L'influenza di a TV nantu à a psyche di u zitellu

Ùn avà à calmà a figliola di novi mesi, a mamma torni à a scena blu. E, oh, un miraculu! - U zitellu arresta cù u surrisu. "Hè u stessu", ricunnosce l'avè, "cusì picculu, ma digià capisce tutte e cose!". In ogni casu, hè prematuru per esse toccu à questu materiu. I nostri scientifichi, i zitelli sottu dui anni, ùn sò micca cunsigliatu per esse permettenu di vultà à a TV, è i medichi tedeschi sò ancu più stretti - si propaganu tutti i televisiò finu à 3 anni! Perchè Cumu l'amore per una TV affucà a salute è a psique di i zitelli?
Movimentu
U Muvimentu hè a vita! È per un zitellu - hè u statu naturali di u corpu. Mentre vi vittime carte / transmissions, u sistema muscular hè in un statu statale (frozen). È ferma quì, finu à chì u zitellu si trova davanti à a pantalla blu. Da questu, ci ponu accade bracicelli è pezzi di musculus, è se u zitellu ùn viaghja sistematicamenti a TV in a postura incorrecta o a TV è u "sediu" sò in una disposizione fisiologica, u zitellu riscò a posture è u sviluppu normali di u sistema osseous. E ùn culpete micca à a scoliosis di u vostru erede à u maestru di scola, chì u mette in u locu incorreu. U secunnu effetti secundariu di veduti prolongati hè u statu possu di l'excitazione è di l'irritabilità. Allora u sistema nervu compone una inaczione foru di una attività aumentata. Or, perversi, dopu una telesezione prolongata, u zitellu hè sfatente di reaczioni - hè per un cambiamentu di a cuscenza, un trance.
Chì deve fà? Se u trasferimentu, veramente, interessanti, spicchendu frequentamenti à publicità (si deve una quarta più di l'emissioni!) Pò esse utilizatu com'è pause di muturà. Toccà cumandu cù u zitellu o li dettu alcuni facultati per a casa. Queste distraia a tensione musculaire.

Speech
Più più tempu dedicatu à a "casella", più menu resta per comunicà cù i genitori, amichi, animali. U zitellu chì passanu più di trè ori di ghjorni vicinu à a TV, i medichi l'esterni di u sviluppu di parlà. U mutivu hè, credi, chì a psicanese di u zitellu à vede l'emissioni hè più diretta à a visualizazione chì in a verbalizazione. Ricerche ricerca ha statu pruvatu chì hè più faciule pè i zitelli parleghjerà ciò chì sintendu chì ciò chì vanu. Se un zitellu di età preistoricu o viste a TV durante una ora ogni ghjornu, u risicu di l'disordini di memoria anu u 10%, dicenu pediatrici americani. Sicondu statistiche, parechji zitelli à l'età di dui anni passanu à a TV più di 10 ore à settimana! À u 20% di e migliu di novu mesi chì anu utilizatu a TV com'è babysitter, i medichi scupreranu un pagamentu in u sviluppu fisicu. Se u televine ùn falava, a maiuranza di i zitelli per l'età di trè sò perspettivi in ​​u so sviluppu per un annu sanu, questu hè chì si parranu da i dui anni, è u so sviluppu di più hè ancu sottu amminastru.
Chì deve fà? Se vi vede, da cunsigliu. Ogni vota, dumandate à u zitellu retellà u cuntenutu di u filmu è discute ciò chì li piace, è chì ùn hà micca. Se u picciottu ripeti i slogan di publicità, ùn l'interrompe - questu cuntribuisce à u sviluppu di l'aparici parlante. Ma assicuratevi di ciò chì significa: "U vostru puddore avè compru u Whiskas, è se veramente hè".

Visione
Quandu miremu à l'ughjettu veru, i musculus ochji sò sempre furmatu, cum'è per "sensu" a cosa. Cù u TV, hè l'altra manera. Paradossu di a percepzioni di u telephoto: l'imaghjini nantu à u so muvimentu di stampa, è i musculi d'ochji - nè! À telescopes, i scientifichi nota una diminuzione di l'attività di l'ochji.
Chì deve fà? Insegni à i zitelli parrelate ciò chì vanu in a pantalla di televisione à a realtà. Se u caprettu u vinu u ballu nantu à u screnu, dà un veru, permettenu esaminà è senti per sviluppà a so perpettazione spaziali è di culore. Pigliate u zitellu à u circinu o u zoo dopu vede a diffusione di l'animali, perchè chì u zitellu di u zitellu hè circundatu, ciò chì u tigru hè veramente è chì culori fù culuratu da a natura.

Digestion
Quandu vedi una trasmissione fascinante in un zitellu, i prucessi metabolichi fracassa u 90%. Hè per quessa chì i "televiziendi" sò spessu sottu disordini in u travagliu di u viaghju gastrointestinali. À u livellu mentali, un disordine metabolicu hè una disturbazione di a cumunicazione cù u mondu esternu, perchè ùn vi maravigghiate se a TV hà prublemi cù a cumunicazione ". Inoltre, quandu viaghja a TV, i centri di u faminu sò stati attivati, chì invucassi l'appetite. Ma! Per manghjate qualchissia chì u spettore si trova, è i centri di un cervu, responche di sensazione di saturazione, dolce (semu allora si sò cuncentrati nantu à u televessu), per via chì a persona si trova in 3 volte più. Kilo Extra - pagamentu per a cumminazzioni di dui menus: spectator è alimentariu.
Chì deve fà? Pruperà impenite à zitelli di manghja à fronte di a TV. È ùn mette un male esempiu. Spiega à u zitellu a natura di questu "ùn pò micca".

Ability to make decisions
In a vita verita, un ominu s'assumiglia dinò in u ghjocu - ellu sceglie u rolu di u duttore o babysitter, pare o mamma, simule a situazione di vita è trova solu solu. Cù television hè diversu: u zitellu face a relazione di i caratteri di a film è di u cartulare, ma hè micca priva di l'oppurtunità di sceglie - tutti quasi anu decisu per ellu è offre un pruduttu finitu. Inoltre, da a pantalla in a forma di caricaturas inutilmente, i zitelli pò assimilà e sustituisce i valori umani originali. Analizà l'avviziunarii di u Shrek populari, i scentifichi susteni chì stu cartoon forme in i zitelli i sterichi azzioni di u cumpurtamentu di l'omi è di a donne. U duca, chì devi esse sempre un eroi, hè debbule è debbule in u cartoon, a tendernità è a femminità l'aspetta per a princesa, è esce da esse forti è valentia (scurdate di a scena quandu a princesa traschisce i nemici à a direcia è a left).
Chì deve fà? Da più spessu u ghjornu à u zitellu l'occasione di cumunicà "vivu". A prupietà per ghjucà à u patiu o avè a situazione chì hà avutu cù l'amichi, dumande nantu à a so decisione. Analise cù u zitellu, sese l'héroes cinématologiques si puderanu andu perchè.

Scantu è Aggressioni
Ancu se a famiglia ricaricà un rigalu di televisiò, fate cura di i filmi innochiali. Sicondu statistiche, sta cinematografia cuntene à più di a mità di tutti i sceni di dimostrazzioni di viulenza (57%). Se u zitellu a regula regularmente nantu à a TV, u so sviluppu emotivo hè violatu, è a capacità di cumpassione è l'empatie ùn hè micca furmatu. Tali nichi in a scola sò spessu cunsiglii di bagnu, è in i sughjetti di l'adulescente, risicate di fallu à a storia criminali. Tuttu u terzu studentu chì visti una scena momentariu di l'horrore nantu à a TV, un sensu di teme (micca sempre visu!) Quiet à parechji minuti, è ancu oltre - un ziteddi pò suffriri neurosi, insomniacità, anziecia più grande.
Chì deve fà? Vede u televisu in anticipu per a prutezzione di u zitellu da prublemi indittendu. Idealmentu, i zitelli à 7-8 anni ùn sò più megliu micca viaghjanu i prugrammi chì dicenu di l'avvenimenti terribili. Ma se u zitellu hà vidu ancu chistu, crià un sensu di sicurità: pusendu vicinu à voi, abbrazzatu. Quandu discurrate ciò chì era vistu, spiecanu ciò chì era successu nantu à u screnu, sottuponiscenu ciò chì era fatta per salverà pirsuni.

A sensazione di u tempu
I risultati di i studii esperimenti esperimenti realizati amparonu chì, se u zitellu spensi assai tempu in fronte à a TV, a so percepzioni di a durazione di u minutu mumì in ellu - u so minutu sottuspettatu hè più di 60 sicondi finu à a perdita di u sensu di u tempu è a pèrda di a realità. Inoltre, u tempu televisiu hè assai riccu, dinamica, l'avvene seguità unanimamente cù una grandezza veloce, in pocu tempu aghjustimu parechji vidi - "per elli è per questu guy". A participazione in una vita televisiva viva hè tentadora, è a rialtà hè abbia cumparata cun ellu. Questu pò conduci à a tele-dependenza. In Auropa, oghji 5-6% di i zitelli chì pò esse cunsiderate tele-dependenti, passanu à a pantalla blu di 5 ore à ghjornu.

Chì deve fà? Dosi u tempu spent per TV.
I figlioli sott'à 3 anni ùn sò micca benvenuti à a TV. U danni da vede à questa età hè enormu! I figlioli 3-6 anni - micca più di 20 minuti di ghjornu. Distingue quandu u veru, è induve l'imaginari, i zitelli hè difficiule da 7 anni. Ughjuluzzi 6-11 anni - micca più di 40 minuti. À questu tempu, l'attitudine chì si vede hè furmatu, una mira crìtica à a tele-populu.
Discuss with the children the actions of the heroes movie. Teenagers (11-14 anni) - finu à 1 ora. 14-18 anni -2 ora. Impurtante hè a selezzione di gear. Chì l'adulescente jargu à l'scelta di u prugramma o di a film, sparte cù i genitori ciò chì hà attrautu o ciò chì hà amparatu da a vista. U tempu passatu per a visualizazione cumone è a discussione di ciò chì vedi si face assai impurtante.