Trattamentu di diarrea pediatrica, disenteria

In u nostru articulu "U trattamentu di a pediatricia di averta, a disenteria" hè presentata solu una infurmazione pricula chì aiutanu à capisce i malatii cunnisciuti di a zitella. A maiò parte di i varcheti intestinali sò microorganismi uriginale chì viaghjanu in u nostru paese. Ma, cumu dicenu, a famiglia ùn hè micca senza un mostru: ùn ci hè trà elli è infundizionali.

A disenteria hè una di i più famusi infezioni intestinali. A persona si infecta da u mandu di frutti è di vegetali brutali in a so bocca è a drentu l'acqua senza fugliale. È ponu infectà da u latte è e mani lavatu, dì chì un vechju chì hà trattatu un gustu alimentu. I parasitimi si in a bocca, da quì - in l'intestinali. A malatia si prisenta nò più tardi à 7 ghjorni da a infestazione. I sintimi di disenteria - vomitu, frebba, debbulizza, violazione di benessiri generale.

Ma, forsi, u signali principali hè un fesso frecu freti; U mucus, i vini di sangue si vede in u taburete. In i casi severi, cunvulsioni, pèrdita di a cuscenza, u travagliu di u cori hè sfrattatu, a pressione di sangue hè cascata. Cù immunità ridutta, un intestino falu è una mancanza di vitamini, a forma aguda di disenteria pò esse chronicu. Dopu a malatie dura per mesi. A Salmonellosi hè simicà simile. I fornituri principali di questu trucu bruntatu sò platti di prudutti di carne (in particulari carne piccetta), ova, ovu di pugnu. Pudete infettate micca solu di l'omu, ma ancu da l'animali. In più di u pullastru oghje infatti, oghji, ànghjuli, è corsi, i cani, rossi è i scherenti pò esse una fonte d'infezzione. A funzione principale di a malatia hè una frebba più altu, ma cù dissenteria, vucanti frequenti è ezepu verdi.

Varicelli intestinali periculosi, spicialmente per i zitelli. Pudete infettà micca solu per frutti o vegetale, ma ancu per mezu di lattichi di latti. In i zitelli, "bad sticks" pò causà una malatìa cum'è u coleriu - ci sò à volta parechji morti; In i zitelli più antichi, l'aciment, per regula, prumesse più faciule.

A prevenzione è u trattamentu di a diarrea di disenteria dopu l'infezzione:

Ci hè bisognu di rigalu per indirizzà à u duttore ...

L'acqua di mare hè assai periculosu, ancu chì parechje persone si poveru senza fogghiu, cunziddiu terapicu. Fate in ogni casu impussibile, ancu fora di a spiaggia più desertia! I infizzionisti ricordanu casu quandu, dopu aduce u gargu cù "curinga" l'acqua di u mari, e persone fallevanu in agunia terribili: si sò malati cù u colerali è seccenu à literalment prima di l'ochji.