I parenti di Zhanna Friske vulianu espulsà Dmitry Shepelev da Russia

Dui settimani fa u figliolu di Dmitry Shepelev è Zhanna Friske era trè anni. Questu ghjornu puderia esse un ghjornu di cunciliazioni per i pezzi vicinu di u cantanti, ma nè ogni parte hè passendu pisatu.

Vladimir Friske a rappurtari chì Dmitry Shepelev ùn permettenu micca di i parenti di u tardore cantanti per vede stu ghjornu un piattinu di Platon. A sua volta, u presentatori di TV avianu priscinnitu chì nisuna di a famiglia di Friske anu avutu indirizzatu cù una pruposta per celebrà l'urtimu anniversariu di u zitellu.

L'avucatu di a famiglia Zhanna Friske hà infurmatu nantu à a pussibilità di persecuzione criminali di Dmitry Shepelev

A fini di l'annu passatu, l'agenzii di tutela ricumandenu u presentatore di TV chì permettenu à u so figliolu à scuntrà cù i so aviani. Tuttavia, sicondu l'avvucatu di a famiglia Friske, Shepelev ùn seguita micca i raccordji. In nome di i genitori di l'artista, l'avvucatu Gennady Rashchevsky hà appesi à a corte:
In l'agenzii di tuturione ùn ci hè nudda pussibilità di obligà à Shepelev, ma a tribunale hà. Failure à cunforme cù a decisione di a corte si minacciassi à ellu cù prucessu criminali.

Rashchevsky hà dettu ancu à i ghjurnalisti l'ultime nutizie chì Dmitry Shepelev hà prumminenti di piglià à Platonu à Bielorussia. Sicondu l'avvucatu, in ma l'autorizazione tempurale per a residenza in Russia finisci, secondu l'infurmazione di l'avucatu, è l'attivista di dritti di i dritti di i diritti umani prometti di fari tuttu per impediscenu à Svepelev di prolongà l'autorizazione è dà a citadinanza russa.