Victoria Bonu hè stata detta in l'aeroportu di Nizza

L'anticu participante di u teleprojectu scandaluu "Dom-2", è avà - a leone secular è a moglia di u milionariu Alex Smerfit, Victoria Bonya, hà stati in una storia spettaculu è custera. In vista di vuluntà di voce da Nizza, u presentatori di TV hè stata detta in l'aeroportu durante l'inspezione di bagaglii. Dopu à u puntu di cuntrollu, Victoria era vicinuatu da i giandarmi è dumandatu à disputà a maleta per verificà i so cuntenuti. A causa di u fattu chì i guardi urdinò u cuntenutu di a valeta, Bonya era tardu per u volu.
Aghju persone à un checkpoint à l'aeroportu ... Gendarmes riunite nantu à mè, si cumportanu strammi, pigliàvanu a mo maleta ... Arranzeghjani una spezzione di e mo cosa, per ciò chì era tardu per u volu. Eccu una "sorpresa", ùn sapia chì pensà ... ", hà scrittu l'stella nantu à a so pagina in Instagram.

Dopu chì i giandarmi aperti a valeta di l'astru di TV, truvonu una cosa micca cusì imprudata: un pienu chjavi. Hè assai probabili, a sicurità di l'aeroportu hà vistu annantu à u scannatore di u detector di metalli è un ughjettu assai simile à i scorni di un pistolo. Certu, un subject stranu ùn pudia aiutà, ma chjama l'attinzioni.

I subscriventi di Victoria anu preoccupatu chì a nozze hà micca attaccatu un volu. L'ultime nutizie, posta in Instagram per l'ex-participante di "Doma-2", calmedia i seguenti. Victoria vulau, è u vandalariu pusò a so mamma in a valiu di a so figliola, Angelina:

Amici, pudia vulà voce, ùn vi scatate) U prublema era ridiculu è un pocu ridermanu. U prublema hè chì Энджик hà inghjuttatu in una maleta infieru шуруповёрт BOSCH IXO V a quale aghjustemu u so scooter

Invitatore di u viulente di u viulente di Victoria Boni

Hè bisognu chì parechji abbunati anu cuntatu sta "avventura" di Bonn publicitja un destrazzle. Ùn hè micca sicretu chì a maiò parte di e stile domestique analizanu constantemente totari di merchenzie è servizi in i so pagine di rete di suciale. Allora, in Xenia Borodina nantu à a so pagina in Instagram hè una publicità cuntinua di salone di bellezza, vestiti, calzature, cosmichi.

Eppuru, anche si Victoria Bonya hà avè arrangiatu l'avventura di u ghjornu per l'annuncia di l'instrumentu di l'imprese BOSCH, hè necessariu di applaudà a so - a cumpagnia di publicità hà assai successu. In ogni casu, l'astru di TV ùn hà principiatu a publicità di u postu cun una frase trillita banale cum'è: "Tutti mi dumandinu ciò chì chjudaranu cù venti ...".

Molti di l'abbunati di Victoria anu offense à ella: l'amatori sinceramenti preoccupati, cridendu chì a zitella ùn hè micca pussibile in u titulu.