Un zitellu ùn parlava micca un annu

Hè naturali, quandu i so genitori sò felici nantu à a manera di u sviluppu di i cumpetenze più impurtanti di u so zitellu. Se ti preoccupa di questu quistione, pudete dì chì voi hè un bonu parent è in a vostra famiglia ci sò assai cundizioni favurevoli per u sviluppu correctu è puntuale di u zitellu. Per sapè s'ellu ci sò qualsiasi viulenza in u sviluppu di u to babbu, se u zitellu ùn parle micca un annu, avete bisognu à risponde à e quistione quì sottu.

Chì significassi "parlante"? I precondizioni per u sviluppu di a parolla in u zitellu sò nati in i primi misi di a so vita. Prima hè un "caminu". Con ellu, u to babbu cumencia à pruvà di fà u so, pruvatu in questu modu per pruvà l'aparici di parlà è imitate i sona di u discorsu di l'altri. Basìlitale succede in momentu di emozioni forti, quandu un zitellu vede unu di i genitori, diventene camminendu o qualsiasi altre impresione nova, vole à manghjà. A maiò spessu, u zuccaru manifesteghja à l'età di circa dui mesi. Dopu à questu cumincià u stadiu di babbling - in u mo figliolu hè già cuminciatu à realizà u so discorsu è prova di ripruduce u parolle di l'adulti più precisa. U più sviluppu di u discorsu di u zitellu è a transizione à l'urganisazione di una cuncipitu conscienti cumpletu appena solu di u so ambientu, i.e. da mamma, papà, babysitter, altri persone. Sì sempri per cunverta cù u zitellu, cusì impunitu à un dialogu, u so sviluppu prestu più veloce. U sviluppu di u zitellu hè cunsideratu cum'è normale si per l'età di unu à un annu è un annu hà digià l'abilitazioni più simplici di discursu cuntrullatu.

Chì ghjè u sessu di u zitellu? Hè accettatu in generale chì e zitelli sò anticipati di i picciotti, perchè micca bellu, in termine di a velocità di u sviluppu di i sapè. Per questa mutivu, si avete una zitella è da a fine di u primu annu ùn hà micca l'abilitazioni di parla più simplice, quella chì deve avete da piglià u zitellu à un duttore o un psicologu. Li picciotti spessu ùn ponu cuntrullà u so discorsu finu à l'età di dui. Certu, chì ogni casu hè un individuale è in parechji rispetti dependa da l'innate capacità di u zitellu, è nantu à l'azzioni di quelli chì sò vicinu à ellu.

Chì temperamentu u zitellu? Spessu, unretraientemente prima ghjente di i genitori di i nostri pratimi fugliati, chì si sviluppanu veramente un pozzu più veloce da l'alarma di sonu di un annu. In ogni casu, si deve esse cunsideratu chì i zitelli cun questu temperament amparanu tutte sferenze è quandu ellu parla, u so discorsu serà più correctu è significante. I so genitori devi avè pacienza, perchè cun l'accusative chì pò scantarià u zitellu, furzannulu a stallà, chì vera ralentisce u so sviluppu.

Sì i risposti à e dumande quì sottumenu chì ci sò qualsiasi viulenza in u sviluppu di u zitellu, perchè, sicuru, ùn avete micca pusatu nantu à u puntu. Se u vostru zitellu ùn parlava micca à tutti, a scelta megliu hè di purtà à un especialista. In altri pensioni, quandu u sviluppu solu per una certa ragione si hè firmatu à un certu uparatu, pudete pruvate à affruntà u prublema.

Prima di tuttu - parle in a presenza di u zitellu allungatu quantu pussibule. Chjamate chjaramente, ghjustu è chiaru ogetusu à u quale u zitellu chì cerca. Se vai in un locu cù u zitellu - dite chì ciò chì vo circate, dumandassi u sustegnu à u dialogu per tuttu. Per esempiu, pudete dumandà quellu per piglià un ghjucatu in ogni mano: "Puderete ghjucà cù questu ghjocu (mostra à u primu) o cun questu (manifestu nantu à u sicondu)?". Per fà una scelta, u zitellu deve esse indicatu nantu à u ghjocu chì li piace è nome.

Quantità di pussibule, incuraghjenu à u zitellu per parlà, si ralleganu à e so parolle. Ùn elettu micca in qualse manera, permettenu di sperimentà da a cumunicazione sola gioia. Ùn imite micca è ùn curreghjite micca esplicitamente, ma pruvate à esse claramente è chjaramente di e parole chì dice in modu incorrectu.

Se un zitellu à un annu parra cun amicizia, puderebbe felice sia cù un dialogu cù i so pari. Pruvate à dà u zitellu more opportunità. Questu in ogni casu cuntribuiscini à u sviluppu di u parolle.