Storia di u disignu di calzature

Vogliu cuntinuà a perspettiva di a scola in a storia di calzature. A storia di u disignu di i scarpi hè cusì versatili chì pudete scrive micca in ellu. Scupremu i mumenti più impurtanti.

A storia di u disignu di calzature ùn hè micca limitatu à l'esercitu mudernu. Ci sò parechji recosti novu sò sempre ottimizzati i prudutti di maestri di l'antichità. Sì i prototipi antichi, ùn hè micca putente di imaghjine l'arti muderone di scarpa. Avemu digià cunnisciutu di i scuperte significati di l'Egiziani, Assirri, Ghjudei è Greci. Seconduce per avè acquistu di l'esurtazioni di i maestri antichi.

In Roma antica, i principali erani dui tipi di scarpi: calceus e solea. U primu - un paru di coghju chì chjusu in tutta a perna è attaccata davanti cun cintes. Solea - un tipu di sandali, chì prutiggianu solu u periu, è fugliatu à u pede cù straps. Ci era quiddi distinti per e diverse classi. Ci era un calzature speciali per a nubiltà, plebianu, filòsufi. U calzatu specialu per diversi scopi hè statu ancu fattu: per visità u Senatu, per visitate temples, per un portanu ogni ghjornu. Sapete sottu i scarpi calzini stufi, guanti (cusì chì i modi di moda di l'oghje cù i dete ùn hè micca un invenzione moderna). Dopu qualchì tempu, i nobile romani li piaciunu i sandali grechi. Specificamenti, i megliurenze eranu fatti. Ci era una dicurazioni in forma di muzzles di leone, ricami, ancu catechji, corpi metallici è altri ornamenti. I castagnini rignenu solu cù i pezzi certi. Ma i courtesi dimustrò a biddizza di i so gammi, salizzendu cù sandali eleganti aperti. Calzature per i omi era tradiziunale nìvuru. Ma e donne era biancu. In i momenti solenni particularmente di a vita, i tempi antichi vittinu calzoni rossi. Stu calzatu scrittoghju hè stata adatta cù intricate embroidery e perli. U numaru di strapelli cù u quali u piuviti si sò fastened hè ancu diverse. Allora i patrici si attraversu i so scarpi cù quatre strapelli è i plebianchi solu una.

A storia di u disignu di i scarpi di Scythia era assai diffirenti. I preferite i sopetroni, chì eranu fatti di pelli, pelletteria è sentite. E sti boots cumminciate a pericchia cum'è una calzata, fissatu cù straps chì aghjunghjenu un ankle è un pede. Sutta li stivali eranu troppu midagliati di feltse sensu, à quale sò lattichi sò stati. Per a decorazione in u cima di u quale, steeciate di strisce cù l'ornamentazione o solu corsi di colore eranu sposti. E stufa eranu purtati nantu à i calze, è i pantaloni si sò stati tuttati in e so ghjuveddu, per chì l'ornamentu si pudia vistu. U capu di stivalenza hè stata tradiziunale di cocia brilla. Ma i bootlegs eranu assai interessanti, micca eccricenti, ma eranu stati da i chjazzi di furia è pelle, o pilassi è culurite. A Scythian femini manciaru media stivali, a maiò rinu. E stivali di i donne èranu dicurati assai più ricchi è brillanti ca l'omi. A cunghjunzione di u bootleg è a capu di u buttegiu era marcatu cun una rossa brillanti di lana, chì, à u turnu, avianu appruvisioni di u pelle. Senza abbastanza, ancu u sole ùn hè passatu. Per questu, un filu di tendinu, a pelle è ancu di u pelle hè stati utilizati. È a sola hè statu dicuratu senza vanu. Dopu tuttu, i pòpuli steppe di l'Asia sò u costume di pusà, pusendu i so pedi in un certu modu, perchè e suli sò in vista.

U più sviluppu di a storia di u disignu di calzature era in l'Europa Medievale. E abanepiani abbandunati e sandali tradiziunali. Elli scopre più sapori pretenciosu - i scarpi cun l'otti in tulliaghji curvatu. Ci era un tempu quandu era cunsideratu in moda per decorate i fillepi longi di scarpi cù campane o campane. In quelli ghjorni, i scarpi fòrmanu micca solu un pezzu di vistitu, ma un talismanu di a famiglia reale. Quandu custruisce una casa nova, u calzate devia esse incubatu in u so muru. Ancu l'oghje, i risultati sò spessu.

A storia di u disignu di calzature, cum'è a storia di a creazione di calzature sò multilaterali. Ùn simpatite micca di tutte e funziunalità è di cuncepimentu di designu in un articulu. Allora a seguitu seguita ...