamma - in i braccia è quarchi torna in u lettu di u primu, vicinu à ella.


Ma quandu u fogghiu cumencia à u mastru d'autore, u spaziu di l'appartamentu, intesa cumu fà chì cresce a vostra decisione di cumprà mobili era.

Hè cunsigliatu di sceglie l'intermezzu semplice simplice, senza assai prudutti innecesarii in forma di i monogrammi è "zagogulini" citatini supra, chì ricerveranu u polu, si hè pensatu à mette libri in a stanza, hè chjaru chì sia pochi (micca un postu in biblioteche di u libru di i zitelli) è idealmentu - mette sottu à u vetru, perchè cogeranu micca menu polvara, altri anu da tene à aspirate ogni settimana o perdite tutti i vostri libri cù un rag damp.


Una attitudina captiu di u mobili hè ancu degutu à u fattu chì quandu u zitellu ùn puderà trasfurmà incertezza nantu à e so propria duie, curriggiu u risicu di fà rimprimà in tuttu u duru, aftenu. Hè dunque questu quì chì in un vivere ci sò menu raceri, preferenu u mobili cù i contorni rotulabaghji. Hè impurtante chì u mobiu stessu hè a qualità - tutte e superfici sò ben processati, lisci, senza l'anziani, altrimenti senza scratch e ferita in manichi chjuchi ùn ponu esse evitati. Hè vale a pena attente à ciò chì u mobili hè cupartu (se hè un revestimentu di lignu, lacatu o culore). Pigliate chì u zitellu ùn tocchi solu i so tàvuli di lecciuni, una tavula è un presepiu, ma ancu pruvate à i denti. È hè assai chjaru chì, à u listessu tempu, in a so bocca ùn sò micca pezzi di vernici o di pittura.

Quandu u zitellu criscinu, a quistione torna l'urganizazione di u so postu di u travagliu - induve pò letti, pittura, ghjucà. In più u più primu u campu di a scola, i più genitori pensanu à u fattu chì u mulinu necessita un scrivania è una sughjura còmicu.


Hè assai populari è l'altru magliette di parechje cunte, quandu quì à u cima, "in u sicondu chianu", à u lettu di cuddosa, sottu, "in u primu", una tavola, un casu di e cose è à volta ancu una "casa per i ghjoculi". "U second floor" era sicura - u forester hè furnutu cù un passagera. Puderanu chì u zitellu pudarete falà nantu à ella, per esempiu, à u mità di a notte, tutta a so sughjornu, andendu in u bagnu. Ùn avete micca cascà? E quantu hè tutte e passighdi restrittivi cuncreti per prutezzione di u fogliu sparghje di fallu? A strada, a versione di u livellu hè più adattatu per un vignaghjolu grande, in una chjucca, solu "manghja" tuttu u spaziu di l'abitazione.


Puramente pura

Perchè chì l'aspettu à a viticultura hè impurtante? Above hè digià stata dite à a capacità di i ghjovani curiosi per mandà tuttu in bocca per a ricerca. Ma micca solu in questu mumentu. I nostri babies sò più mucchi sensittivi chì avicci. Questu significa chì si a stanza è stuffy è polvorienta, poi l'anguli mucosa di i zitelli di sicchi, i crosta chì impediscenu a respirazione sò furmati in u nasu. U problema hè ancu chì a muzicatura murca perdi pienu a so proprietà di prutezzione, chì significheghja chì i bacterii e viulentii preghjudizi sò più còmoli, è i friddi si unanu unu à unu. È esce un ciriu vucu: u zitellu hè malatu, i paisani sò temutu è stende u pane più strettu, salvà u foglie da u minimu scrive, in u risultatu chì l'aria in u viticulu hè ancu siccicu è u zitellu persenta da maladie. Cusì ùn ci micca da travaglià!

Per quessa, ùn pudete fà micca senza lavare di ghjornu. Vulete moltu. Chì parolle abbastanti? In fatti, si fate questu tuttu u tempu, a pulitica vi purterà un mimo di 15 minuti. Vulete facilità u prucessu? Per purgà i zitelli d'esse "colture du dust", cum'è i catuzzi, i ghjuculi, i libri. "Allora puderebbe tutte e ricchezze sia aspiratu è mandatu pericantamenti à u lavu. Cunsiglii prupone di lavà duie almenu una settimana. determinate l'umidità di l'aria), spessu ventilate.


Regoli di limpezione ùn sò micca applicà solu à u criaturu, ma in tutti l'appartamentu cum'è un sanu. Dopu tuttu, u to picculu appoghju ùn hè micca limitatu solu à a so stanza. Aduprà a quantità di poveru pò esse aduprati parechji sullivati: sguassate libri sottu u vitru nantu à i burselli, riduce u nùmeru di carpenti in l'appartamentu è quelli chì sò, saperanu spessu, un mobili toccu nè micca tappezzatu, no solu cù a poluzioni, ma ancu cun prevenzioni. Per trattà questi travagliati aiutà à parechji appartamenti di u duminiu. Mantene una umidità normale sottu u putere di un bon umidificatori di l'aire, monitorea l'absenza di dust - una aspiratori moderna, sguassate a terra è un arsenale di raggi, prugne è detergenti.


Particularmente urgente hè a quistione di pulizia, se ci hè un alergi in a casa. Eccu avemu bisognu di espansione una veru battaglia trà e polu. A situazione hè ancu complicata da u fattu chì i detergenti agressivi ùn ponu micca usatu, com'è regula. A pulizia ùn deve esse dilicata, ma di qualità alta. Inoltre, in a presenza di l'allergii in a casa hè abbandunata è di caratteri è ghjucarii, dà preferenza à a saneta di tessili naturali, è di cuscini è di mantumini - da materiali hipoalerginiques sintesi.