15 reguli di sanità di a medicina tradiziunali chinesa


Ùn pensate micca chì Chine ùn cunnosci micca a medicina classica chì ricanuscia cumpressi, puzzati è un bisturi. À u cuntrariu, tuttu questu hè sviluppatu in u paese. Ma, però, i medichi chjini sò state duttori chì sò longu ch'elli anu amparatu da una varietà di riprisentà per preferiscenu a più assequible, simplice è efficace. Puderanu micca à Confucius, ma à u populu di u Populu Corsu. 15 règule di salute da a medicina tradiziunare chinesa ùn sò micca impegni recette, chì detalla a dosa di erbe è pozzoni. E forze una persona per vigilà dinò a cundizione è in casu di fallimentu avè immediatamente action. Allora, pruvate a cunfurmà cun queste règuli.

1. A faccia deve esse massaged more often. U ventu, ventu, pioggia, mani, ma micca stese a pelle è ricordate chì i musculi di a fàccia sò delicati, esigemu solu un toccu chjucu.

2. U capeddu hè megliu di scorcia più freti. Questa si miglieghja a circulazione di a testa è, per quessa chì alleva i maloforte, arricchisce a cipudine di i razzii capiddi cù l'ossigenu, li faciani belli è brillani.

3. L' ochji hanu bisognu di trasfurmà tuttu u tempu. Ma cù un lettu intensiu è u travagliu mentale di u tempu à u tempu, deve chjusu, u restanu à l'altri, ma sempre virarete left-right, up and down.

4. A gricchi sò sempre alertu continuamente. Hanu bisognu di piglià no solu feriti e sona, ma ancu di i fenomeni sutile: un corpu di l'aria, un rustu di una fiore, u sopraniu di un amatu, un zitellu, un amicu. A audizione hè struitu, l'arechje sani.

5. Dosi. A machja alta è di a minima hè sempre toccu l'alei. Questu permetterà a parti più nanzu di a fàccia per ùn perdiri l'ovale, per ùn difuminate, ma a persona causarà ogni dentione à battaglia, per pughjalli per a so esistenza in a bocca finu à a fine. Dopu à l'absentenza di dui o trè denti ùn permettenu micca a cima è più bassa per tuccallu, mancu apprufittari l'alimentu.

6. A bocca avà deve chjappu. Cusì ùn caccia micca a nazione d'altri, ùn aghjunghja una gola. Hè più esteticu è mostra chì ùn avete micca adenoids, sinusitis, infezzione in i sinus maxilari è altre sinuses chì facenu respira cù a bocca aperta.

7. Ci hè sempre una saliva in bocca . Hè un indicatore di a salute di a mucosa. Per quessa, anche i so emozioni è guardianu per u cunsumu di liquidi. L'acqua, compotas, zucchetti, kissels, à longu u caldu - micca menu di 1,5 litri per ghjornu.

8 A respira debe sera facili. S'ellu si fà pisanti, avete bisognu di pèrdita pisu è apprendu à dorme cun una finestra aperta, camminate più spessu è visite a natura più spessu.

9. Chì u core sia sempre calmu. Serà quandu u vostru spìritu imponente u corpu. Quandu si regurgisce à sè stessu è à l'altri populu a presenza di a scienza divina, l'essenza divina, ùn avete micca dirittu à ghjudicà l'altri, perchè, sopratuttu, condite à Diu in elli. Perchè ùn incertezza cù a malusima notizia, se u vostru cori perchè u porporatore di a cuscenza alta, sapi chì nunda pò esse rimessu, chì tutti i disgrazii sò "guadati" da noi in l'ex esistenza. S'è stàvamu arrubati, ùn avemu micca rinunziatu u debitu di l'annu, s'è stà stati rimi da a nostra donna o u maritu, avemu pigliatu d'una persona, senza pensà chì a ghjuridge o l'abbandunati soffrenanu. Se finiscinu sè suicidiu o indispunse à l'altri, avemu i stessi morti in a nostra casa. Un corpu tranquillu ùn viaghja senza preghiera. A cumunicazione cù u celu hè alimentu per ellu. È ùn deve micca lascià senza stu paradisu "dieta".

10. A cuscenza hè sempre presente. Questu significa chì prima di pensà, è da vene à pensà chì u pensamentu hè u più impurtante, è deve esse puliti è puliti. Ricurdate, sensibilizazione di u ghjornu avà hè invalido.

11 A volta hè sempre diritta. A spine accerta u nostru corpu. Ùn li piace micca un statu curvingu. Dintra, cum'è mercuriu in un termometru, i ligumi spine. Nuddu pensa di curvatura di un termometru - vol diri di distruggiri. Ma ogni ghjornu fracenu a volta sottu à u pesu di a carica, quandu lavare l'ova, travaglia à a dacha. Ci hè un lentamente squeeze di i discu versu l'e spineali, è questu hè un munzeddu di malatie è una vita curta. Per quessa, quandu avete a travaglià in u penditu, pensate à cumu facilità, è riaghate più spessu, u restu.

12. U stomacu ci voli di struiri più spessu. Cusì, rinfurzà a peristaltasi intarelite, prumove rápidu u cuntenutu è impedisce u grassu da riparà nantu à l'abdomen. Ma ellu,

chì mancianu moderatu è almenu una volta un mesi cleanses l'intestini, ùn pò esse teme da a pienezza è a malatia in questa zona. Semu dettu chì in u spaziu di u plexu solidu l'stomacu hè struitu in u contr'à l'urariu, è u restu di u spaziu in sensu uruguali.

13 Chì u pettu sempre è cagavu. Questu vi risparmià da l'impiccà, osteocondrose di cervica, fate in lignu è cercate sempre in l'ochji di l'interlocutore.

14. Parolle deve esse lacunoniu. Questa in ogni situazioni si fa pensà. Ùn ci hè micca ghjustu micca per sparà energia. Ùn fate micca segretti, perchè un discursu mediu ùn pò micca piglià nunda, è più impurtante, ùn manca emozioni forti chì sempre cascà nantu à l'interlocutore o l'ombra, afflitta a so pazità di mente.

15 A mantene a pelle sempre affucatu. E questu significa chì hè ora di observà i regimi di l'acqua è di l'acqua: vai per u bagnu, duvereci (se a salute vi permette, in seguitu cuntrastatu) ... Eradicate l'invidenza, avarice: per u persone envidia è averebbi, a pelle hè assai secca.

Dommu sti normi simplici chinesi, hè notu chì a salute è a bellezza sò rilativi à u pensamentu, a natura è a manera di vita.