Trazzazione d'un omu amatu, di fidighità


Cum'è quellu tempi di a mattina à u travagliu, quandu tuttu u travagliu hè statu fattu, avemu dicisu di noi. Di sicuru, parechji momentimi da a so vita persunale anu un segretu, ma i dumulati più impurtanti anu da esse discuttu. Qualchidunu pò cambià a so donna? È chì ogni donna crede u so omu? Tradimentu di un omu amatu, di scuntenza di una donna - ùn hà bisognu di più à nimu per spooc à relazioni.

Ci hè un sentimentu chì tutti e donne è l'omi passanu à a vita, solu per ùn esse micca solu. Ogni tutti sceglie un coppiu chì si cunvolse megliu, è ogni ghjovanu a so vita, omi cambiammu detti e donne, è ghjuranu in persona chì anu amatu è ùn mai farraranu, dà rigali caru, è e donne dicenu chì amanu, sordi, abbracciate è cun gentile bacio, ma in l'anima ùn credi micca.

- Curnutu, ci hè sempre a probabilità chì un omu vi andere in manca, ùn lascianu micca solu u pane aghjustatu u quattru pezzii è pedi da l'ore. Ogni omu pò cambià, hè digià in i so genes - disse Gulka. - Ma ogni omu si stalla induve hè aggradèvule è cusetu, induve hè una donna nativa. Sò cum'è cunchistatura, più di e donne chì averà, u megliu, u più putente si sentenu.

"E non crede l'omi", disse u direttore di salonu. "Avemu abbitatu cù ellu durante parechji anni, è aghju avutu l'idea chì mi cambia o cambiò oghje, ma aghju calmu calmu.

"Avete statu together for many years, tu ti piace?

- Iè, per certu, amu, perchè ellu sì culpiu, s'ellu ùn piace micca?

- Si vulete, bisogna crèditu u vostru omu. Ùn hè micca cusì? L'amore hè fundatu nantu à a fiducia.

- L'amore hè struitu nantu à parechje cosi, micca solu in cunfidenza. U sessu, nantu à u sustegnu, di u dialogu. Comu Gulka disse, tutti l'omi pò cambià. Puderanu. Hè pussibule chì micca tutti cambiani, ci sò esvezzioni, ma ci sò parechje alcuni saluti. Perchè ùn ùn hè micca, duv'ellu duverevule è quellu chì hè, hè sempre venutu à mè, perchè l'avemu statu cun ellu durante parechji anni, è ellu sapi chì hè furnitu da sustegnu è calore in a so vichjàia, quandu ellu viaghja cù a so casa cunnosci , chì ellu hè aspittendu una farina diliziosa, ùn ellu ùn andà in nudda parte.

"E anu crede in questu amareddu, è socu chì u mo amicu ùn m'hà cambiatu, perchè ellu m'hà amatu," dissi ingenu, affinch'e ùn era micca passatu in notu.

- Oh, tira u zitellu, tutte e cose. Gulka hà dettu chì ùn anu micca alimentatu u pane, dà u quartu tamene, è anu sempre credenu in modu ingenu chì ùn avete micca cambiatu. Sì ùn avete micca cambià, ùn significheghja micca chì ùn hai micca cambiatu.

- Eppuru, hè cruel, Lida - Fate l'offènziu, è seguitamu a travaglià. U ghjornu passava, è aghju avutu pensendu à e parolle di Lida. Tradimentu - quale impòsenu i omi à stu passu? Ghjè questu u sensu di cunquistatore, nantu à un cavallu cù una pica, è per darrere una donna, incatinata in catene. È l'omu hè tutte assai orgugliosi è omu, è e donne anu una carità scritta nantu à a so fàccia. Questa era a mo idea di a tradenza di l'omi.

E mi imagineghja chì u mo amicu pò cambià, è l'hà pigliatu in seguita. Bé, quantu sensu? Ùn aghju micca a sperienza ch'ella pudia cambià d'alcuni, hà amatu tantu, è ellu sapi quantu l'aghju, ma solu e situazione sò diversi, ma ùn puderebbe figurativi chì puderebbe fà per questu. Eppuru, dopu a dichjarazioni, ùn eru micca bè cumplicatu di travaglià. Eppuru, ùn cunnosci micca u mo amicu è a nostra rilazione, perchè pò esse sbagliati, è quale li dete u drittu à ghjudicà. Tutti amu u so modu, tutti hà a so verità propria.

Dopu a reunione dopu à u travagliu, aghju troppu inghjuliatu cun ellu fermu, è guardò à l'ochji. In elli iu veia solu amuri per mè, ochji grossi d'amore per mè. Dopu un tali spettaculu, puderia esse di mè per crede chì ellu pò cambià à mè. Aghju fattu più cunfidenza chì ùn hà micca pensatu. Iè, sicuru, l'omi avviendu à versà a bellezza alta è bella pompa, ma sò più familiale di quelli chì sò in ghjocu per ellu sempre. Ma vede ùn significheghja micca mudificà, such pranche ci sò permissibbli.

Hà purtatu me casa, mi campatu, mi aspettava di falla di a duttrina, hà datu à mè è mi misi in un peseghjale. Cunduttu cù una manta, ellu disse "Ti vògliu", è andò à travaglià. E aghju chjusu i mio ochji è cascò un dolci. Dopu quì, i parolle di Lida eranu scurdati, tutte e sospizzioni cascàvanu, è u mio core era chjude d'amore. Tanti pirsuni ponnu dìvule bè cumeddi di l'envejbe superbundia è cusì dolenu u sensu di un omu amatu, o solu da i so fiori finale. A cosa principal hè di crede in u vostru core.

Ùn hè micca questa felicità, micca questu amore, quandu un omu cibu cù una manta è voi un sonu dulce. Quandu qualchissia pensa chì puderia stara cun mè, ma hè in u travagliu. È cusì chì e nazioni ùn si ponu micca parlatu, ùn importa ciò chì a rilazioni, sò sempre sapè chì aghju veru amuri, è ùn l'hà micca scambià per nudda o quarcunu.

In matina scuprendu da u chetore di u fragrant coffee. Qualchissia era chjappà in a cucina. U mo fratellu avia a so mamma di e vacanze, è cusì ùn hà micca pussutu, è hà particularmente in a cucina è ùn m'hà micca piace à passà u tempu, solu da a dispirazioni. Aviu avutu un ghjornu off, è ùn aghju passatu.

- Malyyy ... Sapemu, ùn site micca di dorme - u mo amatu era chiancennu in i pantaloni in a me direa, è l'odore di u caffè era cada vez più fragrante. In risposta, ghjuleghju ghjustu cù u piacè di avè u so avete è u cafe da a matina. E ora era in vista cun un tasse di cafè in una mano è sandwich in l'altra banda. Ùn avete micca alcuni, è per quessa ùn hà micca travagliatu in u cinema. Baskinementimu nantu à a frunti è purtatu una tazza di caffè, hà risuscitatu à a cucina, è da questu cuncljusu chì era una bande hè necessaria.

"Avaraghju cumprà una bandita", aghju chjamatu nantu à u percorsu.

- E vogliu - ùn aghjunghje micca in u sughjettu, ancu s'ellu sta espressione in e nostre rilazione hà sempre in u tema.

- Ti vògliu ancu, aghju chjinatu.

Ci hè caputu chì si n'andò in a cucina per a so tazza di cafè, è mi prumminti d'avè da cumprà una bandita. Speru chì ùn ùn manca di piglià un caffè à u me lettu dopu stu compra. Allora accuminciau a sciccaredda sottu u manta, è avà firmatu, bevirava cafè è hà vistu a tela. Aviu avutu un ghjornu off, è aghju prughjettu di stà in casa cù quellu. Un vacanze cù un amare era pianificatu. Dui ghjorni fora, fora di a finestra hè una neve bruna, è a casa in i braccia di un amatu hè cusì cusì è calidez. Per tuttu l'ecunumii di a Terra, ùn aghju micca scambià i so abraze.

Dopu avè vistu trè filmi, avè manghjatu tutte l'oggetti, avè esaminatu tutte e cuscini, finisimu a sera hè stata vinuta. Inseme aghjunghjenu un arbre di Natale è hà vistutu. E dopu, avendu apertu u vinu, pusendu à pusà davanti à a finestra nantu à una grande braccia fatta in una manta è cuminciò à guardà a vista di i grandi fogli di neve cum'elli ponu stassi nantu à a balustra di u balcu. Avemu discututu u futuru, avemu longu parlatu di u matrimoniu è di i zitelli.

"Anu à casu quattru trè anni dopu, quand'era graduatu di l'università".

- Eppuru, ùn serebbe sfughjatu, andemu in deci anni - u mo predilettu era ridia di e mo parolle. "Seriu, dopu - si ghjetù davanti à mè, è aghju tremu - Vògliu per esse a mo imone più prestu, cumincià à despertu nantu à mè. I love you ... - e pigliò un boxu da un locu, l'hà apertu, è ci era un cundomu - è eccu eru rustu in u sensu veru di a parolla. Per ciò chì mi piace assai, hè perchè puderia torna u momentu romanticu in l'umuri, è sò stati torciati da i momenti romantichi cù un corrente di 220 volti. Emu abbruciatu è u basgiò, è disse "SÍ" in u mo orella.

È cusì, a pruposta hè stata fatta, a parolla principalu hè statu dettu, è avemu sentatu vinu u vinu, è da pudè avè fatti pè u futur è hà guardatu da a finestra. A neve avia già cessatu di vaghjime, solu u vientu li persequitò à l'aria. Parechje ghjente ùn criunu micca di cume, nè u so propiu, nè micca stranieri, ùn aghju micca cridutu ancu. Ma quannu l'aghju vistu, mi pensavanu in modu irrevocibile è irrevocibile. Havi furtunatu - per pusà à pusà à u vostru amatu, chì hà fattu una offerta, fintendu in lu misu un anellu di diamante cun un cundomu. Sì, l'amu è sò prontu per vive cù ellu per u restu di a mo vita. Quandu qualchissia è qualchissia a cambià, ma in a mo scelta ùn eru veramente assicurata di u centu per centu, è aghju sappiutu ch'ellu ùn avete micca datu, nisun situatu.