A equilibru acidu-basa di u pelle (pH)

Ciò pocu fà recentemente, a ghjente ùn hà micca sapendu chì l'aminòcidu, lipidi è retinol. È oghje tutti i ghjorni apre i qualchì novità nantu à elli di publicità è di scelta di cusmetici, avemu involuntàvule annantu à a cumpusizioni per quessa cumpunenti ùn anu necessariu prisentà quì. Un bon indicatore di i cosmichi hè a presenza di un livellu di acidità - pH. U meziornu neutru hè cunsideratu pH = 7, medium acidic à pH <7, alkaline medium à pH> 7.


Film Protective Skin

A superficia di a nostra pelle hè stata - un mantellu d'acidita, chì si forma una mistura di u sudatu è di a fatta di a pelle, in quale l'ughjettu orgànicu hè presentu - si forma i prucessi bioquimichi chì succedi in l'epidermisa. Un pH sensitivu à pH cambiante assai sensitivu hè una célula vivente è una bacteria. Comu sapemu, qualchì oxidazione hà un effetti perjudiciale nantu à a so esistenza. Capi di a caccia di i celeri di a pelle morte di i celi morti, a superficia di a pelle, avè un statu normale, cumencia a reacurazione d'oxidazione, u livellu d'acidezza à questu pH hè 5.5. Questa hè a prutezzione di u corpu da i microbichii. In ogni casu, parechji di i battìri prefettenu u mediou acidicu. Eccu i lactobacilli-staphylococci, per esempiu, chì aiutanu à a furmazione di mantelli àciti da a pruduzzione di l'acidità, ùn ponenu micca un periculu per a nostra pelle, perchè liberà e tossini è ponu esse antibiotici.

Reaczione Alkaline. U so effettu nantu à a pelle

Quand'è lavora a nostra faccia cù u sapunni alkaline, avemu un esercitu distruttivo nantu à a prutetta di a pelle. A bacteria periutosa in questu casu si senti assai còmico. Ma a ristaurazione di u mantellu àcide si trova digià in circa un paru d'ora. Ma mentri sta recuperazione hè in prugressu, a pelle ùn hè micca prutettu è cumincia à età. Questu hè u mumentu favorevule per a liberazione sana in a pelle di i microfibri, diverse infizzioni è i ragi ultraviolet, chì hè assai putumà pè a pelle. Dopu tuttu, ci sò parechji chì parevanu più viechji anziani ...

Chjovi, chì vulianu eliminà e so acne è l'acne per età, cumincianu aduprà u sapunatu, avè 11 unità di pH.

A pelle fatti hè un livellu chì currisponde à un pH di 4 à 5,2 unità, sapone hè peculiar to irritate a cuttighja grassa, dunque, a reazione protettiva accumenza di sviluppà, ie. a pelle emetti una quantità più grossa di grassu. Un ciri virsu, unu pudia dì, senza vincitori. È dunque, solu i prudutti cosmichi, anu da esse adupratu per lavà a pelle.

A equilibru acidu. Recuperazione Rapida

Piglionu un bagnu. E restituite issa l'acidità di a pelle, appiecà sti cunsiglii:

Massaggio u vostru corpu cù una suluzione di l'acitu è ​​l'acqua (1 culletta spuglionata di acitu à cups), cù questu massaggio ùn solu ùn restituurà u equilibriu d'acidu, ma ancu di migliurà a circulazione di sangue, sguassà u detergente restante è dà a to fermezza è a tenerezza di a toutta. Ùn si scurdate micca chì a cundizione normale di a pelle hè a presenza in a so superficia di un ambiente pocu accu. Per a furaria hè ancu assai vila, ma certamenti manzana.

Pulitica è lavà di u purificante cù una quantità abundante di l'acqua, apre u pori di a fàccia, questu fà favurtece l'absorptioni di una altra sustancia. Dip à a tagliata in acqua calza, scacciallu è si mette nantu à pocu minuti annantu à a chjesa. Dopu quì, adupratu a robba in a suluzione (0,5 litri d'acqua è 50 gruksusa), strinciate è aghju pisci per 5-7 minuti in a fàccia, mentre chì l'appiegazione s'aprìva a siccità di a sicura. Rinvule cù acqua calde. U sidru di pumetta hè a pruprietà di esfoliazione di a pelle extinct, è per rinfriscà à a fine di u prucedimentu, adupirà a faccia cù una spugna di terri muda.

U utilizazione di crema dopu procede

Ci hè parechji tipi di pelle, è per quessa, u equilibriu aziu è basu hè diversu. Si pò andà di 4.5 unità. cù a pelle seca è 5,5 unità. cù a pelle di furza.

Sapori, chì ghjè u più correctu, ùn pò micca riparà u equilibriu aziu è basu. Oghje, hà avutu un effettu destruzzione annantu à a struttura di u stratum corneum, chì ùn ùn evapora l'acqua, chì pò cambià u pH di a pelle. Pigliarà solu una a meza o duie ore, cum'è chì u pH rimpraverà è rende in u so livellu precu.

I pruduttori perchè qualcosa ùn ùn micca sempre indicà u nivellu di u pH à i prudutti di cosmichi. Hè simpricimenti simbulizeghja chì questa cusmeticu hè equilibratu. Sì avete usendu una crema exfoliate, scorcia o tonica, fegate a l'indicazione di u pH è u percentualità di l'acidità.

Una suluzione d'acidita, in quale u pH hè menu di trè, hè prubabile di pruvucarà una ardenti di a pelle. U pelle sensible è finezza pò viranu russa è ani irritatu se u pH hè sottu à 4,5. Sì avè una tale tale, i cosmiculate cù 5,5 pH sò necessari. A suluzione alkaline cù un pH di più di novi unità pudete distrughjamentu immediatamente a peddi.

Ci sò prufitizati in cosmici àcide ?

I prudutti di cosmichi nantu à questu cuntestu sò parechji opinioni. Qualchidunu crede chì u pH di i prodotti cusmetichi chì sò addupirati pè a pelle ùn currispundenu circa à a pelle di prutezzione di pH. Qualchidunu dettu chì u pH averebbe currisponde à sette unità, chì significheghje neutralità. In ogni modu, ogni culle di a pelle possa u so equilibriu. U fenomenu oghjincu hè a diferenza in tutte e parte di a pelle sicondu l'acidezza. I chjassi ùn si trovani micca nantu à a cima, ma in a prufundità, anu una capacità più attivu di esse stallate. A cèl·lula fissile necessite un pH di 6,7 a 7,3. Per questa causa, i celluli di l'epidermis più bassa, lavatu da u sangue di plasma, avissiru currispunniu à pH7.1-7.3.

Votut hè ancu u pensamentu chì ci hè una certa ragione in dubbiu nantu à l'adopru di creme è màscaru chì anu vitaminizatu, pruprietà nutrizionale è regenerativa. Ci hè chì esse sti droghe ùn anu micca a fugliale di e stenderate di a pelle, ma deve intrinu in u sistema di cellula viventi. Ma ùn ci hè nudda acidificazioni. A cunclusione suggestionu l'idea chì ferma questa materia hè stata abbia.