Chì s'ellu si u zitellu hà un pesu?

L'esercitu di pisu in i zitelli hè un prublema propiu. Ùn aghjunghje à u to figliolu micca solu malattimentu, ma ancu pò causà una varietà di malatie. E anche u pesu eccessivu crea un terrenu eccezziunale per l'apparizione di malatie o agrava u cursu di e malatìi digià presentate. Pigliate ciò chì falla se u zitellu sia pisanti.

A manera principali di cummattà l'obesità in i zitelli

A Dieta hè a manera principali di fiscale l'excece di kilogrammi. In questu casu, devenu esse realizatu sottu à a survegazione di un nutrizzionistu o pediatricu. U figliolu sottu à trè anni di bassa dieta di caloria ùn hè micca cunsigliatu, cum'è u valore energeticu di a dieta hè ridutta.

À spiazioni di i grasi di l'animali è i carbuidrati i reduci u cuntenutu calanicu di a dieta. A norma fisiulogica si deve currisponde à a quantità di proteina. A so surgente hè u ova, u latti è diversi prudutti di u lettuce cù un pezzu percentu di grassu, pesce di grassu. Hè necessariu puru limità u cunsumu di crema agria, varietà grassanti di u furmagliu, a crema, a mantra.

Altre mètudi di cumbattimentu di l'excece di kilogrammi in i zitelli

U pesu di u zitellu saria aiutu à reduie a carica fisica. I figlioli 4-6 anni sò assistuti effetivamente in a lotta contru u sport in massa. I paisani puderà arregistrà u so zitellu, datu u so desideriu, in diversi settori sportivi (natation, football, dancing, etc.). I paisani puderanu ancu organizà avvenimenti sportivi di famiglia, solu bisognu di esse tene u più frequente. Per i zitelli più ghjovani di sta età, i ghjucate è ghjucatevi longu.

I trattamenti kirurgii per l'obesità ùn sò micca aplicatu in a zitella. Diversi supplimenti è i medicazione sò ancu contraindicati per i zitelli à 15 anni di età. Ma passa chì i medicazione di stu tipu sò attribuiti à u duttore. Ùn hè ghjallacciatu per dàteli à u to figliolu, ma megliu cunsultate cù altri spezialisti.

Perchè u vostru figliolu puderà arreremu i cambiamenti in a so vita, i genitori necessanu di creà e cundizioni necessarii per questu: ùn mancanu l'alimentari chì causanu tentazione à u zitellu; cuntrolla u nutrimentu di u to figliolu; organizà e diverse attività mobilii è participanu à elle.

Parechji cunsiglii pè i genitori

Per sparisce da u vostru figliolu u pesu innecessariu innecessariu, utilizate e seguenti tips. Ùn cunsule à l'intesu cù l'aspirate chì, cù l'età, i lattini più altri scarsi sò micca stati. Ùn pò micca portà à a casa succhi, carbonate, gelatina, preparanu prima u bè di fruttu, cumpatite unsweet, tea (unsweeted). In i prodotti semipreziati ci sò assai assai, unchiutà fat, starch, perciò hè megliu di coccu per u to babbu da i genitori stessi. In u dietu di u zitellu deve esse più furnutu, cibo, u borscht è i zucchetti sò stati cocciuti senza fritta.

Ùn ponite à a vostra casa salsi, maionesi, prudutti affumicate, salsicce. È ancu cunghje, prudutti di mantellu - rimpiazzate cù frutti seca o jujube, gelatina, marshmallows (in quantità limitata).

Eliminate patatine è fast food da a dieta di u so babbu. Cook bianco maculatus, salvu a semolina. Moltu ùtule: cebalu perli, farinata, triacca è cereali multi-cereali. Sustituitu in a dieta di u pane biancu in pane nantu à u bran. I reduci ancu u cunsumu di spezii è u sali.

Fighje u vostru piccioccu spessu, ma sò e raghji devemenu chjucu. Questu alimentu aiutà à reducir l'appetite, siccomu a prossimu parte di l'alimentariu, suppulu l'alimentu previstu, mentri in u stomacu hè creatu un sensu di pienezza. Hè aiuta à ridivà di a fami di u zitellu. Limite in viaghjatini di famiglia à cafe è restoranti.

Per aiutà à u vostru zitellu pendu u ponderu, cunzidenu i nudi passati. Quandu u zitellu hà tomba pienghjule i manciari, sùbitu prestu saturatu. Per ciò chì u vostru zitellu ùn ricevi un'apetitu, pruvate à dedicate menu tempu à i parpetti d'appiccicazione. Se si abbandunate u zitellu cù parienti vicini, avvisanu di cambià a dieta.

Ùn dì micca u zitellu chì ellu sò stomacu è altri discriti chjavi, ùn solu ùn aiutà micca à perdre u pesu, ma dinò creà cumplicati per u zitellu, forsi per un bellu pezzu.