A fòrmula di a bellezza ideale hè aperta

U Cristianu hà cambiatu a scena di u mondu. A norma era casteddi, u divutu di l'affettu fisicu hè statu dichjaratu un piccatu pienu, è a bellezza di e donne era sacrifizata à Diu: senza carnal charm - perchè i servitori di Diu ùn deve micca bisognu di bellezza, è artificià à embellishing, e donne fughjenu in l'omu u craving for mortal sin-Lust.

A gran moralista Tertullian chjamava "a porta di u pòpulu". U capelli d 'oru era tutta di un pappagallo biancu, è i peli anu pruibuti - a benedizzione di Diu ùn hà micca cuncepimentu cù i capelli d'altri. À questi tempi, u culore di u pilu neru addivintà u gustu di a donna. Per ghjunghje, utilizava ricetti fantastichi è affullati. Unu di elli prescritti per cocilu in l'oliu nantu à u focu u focu u sangue di un toru negru, u cunchju di una tortuga è u collu di un stanu paese, un gaggoo. Altru 60 ghjorni in l'acitu, cù e sfarenti pianti di leeches neri, finu à ch'elli sò solu dissolvi. À u stessu tempu, barbelli avianu cunsigliatu à i clienti in a pintura di capelli per mantene a mantra in e so bocca - per ùn parlà micca bè è ancu di tene di i denti. È e donne per a fine di una trasfurmazioni maravigliosa sò stati pronti à qualcosa! A furmula di biddizza ideale hè aperta - nantu à l'articulu.

A vendetta di a bruna

In u Medievu, i cosmetti era in u cimitellu - grazzi à l'alchemure fiore, a magia negra è a magia. I reciputti chì utilizanu a sera è i grasi felini, l'uvaghujanu ravenu, i pignuli di sceccu è altri ingredienti esotichi eranu guardati in u sicretu più sicretu. Ricordi tradiziunali à l'usu: i capelli di capelli di frutti di limpi, fustu di lignu è esprimintu diverse erbe. Li capìddi era in pienu di pezzi vegetale, è cusì chì u "polenza" ùn si sfucianu, i capelli hè fatta cù curazione, ma in u tempu, u grassu hà cuminciatu a crescita stale, questu tuttu u charmu finita ... È l'omi èranu spartuti trà amore "terrenale" è venerazione platonica à a donna di u core. Hè interessante chì di u primu Mediu Evu di u Medievu No, anche evidenza letteraria di u frattu normale - emotivo è fisicu - entre un omu è una donna hà survivutu. Forsi ùn era micca quì. L'amuri è u matrimoniu eranu divisi strettu: u matrimoniu - u corpu purcinu, l'amore - poesia pura. In u XII seicentu un mudellu speziale d'amori surgit - amour courtois, courtly, o chivalrous love. A so essenza: u cavaleri ghjudiziunale, u poeta-troubadour (southern France) o Minnesinger (Allemagne), a cançon hà avutu u so amori per una bella donna, sicura. L'amore maiò era cuntentu - altrimenti ciò chì hè special si a donna hè dispunibule! Li brunettes eranu practicamenti ignorati - tuttu l'ardore era di pi blondes. U capeddu di una bella donna hè sempre "oru", u so facci è "biancu com'è liriulu," i so labbra sò "rosy cum'è una rosula". E in a famosa scrittura cavalleriana "Tristan è Isolda" u carattere principale hè battizatu da duie Isolde - un Beloruka accugliutu è Belooku amatu. Ma quantu pudia un omu sana, senza perditu l'entusiasmu, ignora l'invintà di a carne, è si sottu à u balcone di una bellezza inestimabilita? E so fantasìi erotici eranu scavalcatu da e so cumpagnie di e figliole terrestre - bruneiras ardente, chì deti à l'omi una passioni, è ùn sò micca sughjetti di alcune pàle. U capeddu scuru era un signalu eròticu putente: simbulizianu u locu più secreto di u corpu femminile - pubis. Ma i persone caminavanu caminavanu à longu u latu di a pala - u capellu ferriesu devia un trucu bratu, cusì u so patronu era spessu abbruciatu à a ghjente cum'è una bruixa. In a pintura di quellu tempu, i piccatori è e donne cun un caratteru fortu di volte eranu rintraducati cum'è di pilu voltu.

U nascita di una bionda

U cuncettu di "rubia" appareva durante u Rinascimentu: per a prima volta in scrittura, a parolla hè stata chjamata in l'Inghilterra in u 1481 è denota u tonu "trà u castagneto d'ouru è di a vista". In l'era di Elisabetta I in Inghilterra, u maquillaje era amatu. In unoriu era u standard reale: una frunti alta, una faccia bianca incù chista, capelli frischi, labbra rosa. Per via di bellezza, e donne anu da i sacrifici di u infernu, alcune ghjunti à risicà e so vita. Pinnasiani sò stati pinti cù u tar di carbone chì spastivanu a visione è pò ancu guidà a cecità. A faccia è a zona di decocuole fù cummurciatu cù u pianu vuninu è u mercurianu. I cunsiquenzi eranu a perdita di denti, a pelle corroded, a maladie è a morte lenta - i sustanzi sdrughjani à u sangue. Certi, però, aghjunghjenu più intelligenti: per dà a buccanezza di a pelle, facianu vucà spessu. Eccu a ricetta magica tipica di u XVIe seculu: "Pigliate i paludi bianchi è i nutreghji durante 15 ghjorni solu cù i pini di pinu; Allura, u so cumpagnu, i so internu si mischianu cù u mulinu di u pane biancu, imbibbuti in u lattice d'amanduli, aghjunghjenu 400 grammi di cervu di viteddu è u grassu di porch. Questa immagine hè cuttatu nantu à u caldu pianu - vi riceve un maravigghiatu faciale crema ". U Rinascimentu hà purtatu un ventu di cambiamentu. A moda includia diverse sfumature di russu. Botticelli incorpricava l'ideal di una bellezza brusgiata in rubrica in u canvas "U Nacimentu di Venere", raffigurendu a prima bellezza di Florence, Simonetta Vespucci. U ritornu di a dea di l'amore è di bellezza di Venus divintò simboli - a donna descendìu da l'alte trascendentali di l'adorazione platonique à a terra, avè acquistatu carne è sangue. Mentre Petrarca persistia adurò a Laura inaccessibili di capeddu, u so amicu Giovanni Boccaccio erigite un monumentu à a so pretanta sensuale è invucata per i "Decameron".

U fenomenu di "bellezza scura"

A la corti di Louis XIV, annu, finu à dui miliuna di vasi di ogni make-up sò vindati. In l'era Baroccu, sò solu prudutti parrucche, è capelli, cum'è in u Medievu, era inzuccaratu è ghjinirosu pulveru. Per sultà l'intitulé insoportable, una nutmeg era aghjunta à u pultu. A culminazione tuttu stu dicuraggiu arrivava in l'era Rochoco, chì hè cunsideratu u tempu di u nascita d'amore romantica. In ogni modu, l'apughjatu di l'èra era intesa in Francia cù una fallimentu in uparazione, è in Parighji, micca solu i cookies, ma dinò l'impurtante di parrucchi cù a farina sò pruibuti. Allora u parò in legnu hè stata utilizata. E e donne cuntinuavanu à disfigueri a pelle cù ungulatesi pochi è pezzi di mercuri è bianchissimi. Ma i pruduttori inglesi trattonu a bellezza artificiale severamente, è in u 1779 a lege hè statu emissimu: "Una donna di questa età, ch'ella sia una picciotta, una donna casada o una vedova chì, cù l'aiutu di perfumes, pomatura, blush, tacchi o crinoline, se embellish the given to from above hè demandatu di putere, è u so matrimoniu serà annullatu. À a fine di u seculu XVIII, u grande informante Jean-Jacques Rousseau urgia à i cuntimpuriani à rigalu da a vita pretentiosa di palazzi è i curdi di a natura virgine. Hà amparatu: un omu veru, felice ùn vive micca in Versailles pulverificà, ma in i cantone di a natura inutilità da a civilisazione, assai alluntanata da e paese, à l'ombra di palme. I porti marini anu scupertu questu locu celestial - egei esotica, per esempiu Tahiti, à quale ri rivoluzioni in u 1788 u mumentu di u vittori britannicu Bounty. Eccu, i marineri inglesi anu suttu da a natura di a natura di i pelle scarpite, fiori graziosu - è un sognu di "bellezza scura" hè statu purtatu in Europa. E ora Lord Byron canta in i so poesi "Venus tahitiana".

Explosioni di e bombi sessi