Differences in l'espressione di emozioni in adulti è zitelli

Quasi tutti l'adulti sapanu ciò chì hè di trattà cun emozioni forte. L'Anger hè o tristezza, l'alegria o l'admirazioni, l'apprindendu à cuntrullà sti sentenzi ùn hè micca di petite importància in a vita di l'annu.

I zitelli anu ancu experientu di parechji sentimenti cum'è adulte. Per via di a so capacità cimitulita limitata è a mancanza di maturità, i zitelli sò più difficlii di sprimà emozioni.

L'Adulti bisognu per aiutà i zitelli appieghjanu cumu esse espressioni è e so emozioni.

Dati dapoi l'indici di età, ci sò differenzi in l'espressione di emozioni in adulti è i zitelli.

L'emozioni sò u cori è l'ànima di benevolentia. Quandu ci vede à l'ochji di i zitelli è adulti, vemu i so alme.

I figlioli cunde diventate da emozioni è entusiasmu. U figliolu emoziu spessu si chjera si sò sbateci o sughjetti senza trattatu da i so genitori, i prufessori o i so cumpagnie.

Molti adulti sò capaci di restrire e cuntrolallu i so emozioni cù a pissibile è a cumpassione. A so retazioni à certe situazione serà più efficau da u zitellu.

Ira

Perchè parechje persone, u travagliu pò esse una grande fonte di stress, è l'stress pò diri à l'ingerimentu. Overwork, dumande di i superiore è ancu ghjilosu per u avance di un impiigatu, pò purtà à a cunfrontazione. Ma in a maiò parte di i casi, l'adulti sò capaci di gestisce e so emozioni è trovani solu suluzione di cumpressione in parechje situazioni. Sò capace di restrire un numeru di emozioni quotidien è impediscenu di sminisce di cuntrollu.

I zitelli ùn sò micca sempre cunsultendu u so còllera, perchè l'espressione di l'emozioni hè incontrollable.

Qualchi raggiuni di l'ingerimentu in i zitelli, l'adulti bisognu di truvà modi per aiutà à l'expressione in a ragiune è insegni à ùn esse ingeratu quandu spressione e so emozioni.

Differenzi in l'espressione di l'emozioni di a còllera sò u fattu chì parechji adulti ponu dimustrari l'anghjuli cù facilmente relazioni, ma i zitelli sò più difficili di trattà cun emozioni tali.

Ameghjate di gestisce

I parechji puderanu è puderà apparinà e so figlioli à gestisce emozioni, aiutanu à processà è spressione e so emozioni. Questu hè assai utile per u zitellu in u futuru.

L'Adulti bisognu di parlà cù i zitelli di e diverse situazioni chì causanu certi emozioni è insegni à cumpressione i so sentimenti.

Sò esempiu per i vostri figlioli. Amparate più nantu à gestisce emozioni cù mudelli pedagogichi in parenting.

Chiancià hè un modu cumuni di spressione risentimentu o scontintatu.

I figlioli pò chjinu per l'incomutioni fisica o di u dulore. U discendenti si manifesta in chianciari o un zitellu pò esse sbattulata. L'Adulti esprimianu a so dissimulazioni cun l'ughjettu, alcune s'apraren l'argot.

Prudutti di sport è una bona strumentu per a disciplina è l'urganizazione.

U sport pò assimilà un zitellu per cumunicà cù l'altri è si cuncèntranu supra un scopu cumuni.

A diversità di l'adulti, i zitelli ùn sò micca capaci di spiegà assai emozioni veramente, perchè mancani un vocabulariu.

I paisani sò un potente esempio di imitazioni pà i so figlioli. A pratica di gestione emuzionale rispunsevule hè una parte fundamentali di insignà u vostru zitellu a capacità di manipulà emozioni.

A capacità di definisce è interpretà l'espressioni faciali di l'emozioni hè di grande impurtanza in a cumunicazione umana è a interaczione suciale. Sei sprunezioni faciali sò universali in diversi culturi: felice, inghjuru, espressione di anguish, ansietà, disgust è sorpresa.

Mimic emotions in adulti è di zitelli anu da diferenza. I figlioli ponu spiegà cù a felicità, è cun ammirazione altìssima ammirazione. L'adulti sò più riservate à situazione tali. L'espressione di anguise è ansietà in l'adulti pò passà internamente imperceptible, è in i zitelli sò sti emozioni sò evidenti.

A capacità di riflittirnizza emisorziale hè già prisenti in a nascita.

Questu hè parte di u prucessu di u sviluppu umanu. L'emoczioni sò regulati da u "clock biologicu" (u sensu è a so maturazione). L'ambienti è i so influenzi in diversi tempi cancianu l'evoluzione emutivu di i zitelli.