Yevgeny Mironov interrompeu u tiratore per via di una malatia seriu

L'altru ghjornu, divinni chì l'attore russu famusu Yevgeny Mironov hè gravemente enfermatu. Sensu in modu, l'articulu si vultò à unu di i sughjetti in a capitale. I medichi, dopu una indagine, truvà a inflamazioni di Mironov à u gastrointestinal.

I medichi ci vulianu hospitali l'attore, perch'ellu era sottu a custruzzione cuntrullata di specializatori. Tuttavia, dopu cunsiglià, i medici liberonu a casa di Mironov, stabbilennu a cundizione per u restu di colazione di mandà. L'attore ùn hè micca permessu di attivazione fisica à quelli sett'anni.

In cunnessione cù a malatia di l'attore, u filmatu di u filmu "U tempu di a Prima" hè stata sospita, induve Miròvulu pusseda unu di i roli principali. A film hè dedicatu à l'escalierà di u primu omu in u spaziu, è l'attore riceve u rolu di cosmonaut Alexei Leonov.

I prublemi cù u stomacu di Eugeniu Mirunu ùn hè micca risuscitatu u primu tempu. Ancu in a so ghjuventù, l'attore hà guadagnatu una ulceru stomacu. Mirò u trasferitu l'operazione, è per esse ricuperà, necessitava un longu periodu di riabilitazioni. À u so travagliu prediluguu Eugeniu tornatu à rigalu à a so mamma. A donna hà accumpagnata u so figliolu nantu à strada, seguitu u regnu è pane pratiche dieteticu da u clock.