A magia di u cristalu. Swarovski - da sapè à l'ideale

Ancu l'amici più amichi di a zitella, cum'è sapete, sò i diamanti, anch'elli, i cristalli Swarovski a facenu digià di a cuncurrenza. Cum'è una famiglia di famiglia, Swarovski hà managed micca solu per fà guadagnà millionsimu annantu à un seculu, ma ancu per acquistà una reputazione solidusa per i so prudutti, chì sò stati valutati in u mondu cum'è ghjeniali reale.

E persone anu fascinatu cù brilliance per un bellu pezzu. Sunshine nantu à a superficia di l'acqua. Manchi multicuri di neve. Un cristal chì refrattura a luce. A pera terra. Hè st'ambu di l'umanità per cose brillanti, chì a nostra sete secreta per una vita brillanti hè stata capata in u tempu adatta da a famiglia Swarovski austriaca.


I stingiali chì pruducini brillanu nantu à a vistita di i stili di Hollywood è l'urdinatore rigulari. I so lampi di crystal e elegante lamponi parmetti in l'interiors mare di l'uttorii luxurii. Meet: una cumpagnia chì hà custruitu un milionariu di cummerciale per cusì cusì apartamente chjucu cum'è un pezzu brillanti di vitru faceted.

Prima era u sapè.

Ci sò impresi chì fananu soldi da l'aria. Ci sò quelli chì, per u successu, sò obligati à successu cummercializazioni successi. Swarovski di u primu tempi invià a tecnulugia, chì ùn era micca unu d'elli, salvu quelli.

Havi cuminciatu in u 1892, quandu u Daniele Swarovski, di u 30 anni di età, patentò u so invenzione: una machina elettrica di capacità di corta cristallina cù una precisione d'alta precisione. Swarovski ùn hè micca accidintali in a industria di vetro. Hè natu in Boemia, una regione di a Czech moderna (in quandu l'Imperu Austru-Ungàiu), chì hè statu longu famosa per i so vetru, cristalli è porcellana. Swarovski eranu stati ereditarii - maestri richiudati è prusperi. Da u so babbu, chì pussidia una piccula fabbrica, Daniel è hà impegni u sicretu di travaglià cù cristallu - veru, tradiziunale manuale. Ma in a storia questu omu hè stata inghjustia à u fattu chì puderia vede novi perspettivi. In u 1883, Danieli visitò l'Esplora elettromanagiale intégrale in Viena, induve hè stata assicuta da parechji vittura Edison è Siemens. È aghju avutu l'idea di automatizà l'espansione conservadora di i mo avversi.

Dopu avè sviluppatu l'equipaggiu chì permette a trasfurmazioni di u cristalu nantu à u trasportatore, trova un partenarii finanziarii è cù u so sustegnu in u 1895, apre a pianta in un picculu stati tiroleani di Wattens (Àustria). A ragiò di sceglie questu locu hè u fiumu: Swarovski hà custruitu una stazione di energia centru idroelectrica, chì furnia a so produczione cù energia barata.

L'affari viaghjava subitu uguassu - grazi à u cuncorsu Macchina Swarovski hè assai megghiu pulitu è ​​più prezzu ca u so cuncurrenti. Dui più di quattru anni, u ghjovanu hà sappiutu à espansione a produzzione è cumprà da i partenile sò parte. Dopu ddu tempu, Swarovski hà statu è resta un affari puramente famigliali.

Ideal.

Pariate chì questu pò calmà. Ma Daniel Swarovski era un perfeccionista incorrigible. Nzinu cu i so trè figlioli, hà travagliatu senza cura per pruduce u cristalinu perfetta, è in 1911 anu esperimenti cù a cumpusizioni chimica di materiali priziosi è i metudi di currezzione eranu coromati di triunfaturi. Comu sapete, u cristal è un vetru cù un altu dispensu di cundutta, chì ci ponu a trasparenza, brillarà è ghjucà di a luce. U cristal simplice cuntene 6% d'oxidu di vinu, in u cristalru ordinariu - 24%, è in u cristal di Swarovski era di u 32%. U segnu tecnologicu di u Babbu Swarovski, u so grandu-grandi-grandi, nétone sempre tenite a so poma di l'ochju. "A inseguisce sforzu di a perfezzione" hè sempri u lettu di a cumpagnia.

L'alta qualità di i cristalli ottutti permette a cumpagnia di entre in u mercatu di ghjuvelli cunfidendu. Quelli chì ùn avianu micca l'uppurtunità di cumprà gioielli reale, cù e so mani tene off of pieces of impeccable cristal, chì era faciule d'accetta di diamanti. Eppuru, Daniel Swarovski stessu, un rispunsibile è in amore cù a so articulu, ùn mai pruvò vende i so prudutti per qualcosa cosa, à u cuntrariu di u so predecessore, u giòvedu è l'aventuratore Georg Strasset, chì si chjamava "Stilla". Iddu sapi ancu cumu fà u cristalino trasparenti, ma e so petri fretto sottu u guise di i joera. Ma Swarovski hà sceltu un ambiziu gol - per fà a so sucità apprizzà a cristallina è a ghjallina.