Articuli di i materiali naturali

L'Autunnitariu ùn hè micca solu l'ora di i chjassi è l'tempestiu maldu, ma ancu a staghjunata quandu a natura dani ci brillanti è rigali ghjenuvesi. Hè u tempu di cumincià à fà diverse articuli da i materiali naturali. Questu interessu interessanti pò esse fattu per elli stessi è di crià i zitelli.

A natura hè u migliori artistu. Tutte e so creazioni sò belli pà a so apieia, forma, culore: arburi, fiori, pate, frutti è fogli. In l'artisanati di l'arti, pudete utilizà tutte issi cumpunenti. Intendemu di creà una cumuzzioni cù un caratteru di fàtela - un gnome, chì serà fatta solu di materiali naturali. Prima di tuttu, avete bisognu di un corte di l'arbre - una inclinata, micca più di 2 cm di anch'elli, altri ùn sarà difficiule per trasportà, fate.

Pudete sempre truvà un arbre cut (è in a cità ancu) è artighjani bona fide. Queste persone ùn ricusate micca di fà un "cuttimentu" - u magre hà drunk off the trunk of the wood sawn. À a cima di questu cut, hà bisognu di salvà a corteza: hè un marcu naturale è diventerà u quadru di a nostra cumpusizioni.

In u cuttu di l'arvulu di u dorsu, avete bisognu di fà un groove per u unghjetu nantu à u quale aghjunghje a vostra creazione, o aghjunghje, pegà una tira di pelle. In generale, u creatore ùn deve micca pensatu: questa fase di u nostru prucessu creativu hè travagliu per l'omi - i nostri assistenti. A vostra missione hè di verificà a qualità di u regnu.

E ora (presumibule sò in a dacha, vicinu à u boscu) avemu da cullà e materia prima. Ricurdativi, avarete bisognu di purtassi una borsa pesante, perchè un assistente serà necessariu!

In u boscu, cum'è in a cità, a salute è a maladie cunisciute di u vignetu. L'arbureti sani, tenenu un troncu nìmicu, lucente, è l'antichi arburi chì eranu caduti sò assai ricchi di "materie primi" per i nostri articuli. Quessi sò funghi. Parrannu di a malatia di l'arbre o di a so morte. Sò chjamati "trutoviki".



Per a ghjente, sò segura. U funghi sò:
In u prucessu di cullizzioni di sputichi funziunarii per l'articuli, sceglie selezziunamentu i prudutti. I più interessanti sò l'intergrown individhii di 2-3 i staghjunati chì darà un impetu à a vostra imaginazione.

Tutti i frutti di u boscu serà utile per voi in u vostru travagliu: frutte, frutti sechi, castagne, cones, glorii, suli eterdi, pasture secca, attraghjenu a vostra attenzione i piumi culurati d'avè persu per elli. Appranu ancu rigole è ramoscchi coperto cù muscuni è boni varietà di algae. Puderanu inspirerete à novi formazioni.

Per travaglià, hè bisognu di un liggeru bellu cù un pezzu forti, è preparanu un cutidianu filu afiado, cum'è un bisturi, cù una spina fina è finita. A manu, ci deveru esse una scelta di cilesti brillanti, perdi per l'ochji, fur, o fringe per a barba è vernici di maniculi di culori diffirenti, cum'è una sprachite sprayed.

Curriculum di travagliu
  1. Puderete funghi in u dirittu quantu per a testa, troncu, pedi, bocca, mani, pezzi è sfondate.
  2. Pigliate ghjenti, pezzi di cracu, cones, grass (naturali o fatte o cù u filatu è u filatu), penni per u caprettu.
  3. Rete funghi cun detergente o saponu è impregnate in acqua neura per 1-2 ore.
  4. À u cuteddu di l'arbre, graficu u locu di a figura di u gnomu, un locu per fegate l'escorchitura, cones, rami, erba, picculi fungi, etc.
  5. Eliminate i funghi da l'acqua, pat secarate cun un tela è permette di siccà un poco. A peculiarità di i funghi dopu a tanta faciulenza hè chì sò fàciuti di cutà cun un cutidianu filu: sò l'elasticità di neve o pira.
  6. Pudete cercà è truvà un foglie doppiu fusionu (a parte suprema di a fàccia cù u labellu è a parte inferior di a faccia). E pudete piglià 2 dettagliu, duminate i cose, quali muntagni per sguassate, è cumincianu à taglià. Cu curaggiu, ma forte. Hè necessariu di cunnetta i dui piani.
  7. Pò esse strufati cù chista, dopu à l'articule, pudete vede u locu di l'altru, chì deve esse tagliatu è cunnisciutu da cola (sicondu l'istruzzioni) è aspittà d'asseccu sanu - questu hè applicatu à tutte e parte per esse ingressu. Ci hè una variante più di cunghjuntà i dati: trà e funghi stanu una capa di foglia di sintepon, beie cù cola è cundughjatu, dopu tinteanu in u culore di u fungo.
  8. Assicuratevi cunnette cù cunflittu u cuddinu per u troncu per u troncu cù a testa è fate assai pegà à u cut.
  9. Pigliate u funziunatu, cuncessu per a fabricazione di pedi, sicondu un patronu pre-stampatu, tagliate u ghjornu entre i peri, allughjà una linea brillanti fora, cum'è una lampa. Trimate a sola di i vostri pezzi da i funghi, preparanu un attrazzu ideale di u fondu di i pantaloni è i pedi.
  10. Fate un capelli. Per fà quì, cura cù cura di i vostri ditte, pruvate à fà rendu è preparanu a cunnissioni di u fondu di a manica è e mani.
  11. Pigliate un picculu fungus, apposta per fà un nasu, pruvate à u pianu di u tubu superiore. Fate a cunnessione di e piezzu, tagghja l'arcu nostru, u cola (sicondu l'urdinamentu, aspittendu una pausa da cunnittà).
  12. Sceglite u materiale per a barba (fur, fringe, loofah - chì vulete) è fate una barba.
  13. Mettite u panne è i pantaloni cun una cinta luminosa (cun ​​oru). Bastone. Tint cu bianchi (o d'altra manicura di laca in tone, pudete aduprà un marcatu).
  14. In u pianu è i testi di cola, pezzi di casca, una rame cù alga, petit mushrooms (3 piezas), stump, cone, 2 glori, funghi fini, chjudi, erba. Allora aghjunghje i piume per u caprettu, l'ochji di lenticuli o perdi. À l'ochji per scrive pupulare - un vernice o un manicu d'elli.
  15. Attach and cola las manos e piedi per piacè a pacienza finu à chì a cola s'assine completamente (ùn tocchi micca u pruduttu per almenu 24 ore).
  16. Egette e articuli tintati nantu à u pianu cù manicure lacquers: cones, bellissimi, una rame cù alga, funghi, carri in pesti. U vostru gustu è imaginazione parechje quì - postu tuttu, tuttu in u conte di fiancu hè vicinu.
  17. Per riparà l'erba (se hè naturali) è a barba, utilice un spray hair.



Quandu vulete fà una altra cumpunimentu, ricurdativi chì in natura, ci sò assai più miraculi; fiori, cunchitti, pisci, foglie, dragonflies, etc. Puderanu esse creatu da u materiale più inespettatu è decoratu cù qualsiasi rigali di a natura.