Trè ghjurnata di make-up: Chronicles of Fashion Week-2017

Parechje ghjente sò fluintu in l'abilità di creà ogni misure di ghjocu - parirte chì puderebbenu avvicinà più? Ma cuntrastate cù una lista di e tecniche tematichi ùn mai ferite. L'artisti di maquillaje di a New York Fashion Week rapprisentanu exempli impeccable di u Makhalic Makeup, chì deve esse nutatu.

"Transparente" da maquillaje da Tanya Tailor - grande per blondes di razza lustrosa. Caratteristiche: a pelle cun un brillo, brillo "ligne", labbra rosa. Technique: usa tonificazione di acqua è pezzo raghju cù particeddi riflettivi. Stress the cut of the eyes with a pencil grey and shadows beige-golden, apply a shine semitransparente di un tonalità naturali rosatu nantu à i labbra.

"Smoke" di Cushnie Et Ochs - a scelta perfetta per brunetti cù l'occhi scuru. Caratteristiche: cuir matte cù una lustrule, visu spressivo e cigliu. Technique: Cù un culu suggerenti u cayal negru, u pioppuru supraluccu è bassa, longu à a ligna di crescita di i ceriali, cumminendu i spazi intersticial. Aggiuncenu chjavi friddi è fà e cigliu incù un forcenu marrone. Eliminate u focu di a pelle cù u polu di matturi è salizziunate i pochette cù pallidu rosa o pezzu di ruboru.

"Nude" di Erin Fetherson - a megliu solu per i capeddi cù e pelle bianca. Caratteristiche: pelle impeccable "porcellana", labbra rosita fina brillanti. Technique: in u focu hè una basa tonale, ci vole à ghjustu di u to puddu di a pelle è ghjittassi in una struttura fina è uniforme. Sombra pura u pruduttu è andate per riparazione di u revestimentu cù pane haylaytera. Applica un tinte matt o gloss à u centru di i labbra, distribuzione cun cura cù i tocchi in u lume per creà un effettu di volumen naturali.