U cumpurtamentu di l'omu in relazioni

Hè cusì accade chì l'omi in a so sucità avianu u rolu di cunquistatori, cunquugatoriu di tutti i cimi di u mondu è un cavalier noble in armatura brillanti, è a donna hà pigliatu l'obligazione d'accuncià e cundizzioni per l'accadenzi grandi masculi.

Forsi era inherente in a natura - per equilibrà l'oportunità di l'omi è di a donna è a so cunvivenza armoniu in parechje. E forsi hè u fruttu di ghjudicamenti imposti à a so ghjustizia da i babbii. Qualcuno chì era, è una donna ùn hè senza ragiuni cunzidiettu un "collu", chì man-head "in direzzione diritta. In fatti, hè esse pricisamenti queste ch'ellu stà aspittendu da ella.

U cumpurtamentu di un omu chì in una rilazione hè intagliu di intricate intricacies d'accadute disinniati per assicurà a comodità di stà in queste rilazioni di ognuna di i so participanti. I principali mutivi per ellu in u rolu di u so cumpagnu sò u scopu micca solu di vedà riesce per l'altri, ma ancu per esse un cumbicciu spressione per ella. Hè a donna chì determina u cumu serà u cumpurtamentu di u so cumpagnu in a so paria. E depende assai di ellu, quantu longa a so rilazioni duranu allora.

Times cambiani, a ghjente cambia.

E ora l'ugualità di i sessi, cum'è postulà di vita filosofica, si stabiliscenu tranquillamente a mente di a maiuranza. Ma questu ùn hà cambiatu a fundamentali di u cumpurtamentu di i sessi in a relazione. Un omu hè sempre bisognu di ricunniscenza, sustegnu, cura è cura. È a donna ùn hè micca esse fisificatu fermu per trattà u travagliu chì esiste chjuchevuli. In certi modi, u cumpurtamentu di l'omi in relazione hè una nova strategia di a interconneczione di l'opposti, sicuru, hà cambiatu: hà diventatu menu dipenditu à l'u scògliu coccu, è hà amparatu à lavà i so camelli o avvià u lettu. Ma l'estratoscia generale di ezioni longu hè stata a stessa: un omu chì hè vicinu à una donna hè circunchecci di carícies, calidez, tranquillità, prumetti di chì certamenti avete tuttu è una fede inestabile in a so capacità. È vole à dà, cum'è prima, tuttu ciò chì hà sappiutu ottenevule à vicinu à ella è per ella (almenu l'omu hè sicuru d'ella).

Una qualità veramente masculina.

Questa libertà, inescuvule, constante è prufonda gratighione, chì una donna è impussibili di vede è chì l'omu in una rilazioni cù cusì cura guardà. Questu sensu in u so core ùn hà micca diminuitu nantu à i seculi. Cumu ùn ci hè micca più aperta in a so espressione. Forsi, questu hè una di questi paradossi senza risoltu di relazioni trà i sessi: un omu à a so donna hè sempre aghjenti per esprescia a so gratitudi ùn hè micca capaci. Ma hè faciule fà sparte di sta sensazione cù i vostri parenti o amichi.

Chì ellu ddume u cumpurtamentu di un omu bonu in una relazione?

Prima di tuttu, u desideriu di cunfortu. Un omu hè prima assai egoista è egoista ca una donna. Per quessa, fiducia in un sociu specificu, l'hà dichjaratu tantissima è di e so emozioni chì ùn hà micca tempu di sente i so pinsamenti. Naturale, cum'è qualsiasi persona, estremamente preoccupatu di sè stessu, un omu hè dipenditu à a cunsulenza psicologica in a relazione. Cusì, secondu di questa qualità è u so cumpurtamentu.

Appena, calma. Eccu nunda chì hà cambiatu - cum'è in u Medievu Mediu o in u tempu di cavemen, a persone anu avutu u bisognu di un omu in a so casa, induve i so nimici è manifestazioni negattivi di a natura ùn puderanu micca rivolve a paese è a salvezza, è l'hà bisognu d'oghje. Per quessa, hè cusì impurtante per scuntate un omu cù u surrisu è un cumbentu cale o un bagnu recrutatu. Qualce membru di u sessu più forti hè un omu di a prima è l'ultima impressione. E si sti impressioni sò ricurdati per ellu cum'è piacè, u tuttu ciò chì era spaventusu trà elli, ellu sottumessi è salvu sicurezza.

Sicura, ùn deve micca fà scurdà di u funziunamentu principalu chì stabilisce l'attitudine di un omu à una donna - questu hè propria.

Hè più precisamente, a so capacità di dimustrà a so fideltà, fidelizazione è affettu per u so amatori. Dognu di sti qualità semprici, ogni donna di ogni omu pò cambià da un cunquistaturi rilevu è crucifijente in un gattu cunzeguutu, caldi è affettuosu. Hè veru, se sti manifestazioni turnulanu micca insinceru è l'omu sughjettu nantu à questu, a so vendetta sarà cruel. L'omi sò assai vindictivi chì e donne. U perdonu hè più difficili per elli. Certi psicologi anche associate una qualità masculina di cumportamentu cumu a primuriale di u sessu più forti. Quelli persunanti di a famiglia, prucanti è cunquistatori, l'omi ùn sò privati ​​di l'abilità di scurdà quarchi cosa impurtante. Dunque, anche avutu avutu u perdonu u amatu, ùn ùn hà micca novamente a vituparà cù u so errore di longa, chì dolunu à tutta a so vita. Ancu se a donna parte è un altru affari beddu in u so postu, hè improbabile chì ella serà u puderete scurdà di ricchezze passatu à un omu.

Ci hè una parolla chì un omu in una relazione prima di tutti cercate piacè fisicu è solu dopu - una relazione emotiva. E spessu hè. Ùn senza ragiuni, e savis affirmanu chì ogni rapportu hè custruitu nantu à trè isuli. Prima, ci hè una fascinazione cù u corpu, in seguitu - a simpatia di l'ànima è, finalment, l'armunia di appiccicà di u fisicu è emituali. Per l'omi, sta catena di sviluppu di relazione hè particularmente pertinenti. Dopu tuttu, ùn anu vistu chì, in difettu di quelli chì sò piazzate per i parolle di e donne, amate u primu cù i so ochji è solu cù i so ochji. Chì, sicuru, ùn in l'abulisce u minimu a verità famosa nantu à a pussibilità di vende l'attaccamentu di un omu cù gastrunomi gastrunomi.

Certu, quantu omi, e tanti strategi per u so cumpurtamentu in a relazione. Qualchissia li piace una crescita constante in emozioni è in ogni modu pussibuli stimulates scandali è altri scossi psicologichi. L'altru, à u cuntrariu, aspetta u silenziu è l'estabilizazione è hè prontu ancu di pretendenti à esse cimi è sordi per elli, senza avè avè notu a franciità di e so passioni. Invece chì l'altri si sìanu fideli à a verità è di a virdevule, è teme scantatu di mette in burlate, è per quessa impunite d'un amatore à unloved, sospettendu micca una retroiezione di a verità. Ma una cosa di tutti l'omi di u pianu pò esse dichjaratu sicuru. Ogni chjave eletta una strateġija di cumpurtamentu in relazioni sicondu di trè cosa. U primu hè u scopu chì persequita in una cunnessione specificu cù a donna. U sicondu hè u sensu chì sente per a so mòglia. U terzu hè u diploma d'otunzione, chì ellu osserva da u so amatori.