A moda hè una parte integrante di a nostra vita o un modu di guadagnà u soldi.

Perchè a ghjente avete bisognu di vestitu è ​​moda? Cù sta dumanda, avemu da pruvà à cumprà stu articulu. In u iniziu, in tempi antichi, e vestiti sirvìanu un modu per una persona, per esempiu, per calà, per pruteggià di i fenomeni naturali, cum'è a chjesa, a neve, etc. In principiu, sta funzione di a robba era sempre perseguita, hè a principali, più pricicu u principalu. Ma a ropa puru sirvutu e serve com'è signu di diffarenza unu di l'altri, se ci piglianu l'antichità, a ghjente una tribù diferia da l'altru cun quarchi attributi di u vistimentu, è a diffirenza era presente è prisentà in a truppa per distinguish fighters in battalja, u stessu in u sport - a diferenza un squadra di l'altru.

Ma questu hè tutta l'antichità, chì hè a vestitu in u nostru tempu? In principiu, e funzioni principali anu persu in u nostru tempu - per amparà è esistene, chjamemu cusì. Ma, sfurtunatamenti, a prima funzione di u nostru tempu s'hè rinfigurata in u sfondate, è a funzione principalu hè stata a standar. Scuprì l'oghje, cumu puderanu, qualchissia piscia u ghjocu ripped in l'invernu, qualcosa di viscotta in l'estiu, etc., ci sò abbastanza di freaks in u nostru tempu. Inoltre, parechji sughjetti unu solu da u prezzu di i vistimenti (fate u so status in a società), cumprà marziali, o semplice solu indumentu in boutiques, chì ponu esse vistutu subitu, in fattu.

Tuttu avà viaghja bè è caru, ma ciò chì facenu per e persone cun risorsu finanziarii limitati, soprattuttu s'ellu sò nichi, volenu cambià a so robba ogni ghjornu. Quì venga à u salvamentu di a Cina, chì pruduce assai ropa in un prezzu abbastante similari, mentre que copie nisuna marca di u mondu. Da tuttu questu pudemu cuncludi chì a robba hè sensu, induve una parte integrante di a nostra vita, senza ellu nunda.

"Ma unni è moda?" - mi dumande E appena, chì era ella chì hà avutu in spiaggia à cambià a priurità di funzioni in a vistita, per via di a moda chì pruvate à circà di l'altri, megliu da l'altri. Dopu tuttu, grazia à a moda, avemu a prumessa di cambià u vestitariu, quantu sempre pussibule. Hè sempru - un omu bisognu di soldi per viaghjà, perchè pensa chì hè in moda di portà un vestitu oghje è dumani jeans.

Dopu tuttu, s'ellu ùn era micca una moda, solu i pruduttori chini vuvianu bè, cum'è i so prudutti avemu da aghjurnà da a so pocu affidatu è règiche, perchè stanu pezzi per un annu massimu. In questu casu, tuttu hè bonu - i Cinese anu travagliu, ùn hè ingressu, è micca solu da elli - ancu à una munzora d'intermediatori. Ma chì avessi da esse productorsi d'affidà è di pruduttori d'alta? E se rinovu, anu avutu solu stavatu à u speziu di u prugrammu demograficu, dopu à quellu chì hà compru un capru di pelle, per esempiu, per parechji miles di dolaru, una persona pò purtà à tutta a so vita, è chì ghjera chì u fabricatore di l'ultimi capelli di fur ùn anu avutu un postu, munzieddu di intermediari cun elli. Eccu, vene à l'aiutu di a moda. Cumparemu una cosa di l'oroguschee in l'speranza, a culpa più longa, è in a matina avemu averemu da chì ùn hè stata modesta è di purtarla è una forma dolenta, ùn hè micca di moda ... E, grieving, ma aghju capitu chì ùn hè micca scelta, andemu da novu cumprà un novu, caru. Tuttu hè bonu - e persone hanu travagliu.

A fine hè chì a vestizione hè sempre una parte indispensabile è intigrali di a vita, ma a moda ùn hè nunda più d'una manera di chjudarà u soldi da i nostri borse, è sfortunatamenti hè micca impeditu di cambià dinò, sfurtunatamenti. in una persona chì hè digià à livellu geneticu, hè stituitu chì deve esse de moda. Quì pudete cambià solu qualcosa in a psicoluggìa di i persone, cunvinta ch'elli ùn persiru i tendenzi di a moda. Dopu tuttu, ci sò tanti cose di valurizà in a nostra vita chì pò fà fighjà scurdate di a moda è di peccapiaru di soldi, sò questi cusì cum'è l'amore, a famiglia, i zitelli.
A valurità di i valori murali, micca i valori materjali!