I ghjurnati critichi in a vita di i genitori: rudesse

A voti avemu intesu paroli di u stessu nativu, pocu omu chì sbanditu da u pianu. Hè una pena - Vogliu chianciri! Spank this little wreck? Ùn lasciate micca u discu si hè più viejo? O cercate in a so stanza è intristinimentu spettamente nantu à u tema "chì duvemu meritassi"? Allora, ghjorni crìtichi in a vita di i genitori: a rudezza di i zitelli è l'adulescenti hè u tema di a cunvirsu per l'oghje.

I figlioli, sti picchi partichi, intrudumente i so fianchi-parole in i posti più penurtanti. Ma cumu avemu fattu offisu a l'intesu "Ùn ti micca amatu"? Offended, such big - on small. Cù tutti i nostri esperimenti mundani, vultonu, chiancianu, cum'è se sè noi stà 5 anni? È chì veramente vanu di dìrimi, chiancennu: "Bad! Gattivu! "? rapprisentanu i top 7 frasi "ofensives" di i zitelli, chì spiecanu è "descifraron" psiculologi.

1. "Mamma, sì ghjustu!" Questi paroli anu intesu da ogni mamma in a so vita (si, sicuru, ùn hè micca un saghdismu cumunu, chì i zitelli suttastalli in pezzu è teme di "in modu errettu", annunzendu i so parenti). A maiò parte di a parte di u zitellu, significheghji l'appressu: Ùn aghju micca cusì ciò chì vo pudete avà. Ùn sò micca cuntenti cù u vostru cumpurtamentu; Sò locu per voi. Cù sta frasa, vole à ottene un effettu simplici - chì i genitori cambianu i so cumpurtamentu. Hè, si simplificanu solu manipulà.

E mòtie in questa scusa sò spessu sentenu amminazza à u so rolu materna. Dopu tuttu, a mamma hè sempre bona, è i gattivi sò a madrastra, a so mamma è altre carattere. Allora, a mo mamma spessu "salta nantu à un cavallu biancu" è cumencia à colpu, chjappu, chì aumenta l'effettu di a frasa esatta. E duvete bisogna à dì qualcosa bè - quale hè chì pudete sappiutu di quessa una frase. Per esempiu: "Ùn sò micca in còllera, averaghju qualchì volta scuntene à voi" o "Eppuru, micca quellu mali, avaristi diventatu male ... Iò ... (qualcosa di curiosa, scaricamentu l'atmosfera)".

2. "Oh, Mamma, ùn serete la-la! (mamma / dad, stop et mentir!) ". Prima di piglià questu per u boorishness inaudituu, cuntate l'età di u zitellu! I zitelli à i 5 anni di età sò spessu solu ripite e parolle d'altri persone, senza sapienza u so significatu. Quandu i zitelli accusavanu mamma o paternu di tumbu, pudete offentà a to mamma. Ci hè dui mutivi per questa. U primu, u zitellu torna in relazione à noi à a "pusizioni" di l'anzianu, ci evalueghja, è ùn si cunfida micca à a so fiducia. Siconda, hè ancu più offensivu sè stessu chì u zitellu hè ragiunate in qualcosa si ellu hà pigliatu in una minzogna. In questu casu, pruvate micca à esse ingeratu cun ellu, ma cambienu u vostru cumpurtamentu. Questu hè più constructivu ca castigà u vostru zitellu.

3. "Sì, ùn aghju micca esse un stupidu chì ghjè in 18 (20, 30 ...) anni!" O "Ùn sò micca cusì stupidu: per gastru a me vita sana com'è ingignore à una fabbrica!". Con frases d'este tipu, u sviluppu di veru criticu ghjorni in a vita di i genitori. Questi paroli sò in folluri è offensività à l'adulti. A ragiuni è semprici. Dì intesu, i zitelli per una volta si sò in "genitori" di i so parenti è piglianu un postu evaluativu categuricu. Normalmente u zitellu "pica" in l'area affissata.

A mamma, chì hè fieru di u so zitellu è hè felice chì pareva quandu era solu 18, hè improbabile di esperià un problema. E, veramente, una donna chì ritenza a frasa "Se ùn nascì in 18, ..." necessariu esperendu a reazzioni appropritatu. I volazzi chì vulianu esserà megliu cà i so genitori, per quessa a so cumpete cun noi. Per diventà, stanu bisognu à scappassi di u captiveru di i paisani. Oghje chì si spartanu da noi "cù a pelle è carne": quarchi - a so propria, à quelle - i genitori.

4 "Mamma, questa faldita hè troppu corta (questu lipstick hè troppu luminoso) per voi!" In prima di tuttu, queste parole cuntene un challenge. Un sfida à u gustu di a mamma, a so idea di a moda, a so pusizione di vita. Questu hè un riurdargiu chì u sicretu di a gattivera eterna ùn esiste micca.

I zitelli cresciute è si sustene un locu in a vita: quarchi vota anu circà i so propiu, certi volte prupone à fà un altru. Hanu a vintura a cuncurrenza cù i so genitori, si furtificate, asseriscenu i so gustu, idee, valuri. Akela sempre detti un ghjornu. Dopu tuttu, u cambiamentu generale hè normale.

Ma ùn vogliu micca fà cede senza una lotta à i mo parenti. A guerra cun elli hè spessu cumunicata da metudi "guerrilla". E ora a mo mamma, cù piacè fighjendu nantu à u specchiu, sente una frase assassinaria di una faldella troppu curta - è in un momentu perdi l'occhi bianchi. Ella vedi a so pelle stallata è arriccenu i toccante à a cintura. U so gustu di l'umore, ella sceglie chjara: fendu difenda, si vende di u zitellu, o ferma preoccupatu ...

Iè, i zitelli sò in qualchì volta senza tactlesse, quarchi voti sò scuriti. Ma hè sempri megliu di parlà tranquillamente cù u zitellu cumu si rispose à sta frasa. À u listessu tempu è capisce ciò chì significeghja perchè per tè. A volte questa frasa hè solu un ispìritu di a critica antica da i genitori: "Stu tatuu hè terribili", "Questu hè in disgusting", "Ùn sò sloppy dressed". Eppuru dopu tuttu, qualcunu hè studiu. Pensate se ti stessu sò troppu criticu di i vostri zitelli ...

5. Ti lassu! (Ùn vi micca vive cun voi!) "Queste parole hè rifirevule u gustu di u zitellu à distanza di i so genitori. Quandu i genitori sò troppu chjucu o troppu luntanu, troppu curatu o ùn importa micca à tuttu, un cuntrollu troppu, o, perversi, ignorati, u zitellu hè ingerimentu, irritazione, resinzione. A frase esatta hè a manera ch'eddu prova d'infurmà à i so genitori chì hè malatu, duro, solitu o suffocates da u so "amore" obsessivo. Pruvà cumprende micca di quale di u bisognu di u zitellu ghjera sottu à sta frasa, cù ciò chì sentenu prunumia.

6 "Nun ti amanu più" L'espressione di l'inghjulenza versu u patronu. A maiò spessu si trova quannu u zitellu pare chì ùn capisce micca è ùn piace micca. A manera più faciule per evitar u dulore hè di cunversione tuttu. Dìtela à u genitori chì in fattu stu zitellu ùn piace micca per ellu. Hè dinò un modu per infuri u dor - quellu chì u zitellu senti quandu pensa chì hè rifiuttu. In a vita di i genitori sò parechje manere di fà questu - più per ludà un omi fratellu per paragunà un zitellu cù parechji successi, sempre insistenu à a so ghjustìzia ...

U zitellu ùn ha micca assai modi per attruvarà l'attenzione è verificate u so valore à i genitori. Dopu tuttu, parechji parenti "annunzienu" i zitelli solu quandu anu "facia quarchi cosa". Per quessa a frasa "Ùn aghju micca" hè una putenza maiò di a manipulazione da u genitori. Turned on? Avarete bisognu? Serà cambiatu u cumpurtamentu? Dicerà a frasa curretta: "Ma ti piace assai!" Or?

Se u zitellu parle sta frasa è hè più di 7 anni - pruvate à parlà cun ellu. Perchè ùn averà? Chì ghjè accadutu? Chì ellu vole? Questu hè più efficeur chì in silenziu vivente o chì mostra l'agressione in risposta.

7. "Ùn amate micca! (Ùn avete micca capitu!) "Questi sò tutti i stessi prucessi di u zitellu per avè infurmatu i genitori di i so malatìssimi, i so bè cumplicati. I zitelli precisanu di cumunicazione, calidez, tenderness. U zitellu à quarchi vota hè impurtante chì u principale "hà sgritatu" u so malu umore, a so ansia è i dubbji. U figliolu disse: "Sò triste", è u so babbu cun u sneer: "Pensate à l'esami - hè divertitu". U zitellu hà da prublemi di cumunicari, è u principale per ellu: "Vulete culpete" ...

Un capisci hè un talentu, è ùn avete micca natu cun u talentu, avete bisognu di sviluppà. Pruvà capisce ciò chì u zitellu vole, ciò chì ellu ci hà bisognu, è cumu pudete aiutà. In fatti, ci saranu assai più ghjorni crìtichi in a vita di i genitori - Rudeness, rudeness, anche a furia di i so propi figlioli hè scontru in u nostru modu di qualcunu di noi. Penseu più nantu à ciò chì questa o quella frase astratta pò significà, ma sente più à u vostru zitellu cù u vostru core. Solu solu permette di ricanuscià e situazione quandu ellu necessite u vostru aiutu, cura è amore.