Stanislav Sadalsky addivintà un propagandist di Kremlin, video

U nomu di l'attru russu piccu Stanisław Sadalcogo hè familiar à l'adulti è à i zitelli. L'attore hà starratu in centu cinimatughi, è a scusa di u so famosu heroe Kostya Saprykin: "Kaselok, kaselok ... Hè ecso kaselok?" Quandu persinuva una stilla di 65 anni in riunioni cù l'audienza.

Stanislav Sadalsky hè in giru bellu in l'esteru è i paesi di l'ex URSS. E l'attore hè un bloguariu attivu - in a so Instagram è LiveJournal Sadalsky regula regularmente l'ultime nutizie, ritratti, chismes di culleghi è i so argumenti nantu à temi sfarenti.

Literale un ghjornu fà, l'artistu visitatu Minsk. Stanislav Yurievich hà accettatu à i lecturi chì era allestu cun u presidente bielorussiano:
Amore Bielorussia, Amore Batka! U rispettu Lukashenko, hà cunservatu micca solu u paese, ma dinò l'amici.

Stanislav Sadalsky fù accusatu di a Propugnazioni di u Kremlin

Daziu qualcunu, è Sadalsky ùn hè mai avutu in un sensu speciosu sensu versu l'autorità russa. L'attore ùn hà micca participatu in l'azzioni "Nostra Crimea", ùn hà micca fattu affirmazioni pulitiche forti, preferiscenu cumerci à a creatività. Cù più surprisanti hè a storia chì succorsi à ellu in u Balticu. No, Sadalsky ùn hè statu sparatu in u cunfini, cum'è in parechji anni fà cù artisti russi Valerie, Kobzon è Gazmanov. In casu, forsi quì prontu pò esse ...

Questa matina a so Instagram, Stanislav Sadalsky, disse à l'abbonati chì in u so viaghju in Lituania, hà ricivutu un chjamatu da Riga è era accusatu ... di a Propugnazioni di u Kremlin! Ci hè chì l'artisti hà permessi dopu l'attuali a dumandà à l'audienna per micca di scurdà di a lingua russa:
L'ultima notizia dicu da u palcuscenu, ringraziu per ùn scurdà micca a lingua russa è avanti i nostri emancipazione, oghje chjamatu da Riga è hà dettu ch'e ùn avete micca esercitu in a Kremlin di propaganda, beni, micca mu * aki da l'uffiziu di Bruxelles ...?
Subscritters Instagram sustene Stas Sadalsky. In i rispunsèvule, molti quistioni sò stati fugliati à a dirigenza di certi paesi chì piglià a pulitica di pulitica anti-russa in ogni locu.

In quantu hè bisognu di "u propagandist Kremlin", Stanislav Sadalsky hà decisu di continuà un tema è hà sappiutu u vede chì hè stata eliminata in Vilnius in chì hà dettu infurmazione di a rilazioni à a distruzzioni di memoria di u passiu suvietà: