U muzzicuni di a vèrgini veni in un zitellu

Veranu, ricerca in l'altezza, numerosi viaghji fora di a cità - tutti duvemu aspittendu tuttu in u friddu è boring winter. Hè sopratuttu l'estiu hè amatu di i nostri zitelli, perchè per elli sta staghjoni hè una piccula, nunda cum'è un conte di fata, una storia felice di trè mesi. In ogni modu, questa storia pò esse insinatu da situazione pratiche. Unu di u più periculosu hè a mossa di una cobra veninu in un zitellu. A muzzicatura di a sarpi, prima di tuttu, hè periculu perchè ùn averite micca sicuru - hè stata una muccuna d'una sita velena, o hè u reptile innufu suffucatu è ùn hè micca da esse cura? Avanzendu da questu, avemu dà u sensu più sensu è l'unicu cunsigliu correcte: se dopu à cuntattu cù a serpente, avete un muccuni in u zitellu hè una occasione per trattà istantanevi in ​​una istituzione medica.

Quandu si mossi una scherzu veru, u zitellu deve esse urdisu uriginale - a cura urgente deve esse ghjustu cum'è prima, per chì u velu ùn si spargiu micca in u corpu di u zitellu.

Per entrace, u babbu pò esse situatu nantu à a terra (o litter, ma hè megliu micca dense grass, induve i fratelli di una serpente attaccanu à u zitellu pò amparà). Ùn deve esse micca imbulighjà, perchè u minimu muvimentu è, per consente, a cuntrazzioni di i musculi, porta à u fattu chì u velu hè assorbutu solu in u corpu di u babbu più veloce. Se u mussu di a serpente hè stata fatta da u ghjornu di u ghjocu, o di qualsiasi ind'i robba, hà da esse sbulitatu immediatamente, perchè ci pò esse ghjandi di vinu nantu à u tisu chì ùn sò micca menu periculate ch'è quelli chì curanu a ferita. Inspectione cù cura è, ghjusta solu per quessa, scumpete à u locu vicinu a ferita - perchè ùn puderebbenu velenu (pudete utilizà a robba retira per questu).

A scena siguenti hè questu u più impurtante in casu ch'elle ci era un periculu periculosu cù una scherzu veru (o più bien, cù i so denti veri). Avemu parlatu di vintu sguile da a ferita nantu à a pelle. Stu prucessu si deve esse fattu assai cun curazione è per un longu tempu - almenu vinti minuti, altri ùn pò micca chjamà tuttu u velu - è ùn esiste micca significatu in i primi aiuti. Issa e farmari vendenu apparecchi cù appruvazioni speciali chì sirvenu per vincinu in succorsu, injected in a ferita cun rèptili o insetti poisonous. Sì avete l'oppurtunità - compre cumprà un tali apparatu è pigliate sempre cun voi nantu à l'alza - pò vena cose! In ogni casu, si ùn ci hè micca un tali dispositu a manu (è ghjeneralmente hè ghjucatu, perchè ùn ùn fate micca sempre una lista di tutti i preghji periculosi pussibuli prima di marchjà in vacanze è pigliate cun noi qualcosa chì aiutanu à prevene), poi chjappà u velu da a ferita cù a bocca. Adupratu per esse dichjaratu chì questu ùn si pò fà fà quandu avete una ferita in bocca. In ogni casu, in u casu, ùn hè micca necessariu di sustegnu - un organu forte dapoi adultu farà di stu dosi insignificanti, sopra à l'arrivata di i medichi, pudete dumandà un antidotu per voi. Inoltre, ùn mancatevi u velu sugatu - in fattu in u prucessu avete bisognu à sputà a saliva cun vunisimu è annantu per annunzià a bocca cù l'acqua neve.

Dopu chì chjudece tuttu u velu di a scherzu veru da a ferita in u corpu di u so figliolu, deve bisognu di lavurà u bitted place cù acqua è saponu.

A muzzicatura di Serpenti in u ramu di u zitellu

Sì a muzzicuna di una scherzu veru hè statu fattu in un ramu, a ghjente u tuccaru di l'aiutu d'aiutu in questa situazione hà e so differenzi.

Allora, per principià, pudete immobilizzà u membre afficatu. Ciò chì hè è cumu per fà? Parantemu à questu locu in più dittori.

L'immobilisation hè a privisioni di u ramu di l'abilità di trasfurmà, ùn hè micca necessariu solu cù picurie di serpente, ma ancu in parechje altri casi. Per esempiu, in casu di frattura o ferite à l'estremità (in questi casi, l'immobilisation hè realizatu immediatamenti dopu chì u sangue falla da u feriu, ma questu hè casi u casu per a nostra situazione - un grande prughjettu ùn hè micca ovenu chì i piccati di serpentei veninużi).

Un puntu mpurtanti in a rializazione di l'immobilisation hè l'osservazione di a pruprietà di u ramu. Per riparà a parti dannuta hè stanca quant'è pussibuli per chì u zitellu ùn pò mancu fà ancu u minimu muvimentu per questu.

Sì a manu hè minata - pigliate un pannu o cuddaru è u bandaggiu a u ramu vicinu à u troncu, incruciate u curccu da u collu. Se a perra hè stata danada - pò esse ferita cun un attacherdu à a pera malfatta.

U pneumaticu ùn deve esse fissatu micca menu di 2 articuli, un di quale si trova supra è l'altru - sottu à a muzzica. Hè impone micca in u corpu nuvellu, ma nantu à a ropa (se ùn ci hè nisuna pussibulità) hè solu impresa cun un pezzu di tela). Hè megliu sceglie quarchi cosa più largu per u pneumatici.

Dopu chì avete immobilitzat l'area affissata, devenu attachegliate assai. E cumincià à nantu à u bitten place (5 cm). Eppuru, troppu currettamente à vende ùn hè micca necessariu - trà u vestimentu di u materiale è u corpu si deve passà un tozzu liberu. Fighjate a bandage se u parturitu hè inchatu - u bandage deve esse debilitatu. Inoltre, ùn ti scurdate di assicuratevi chì u mumentu di una una timpa di serpente suttili in un statu di immobilità era più bassu di u livellu di u cori - cusì frenà a diffusioni di u velu.

Chì ùn puderebbe fà cù una muccuna ridícula? Prima, ùn pò micca pruvà à impone un tourniquet nantu à l'area affettata. Siconda, ùn pensate micca di fallu cautu cù u focu. Terzu, ùn pò micca cutà. Quarta, finu à l'aiutu à l'aiutu - senza mancu o alcoolu per u zitellu afectatu.

Hè megliu sapè cumu per esse tali situazioni. Allura, chì sò e misure preventivi?

1. A serpente ùn pò esse disturbatu - ùn hè micca attaccà una persona.

2. Si viaghjate per una ghjustificazione duv'ellu pò esse ghjucati a sera, ripruduce u più fisicu possible: piglià un bastone è guattano nantu à u grassu, ruste cù i vostri pedi.

3. U calzarii deve esse altu, densu.

4. Prohibe i zitelli scopre u viscuvamentu o fissure, scogliari scorci, arrastanci o logheti enormi, sottu e serpi sò truvati. Fate puru tu stessu, se ne necessariu, ùn scurdate di piscia cun piacè.

5. Avete vistu una serpente? Senza altru è aspittà per ella per fughje.

6. Ùn pudete vultà un rèttili, ùn pò micca mette e mani in fronte di voi.

7. A serpente impedisce di passà per a strada? Caminate per ellu stessu, ùn a forza micca di surtite prima.

8 Vedi una serpente - sapete: ùn pò esse l'altri in vicinu.

9. Ùn andate vicinu à i morti "serpenti - forsi sò dormen.