A divintimentu di giovedì: cullizzioni d'Amore Me, Amore micca Notte da Stephen Webster

I fannini di Stephen Webster sò familiarizati cù e formi futuristichi è clarificate cù cura, ligeramente aggressivi di linea, sò l'stil corporate di u joyero inglese. Ma ùn scurdate micca chì Webster hè un maestru in un rivalu di pruvucazione. Una nova linea di gioielli Love Me, Love Me Not - à prima glance, a quintessenza di u rumanzu.

Foto promozzione di a "linia" in a marca Instagram

"L'anziani - ùn piace micca": a calculatrice di ghjuventù di u zitellu hà trova a so figurazione in un prezioso sìmbulu - una fiore di cinque petali. In u locu di quattru chjucu - u quintu hè di circa à esse scattutu, affirmannu u cumencia di a divintazione animosa. L'iridescent parmless di gemmemi cuntene l'inlays di diamanti è l'oru di diventata d'epoca in ligumi rosa è biancu.

Da u sketch à u pruduttu: l'oru perale è l'oru rose

Cinturei aperti - tendenza di a moda di a stagione-2017

Ma una strada attentissima cù un maravigghiusu principia à avè avutu i caratteristiche à u solitu: i piedi hà tagliatu nantu à i frammenti di metalli predatorji. I rai sò riflettuti ripetitu in i mudili geomtrici di diamanti pava, chì dà alluntanativi fiaspuli senza luci. I lucchi affissati chjamati sfavillanti chased incisione di talloni è vini. A dubbiu ùn hè micca stata: quantu u disignu, a filusufìa originale di Stephen Webster - hè invariabili sempre è in ogni locu.

Pendelle assai - linea di ghjuleule icònica Amu Me, Amore Me Not