15 règule di i genitori di più care


Tutti volenu à fà "per elli" per i nostri zitelli, ma ùn sapemu sempre quantu. Ùn crede micca, ma ancu i più chjude u cambiamenti pò esse di grande impurtanza per a vita di famiglia. Cambiamenti chì sò assai accessibuli. Un sorte di reguli "magic" per i genitori. Ancu, più preziosu, 15 reguli di i più genitori. Aprenderlas, seguirlas, y esto, créanme, daran necessariamente risultati pusitivi.

1. Be with children "now".

Ancu s'ellu pare avete chì hè più impurtante di valdi di travagliu o lavatu in u mumentu chì nunda ùn ponu esse micca - fiava di tuttu quì per un paru di minuti. U so figliolu avete bisognu. Questu hè assai seriu. Cridite à mè, se i vostri figlioli fegate l'attinzioni, averanu bisognu à l'ora precisa per quessa. I nostri vivenu in u prisente. Questu hè scientificamente pruvucatu. Nisun persuasione, cum'è "Avà lavatu, ed è ..." ùn hà micca fà u zitellu pusendu in silenziu è aspittà. I soffrinu. Vive in pace, se vulete ottene una intrepretazione mutuale. E lavare platea è una tavola di lignu pò stà.

2. Ùn stabiliscenu assai règuli.

Se tenete troppu regule in a famiglia, dunque esse sempre in a "zona di guerra". I reguli basi, sicuru, duveranu. Per esempiu, sempre dicenu a virità, ghjè bè à l'altri populi, avemu sempre infurmatu u vostru paradisu, ùn parlanu micca à straneri. Queste règule hà da aiutà i zitelli à a vita, ma micca troppu ristrittu a so libertà. Se puru assai règuli, u zitellu hà un sensu constante di tensione è ansietà - di colpu, fate qualcosa di qualcosa, di colpu, ùn si puderaghju mancunà, vi scurdà, ùn puderà esse da pudè. Cusì u nostru rigore raziatu parente hè diventatu in esiliu è "obligatoriu", alluntanendu i nostri figlioli da noi.

3. Fai chì i figlioli riri.

Chjama l'ochju di pienghje, di parlà in vociziunati stupidi o facenu faces - questu fai chì i vostri figlioli felici. E voi altri. Hè assai pruvucatu chì a risata hè a bestoterapia, a più bella relaxazione è a bona medicina per a depressione, fatigue, avitu è ​​irritatu. E sti modi semprici è "nobili" vi darà torna per un minutu in a zitella. Vi darà vicinu à i zitelli. Believe me, questu hè pruvatu in pràtica.

4. Ùn fate micca assai fatti in u stessu tempu.

Ùn avete micca cridutu, ma hè pussibule. Ùn tentà aiutà à i zitelli cù i so travagliu durante una conversazione telefona è fà u tè. Tuttu chistu finiscinu cu un mantellu stracciatu è un munzeddu di errori in u libru. I zitelli rispundenu prestu à a prissioni, ma più peggiu - indiferenza è inattendu à elli. Dàteli un pocu minuti. Solu solu. Aiutate à capisce a cumpagnia, ripareghja u materiale, assicuratevi chì ghjè compostu bè. I risultati ùn deve micca stà aspittà. I zitelli u fiducia di più, pigliate una attitudine rispunsevule à l'apprendienti (hè difficiule di "sfrancà" di studià sottu a tutela di i genitori).

5. Insegni à i zitelli à dì "ringrazialli".

Sfortunatamente, a gratitudi in a famiglia hè diventendu pocu à l'abitudine "perseverante". Ma hè bisognu - per dì "ringrazialli" quandu partenu da a tavula, riceve i rigali di i amici è di a famiglia , ancu solu in a vita di l'annu. Un sensu di gratitùdine dà rispunse per i genitori, amichi, o ghjente intornu. Inoltre, unu pò parlà micca solu in alta voce, ma ancu in scrittura. Dà i zitelli un pezzu di carta è una piuma, è dete à scrive à quale è per ciò chì vulete dì "ringrazialli". Cridite à mè, questu hè un uttimellu utile, chì in u futuru hà facilmente facilmente a vostra rilazione cù i frati maiò. A strada, se i vostri figlioli ùn sò micca più chjuche - fate li ringraziarete via email, se hè più faciule per elli.

6 Ùn ghjudicheghja cù i zitelli.

In i zitelli, a disputa più spessu hè o una manera di attruverà l'excessive attenu o semplice un desideriu di "fughjilà". In particulare u sensu à i carusi. Ùn rende micca u tempu è i nervi nantu à argumenti inùtuli. Better turn their attention to something interesting. In ogni casu, se u zitellu hà principiatu in furia per esse, per esempiu, in a magazzini - fessi solu fà. Ùn serà micca superfluitu è ​​una censura pocu. Ma ùn prisentanu micca solu per questu longa. Cambia. Per esempiu, cusì chistu: "E quali mi aiutà a mo roll a cart?"

7. Ùn cresce ancu da i zitelli.

Se sette u so "bar of achievement" troppu altu - vi sò spessu disappointed. E più importantissima, serà una umiliazione seriosa per u zitellu. Believe me, questu puderebbe cunsulidate di tempu per a confianca di u so figliolu. I pezzi di lamentu di i vostri figlioli per ogni successu, ancu micca assai significanti. Dite chì crede in elli, sò fieru di elli. Anu, a volta, pruvate "ùn fallenu micca in u fangu cù i so carichi". E seranu grati à voi per a tolerenza di i so sbagli. Hè assai vicinu è rinfensa mutuale.

8 Perchè avè qualcosa di ricurdà.

Hè assai triste chì a vita di u to babbu passà in notificà, fast and uninteresting. Solu aieri, pari, hà amparatu à caminari, ma di colpu, hà criscitu è ​​partiu da a casa. Ma hè cusì faciule è naturali di divèrntu cù i vostri figlioli! Reemplace a TV cù un passaghju in u parcu. Ride nant'à i scontu, andendu à a piscina. Arricumandate un cane è l'usa in u ghjornu, ghjambjenu nantu à u grassu, ghjucanu "un munzeddu di malu". Pudete dumandà à i vostri figlioli per ghjucà custusu, ma nunda ùn lasciarà cù e voi. In particulare in a zitiddina. E l'imbusinni cumuni, i ghjoculi è l'impresa cunsularà a vostra rilazione per u restu di a vostra vita. Ùn hè micca disprezzu, è sarete cupartu, chì ricurdate in parechje, assai anni.

9 Li lasciughe.

I figlioli sò zitelli. Ùn vi scurdate micca. Vèninu spissu da una cammara, brutta, brutta, ma fieru assai felice? Cusì ùn spate u so state! I figlioli ùn mette micca a prublema di spoiling delittuosu robba o fà facili per lavare di mattina à notte. Sò ghjocitusi in ghjocu è ghjucatu. Insegnite puru di lavurà a so vistimenti dopu à andà, dà un prugettu, ma ùn scuteanu, ùn culpè micca nunda, ùn briunate. In fine, ricurdate in a zitiddina. A volte vi aiuta.

10. Fai un "vacanze".

Certe volte abbandunà i zitelli cun piacè chì fiducia per un tempu. Questu ferà più autorevule è aiutà à voi è i vostri nervi per esse. A verità hè chì i zitelli pudaranu trattà din poveru bè, per ch'ellu ùn hè micca una "cunclusione" o tortura per elli. In modu, quarchi, sè vo site assai attaccatu à i zitelli, pò esse una tortura per sè stessu. Ma crede à mè, questu hè necessariu per u so sviluppu è a maturazione. Relax. Pudete sempre truvà un modu di rilassate.

11. Ùn esse aghjustate.

Sì avete un ghjornu off, permete piglià à cuntà. I figlioli avemu bisognu di capiscenu chì sì stancu è vulete relaxà. Chì i bagnati è lavatu i piatti passanu temporale pè u fondu. Va à i zitelli per un picnicà, vai in una visita, vai a pesca. Ùn fate un servitore! Cusì ùn avete micca ottene rispettu, i zitelli i trattanu dipende. Fate nantu à i tratti ugguali cun elli. U weekend hè un tempu di restu per a famiglia sana.

12. Spiagnate à i zitelli quantu guadagnà.

Questu hè assai impurtante. Cridite à mè, ancu i zitelli pò capiscenu ciò chì "no" è "impossible" sò. Sceglite e parolle so per capiscenu chì i soldi ùn falà da u celu. Hanu bisognu di guadagnà. Hè bisognu di abilità, pacienza è tempu. I paisani avemu bisognu di sapè cumu avete da pruvà dunque per pudè avè un ghjocu prezzu o robba di moda. Ma ùn anu suvere cù spiegazioni, per ùn fà micca sensibilizà di culpè in i zitelli! Ùn bisogna micca pensate chì elli causanu disassoziu solu da a so esistenza.

13 Ùn briunà.

Certe volte solu à fughje in a mitru di l'abitazione è à chjudarà. Ma crede à mè, ùn avè micca travagliatu. Ma chì si pò sculaccià a vostra attenzione à i zitelli hè un sussurgiu! Studi ricenti anu dimustratu: l'effettu di stu metu hè 100%! Per i figlioli hè micca cusì imprudente, seranu cusì maravigliati chì l'abbandunà. Pruvate è avete averà smariti.

14 Fighjà à l'ochji di i vostri figlioli.

Quandu dumandassi per fassi quì, spiegà o cumunicà cumparisce quì in l'ochji. Se u zitellu hè chjuca, vai in u nivellu di i so ochji. Believe me, questu hè più efficeur chì chianciassi u staghjunamentu o in u spinu di qualcosa.

15 Ùn si lamenta

Ùn riiscite micca sempre à i zitelli chì hè difficiule per elli, quantu sì stanu e cose è fatta di tuttu questu. Offendi è scantari i zitelli. Questu ci induce un sensu di culpabili è dà nascita à un spaziu di complexi. U zitellu ùn hè micca iniziatu per culpa di u fattu chì l'avete! Andate in questu passu è duverà guadà questu, se vulete, croce. In u vostru putere di fà e so rispunsabilità parenti più piacevuli. È di tortu à u zitellu per esse un zitellu hè sbagliatu è stupidu.

Tutti volenu esse bona parenti. In l'anima, ognuna di voi aspetta à questu. E in fatti hè facilitu, se pensate micca di e vostre effetti è penseri un pocu. Segui i 15 reguli di i paisani più curati. Aghjustate a felicità parente! Amore i vostri figlioli! Ùn importa micca ciò. E pudete esse sicuru chì ùn serebbe mai esse sulitariu, cù voi sempre a vostra ricchezza principali - a famiglia.