A donna hè più vechja d'un omu in una relazione

In fattu, una donna più antica ca un omu in una relazione ùn hè nunda cumprí. Sì un omu è una donna sò satisfaci di una relazione, cusì esse cusì. A società à volta impone certi cliche, ancu in u mudellu di relazioni trà i sessi. E quale hè megliu da questu?

Unezgal unions sò cundannati, ma i pratiche muderni puderanu "sfida" à l'opinioni pùbblicu, pruvucatu da u so esempiu chì a diffarenza di età ùn hè impurtante si i amori l'amori.

Una situazione demografica cumplessa è un gran numaru di divorzii dimustranu chì un omu è una donna ùn sanu micca cumu fà u travagliu. Se dui avè truvatu l'altru è sò bè ​​cù u ghjornu, perchè ùn importa u quale hè più anticu, unu solu duverebbe regule da elli. In ogni casu, a coppiu esisti ancu quantu chì vulianu.

Ci sò ghjovani ghjovani chì veru assai quandu e donne sò più vieille chì l'omi in una relazione, è ùn anu micca necessariu Alfonsu. Possibile hè unepochi cumplessu chì si furmaru in a so ghjuventù. Tutti sapi chì a pubertà si trova dopu in i carichi ch'è in i zitelli. I picciutti ùn anu pigliatu un sopratudtu di i carusi in seriu è pruvate di sceglienu un cumpagnu maiò ca elli. Fate micca cunsideratu da l'attinzioni di i cuntimprizii, questu un zitellu aduprà cunsulazione cù una donna più adulta.

L'attuitu pocu successu di u primu cuntattu sessuale cun un cuntimpuraniu ponu una impronta forte in l'autoestima. Un cumpagnu senza giovani ùn pò micca solu u so cumpurtamentu, ma ancu i paroli "ferite" un sociu. Dopu tali situazioni, un ghjuvanottu cercà un cumpagnu diliziu, cuncepitu è ​​intruduce, è vene à una relazione cù una donna più vechja di l'età. U stintu maternu aiutavule à una donna hà capisce stu ghjovanu è aiutà à scopre un omu in ellu. L'omi in relazioni cù issi donne si sentenu com'è eresi veri, è in questu casu, a diffirenza di età ùn hè impurtante, ùn hè mancu notte. Tali parenti vincenu in una relazione dui. Un omu riceve carizzia sana, cura, amore, vede ciò chì a donna necessita. Una donna di una parolla hà manipulatu cù un omu, permettenu di occupà una situazione di punta è sentenu vicinu à un omu veramente. Sì una donna hè invece, da ghjornu, ghjè vicinu à un ghjovanu, pruvà à esse in bona forma, chì hè bona per ella. Ci hè una relazione di assai cunfidenza trà e persone.

A situazione demografica abbandunò u so impronta nantu à a sucetà masculina. L'omi sò spoiled, ma perchè? Perchè no femicili, per causa di a mancanza di l'omi in u so filatu di età, l'apprufamu è apprufamu, per ùn avè capisatu chì no femiculemu.

A donna, occupendu una pusizione di punta in relazioni cù un omu, impulse u cuncettu di "omu" à u sfondate, mette tuttu in i so omini fragili è ella, senza avè avvistu, hè persa per donna. Un omu, ricivutu esercitivu di una femina, hà hà "senti à u collu" è currete u so cumpurtamentu ùn hè nimu nuddu successu.

Solu una donna sana hè capaz di custruisce una relazione cù un ghjuvanottu in tale manera chì l'età ùn hà micca avutu un impattu negativu in a so stima di l'autoestimu, è aiutà à fà un omu veramente.

Fate chì u publicu cunnanna à l'alianzii inugee, ma chì cosa importa quandu dui persone sò cuntenti. A donna hè perceduta da a sucità comu u succissori di a famiglia. La medicina moderna faci faci possibbili per una donna per dà nascita à un zitellu sanu à quasi ogni età. Un ghjovanu, esse un sociu più attivu, sultantu aiutà à ripruduce e foglie sani. In a relazione trà un omu è una donna, anziana, una donna hà sempre sempre ricordu chì ella hè, prima di tuttu, una donna chì deve esse felice!