Ci hè qualcosa strana in l'omi chì ùn avè micca bevi

Chì avete assuciatu l'omi chì ricusanu bè in una gota d'alcol? Qualchissia chì pò causà admirazione, qualchissia hà dettu, è qualchidunu averanu pietà (ben, questu hè in casu l'omu hà e so propiu negativu per questa). In una parolla, quantu persone - tanti opinioni. Ma a maiò parte di a ghjente, chì in principiu, normalment fate riferite à u fattu chì hè pussibule scipà un vetro di "spumanti", hè inclinatu per vede strangeness in questi chì, cumu dicenu, "ùn piglià micca una gota in bocca". Infatti, ci hè una cosa strana in l'omi chì ùn sò micca bevi, chì assai volte chì ùn erisiru riflitti à cunvene per elli chì i furzavanu a purtari u vetu in a so vita.

Certu, tutti accunsenu chì hè scunnisciutu di cunnosce i ghjente chì ùn sò micca in tutti i bè di u sessu più forti, ma ancu, ùn dicenu micca, ma esse scurazioni spiciale. E si avete riunevamu questu "copia" di un omu, avà, sicuru, cum'è a maiuranza, normalment percive a vita in tutta a so gloria, senza i cliche è i principiu di e donne, hà pensatu à u fattu chì ci hè una cosa strana in un omu chì micca drentu. Ma pochi pirsuni pensaru di quessa chì una attitudine strana è negativa di un omu à un bevande cù un diploma elevatu hè stata di una quantità di ragioni individuali, fisiològii è psicologichi. Ma chì sò sti raggioni per sta "legge secca", avemu da pruvà à scupriri ora. Allora, i fatturi più cumuni chì spiecanu a creda stranuta in u spiritu di l'omu. Familiarizate cun elli è fate per voi stessu a consegüenza sussegwenti nantu à a strangenessi dati di u vostru amicu o nome amatu.

Da generazioni à generazione .

"Temi ereditariu" hè unu di i mutivi di u cumpurtamentu straneru di i pruduttori senza umaghju. Hè propiu: un omu di a famiglia bevirava assai, per esempiu, avè, ziu, babbu o quellu di u mità femminile. E cum'è sapete, nimu ùn hè immune da a predisposición genetica. Hè per quessa chì un omu refusa di bevià bevande alcoolichi, perchè ellu ùn hè solu teme di ripetiri u destinu di unu di i so parenti. Spicciamenti hè sensu chì u babbu di un omu bevirava assai in a famiglia, da a quale a mamma è questu suffriu. Eccu u figliolu è vistutu bè di a borrache di a so patria, i lacrimi di a so mamma, è hà cunclusu per ellu stessu chì "ùn aghju mai serà cum'è ellu! ". In altri palori, u zitellu ùn hà odiatu l'alcohol è tuttu ciò chì cunnetta. In questa situazione, ancu parlendu di l'alcooldu, l'anu riittatu. Hè a so strangura hè chì ellu hè teme di "vive a vita" di u so babbu. A strada, è avete avertite puru di un vultatu negativu di circustanza chì unu di i parenti di un omu hà andatu à u prossimu universu per a tortu di l'alcoolì. In ssu curtu, un omu hà ogni raghjoni per micca di vìviri questi bevi. A prissioni psicologica in u nivellu sottunzialu - questu hè u "schelule in u closet", perchè u quale u rapprisentanu di u sessu più forti si cumpurtava stu modu.

I prublemi di salute .

Un altru raggiuni chì carattirizza a strana di l'attitudini umani à ogni cosa fastened in un vetru hè l'statu di a so salute. No, ùn hè micca cunvalidatu da un omu tali, ma ùn deve esse sceltu u fattu chì hà patutu una malatia seriu o hè chronically ill e ùn pò micca beure l'alcohol. Allora, se u vostru amicu ùn hè micca di i biacetti, ùn hè micca esse sceltu chì ellu hà qualcosa di dolenza o una contraindicazione per purtà u alcohol. Per via, quì hè pussibule cuncrete è cuncettu solu, cum'è "una allergia à u spiritu". In una parolla, prima di scena un omu in u so cumpurtamentu stranu, piglià un intaressu in a so salute!

Avà ùn biaraghju !

E cumu piace sta scelta, chì un omu era un amatori ardente per vìdiri una siconda vetru di alcoolu è, sopa, travaglia tutti i faceti è e norme. In altri palori, ùn devi à teme di sta parola, era dipindiente à l'alkohol in u passatu. E ora avà un miraculu, è hà ritruvatu è piglià u percorsu rittu. Cusì, se un omu hè codificatu da eddu inbidu, hà sappiutu un cursu di trattamentu speciale è riabilitariu, è cusì, quale hè u tipu di l'alcoolu pò esse à tutti? Un omu ùn hè scantu di rumputu è di cascà novu in l'"abissu" induve era solu. Dopu tuttu, cum'è sapete, una tale persona pò piglià l'antica ancu dopu avè un beatu di cervia.

Fede una .

Una spiegazione simplificata è simplica di u fattu chì un omu ùn nascenu micca u spiritu è ​​ch'ellu hè un credo. A strada, in u nostru tempu, parevanu un gran numaru di secti è confessioni induve a ghjente entrì è induve si tratanu in quantu à a quantità numerosa di tentazione di vita (alcosione ci hè ancu questu cù un primu passu in a lista "ùn pudere micca"). Allora un omu ùn ùn beie, ùn pò esse un rapprisintanti di una fede particulari. Hè propiu di dicu chì, in più di u rifughju di l'omu da l'alcohol, in stu casu, detta d'iddu, pudete vede parechje altre odori chì distinguanu bè da u restu di u sessu più forti.

Hè struitu in un sip .

Un altru fattu in l'omi chì ùn sò micca bè, chì fàcenu, hè chì piglià una gościa d'alcool, si indiscentenu rapidamente in intoxicazione alcoolica è perde u cuntrollu. Dìcimi chì questu hè solu l'parafia di e donne! "Nimu!" ", - vi rispundemu, - l'omi anu ancu capaci di tali risultu dopu à l'adopru. A strada, pò ancu esse attribuita à u fattu chì un rappresentante di u cane di sessu più forte, solu ùn pò micca esse rispunsevuli per i so azzioni. Pigliate un sensu di agressione, pietà, ellu hà capaci di perdizà da a so riti umani. Hè per quà aghju dicisu di rinunzà alimenti alcoolichi in ogni situazione, per pudè ne ne vufenu à l'altri.

I prudutti alcoolichi - hè questu un pruduttu !

E l'ultimu di e razze più cumuni di questi l'omi hè chì ùn sò micca pussutu esse u gustu o l'olfattu di copre cù un diploma altu, cum'è, per esempiu, assai spuma nantu à u latte. Quì hè a cunclusioni perchè u vostru amicu si porta ancu strangulamenti. Cusì ùn ghjudice micca rigurosu!

E finarmenti, vogghiu dicu chì u cumpurtamentu hè stranu in rappresentanti senza bachi di u sessu più forti - ùn hè micca una indicazione chì ùn sò micca cum'è altri, perchè deve bisognu di ricunnosce u fattu chì ogni unu di noi hà e so strangeni chì l'altri pòssinu sorprendu. Per via, ùn hè micca solu un omu di vinu - questu hè una rarescita è se metu cumu, hè digià in u so modu stesu. Ùn hè micca cusì?