Senza cù a cesareà. Cumu hè stata

Sò scrittu stu articulu ùn hè per u scopu di spedizione cù a cesareà. Simply, vogliu avè sustegnu ghjovani oghje in preparazione per ddi nascita.

A seccion cesarianu hè una operazione caval chì hè stata fatta à ottene u zitellu annantu à u cuteddu è à l'utru. L'operazione hè esposta indispensabile cun stretta circati medica, quandu u trasportu per e manere naturali ùn sò micca pussibuli, o ponenu un gran periculu per a mamma è u zitellu.

Parechji donne anu turmentatu da timore: chì chì succede, quantu serà? In fattu, u diavulu ùn hè micca cusì terribili mentre ch'ellu hè dipinta. Aghju fattu mè per questu, perchè solu vogliu cumprà a me spiriminta.

Spessu, quandu un ghjovanu ginègulu di mummia in a cunsultazioni di e donne faci un "veredicto" chì deve di nascita da cesarean, hè horrified. Allora era cun mè. Chì era più temutu? Quale tipu d 'anesthesiose vi faraghju? Chi succererà à u moiu? Chì sarà u me stomacu in u generale, cumu cose cumu pò esse duratu è dopu l'operazione?

Ùn sò micca bisognu per esse da valute di quantu l'infurmazioni diffondenti nantu à questu fiertè lighjine in pocu tempu. Elementi di qualchi fonti calmonanu, mentre chì altri, per contru, erunu scuriti. Ci era un desideriu, per tuttu, per dà nascita in una manera naturali. Eppuru, a me figliola amata, da u quintuimu misi à a fine, era assicata in u zanicu, cum'è un intelligente, u spugliatu in u canalu di nuvità. Eppuru, u me meditatu assai sapè assicuratu chì dà u mo statutu di l'affari, a mio pelvicda strisce è u cordone cù u mo corpu umbilicale à u collu di a mo figliola, ùn aghju micca daraghju.

A salute di u mo figliolu hè sopratuttu per mè. Cusì ùn aghju micca risicatu.

Aghju statu messi in a sala di maternità per preparà l'operazione prughjettata. Solu l'aghju stabilitu ùn esse nervu à qualcosa di qualcosa cun mè. In ghjornu à u relattivu, aghju e assai più matri eranu sottu u cuntrollu di i medichi. A volta, diceraghju chì ùn aghju micca cunnisciutu un simu duttore, è ùn ùn parlava micca di subitu à tutti.

Aghju realizatu chì a secca cesareana hè un gran rischiu per a mamma è u zitellu. Ma per andà à dà nascita in una manera naturali in stu casu, cum'è a mia, u risicu hè assai più grande.

Avà infurmatu à l'operazione. Un gruppu sanu di dutturi emporte à u queste. In anticipu m'hà dettu ch'elli anu da fà anesthesia epidurale. Da a realizazione chì vogliu è sintinu tuttu, era sick. Bonu, tuttu. Ùn ci hè nunda à avè nunda.

Un ghjovanu anesthesiologu m'hà datu un colpu à a spine. In fatti, ùn hè micca minatu quantu pensu. Allora aghju messu nantu à a splutazioni.

Aghju cunnosce un munzeddu di diversi equipi è un cunfettu. Tutti quelli chì ghjera cun mè in questu momentu trattatimi com'è un zitillù piccatu, cuntrullendu ogni alu è u muvimentu di i mio ochji. Intently dumandatu nantu à i mo sentimi, certi voti anu ancu belli ghjucatu nantu à qualcosa.

Attualmente, quand'i principia a "cut", u mo ànima hà svilatu. Da u sustegnu di i medichi è da a realizazione ch'e aghju intesu a sente u chjama di u mo criatura. U mo corpu split a screen in mezza, à traversu chì nunda era visu. Iè, mi sentia qualcosa durante l'operazione. Ma era micca u dulore. Allora qualcosa ùn hè micca assai piacevule. Un sintimu chì "allora" fa fate quarchi cosa.

In corta, à 9:55 am, u mo sira era eliminata. Quand'edda chianciva, i làcrimenu di a felicità iniziu à flussu. À quellu momentu, era impussibile di discrive u mo statu à u mumentu cù i paroli umani ordinari.

Mentre ch'ùn era in euforia di a felicità, sò struitu affinatu. Allora si ne dani di un bacio è mi ritiru à a unità di curingu intensiva.

Ci era piccatu cù analgistri, sottu a influenza di quale era stata in una intruduzione di droga. E infermiera è i rizuzzioni cirteanu circled around me in dotti. Dopu qualchì momentu, sentia i mio pedi principiani à turnà. Dopu, l'abdomenu calore fell ill. Grazie à Diu, hè tolerable. Tintau. Eppo era cuparti di mantas caliu, è prestu prestu u chill.

A notte di u stessu ghjornu, aghju reachu u vugliu stessu. Ella ancu ghjùnsenu in lavu la stissa, perchè vulia vìviri sopravutamente.

In a matina I fù trasfiruta in una spiaggia regulée, induve a mo mamma ghjittassi, chì ne dani nascita. Con mè à l'ospitalu aghju pigliatu un puddutu postnatal. Perfetta soporta u stomacu. In questu casu, senza ellu à tutti. In corta, u stessu ghjornu, aghju pacatu à e mio cumpagnu è di i me amici novi, chì si sintìanu piace di più.

A diversità di e chjude chì avianu un cutu di u perineu durante u partitu, puderia s'assettanu cum'è una persona normale. Ancu per i trasferimenti da i parenti per mè è per elle, camperu in corridori in un locu obuffu. Hè veru, i primi ghjorni, duvete per daverà un pozzu. Pensu, si hè stata rializzata, a suluzione scorchera. Ma questu hè micca cusì.

Sottu avia avutu prima chì tuttu è tuttu. Cusì u mitu chì u latti di César ùn hè micca nunda di più un mitu.

Fighjulava da u ospitiete una semana da a nascita. I mo teme nantu à una custruzzioni enormi ùn hè micca fattu realità. Circa un mesi è mediu dopu, guariscenu tutte. A data, hè statu duie anni da quellu momentu, è avà à u me abdomenu più minimu ùn hè solu un "sorrisu" à pocu sensibule.

In generale, caru mamis! Se tenete una cesareana, ùn risicate micca dani nascitu naturali. A medicina oghje ùn hè micca ciò chì avia 25 anni fà.

Pensate, prima di tuttu, di cumu serà megliu per u to babbu. Sì vi sò prescrittu cesarianu, ci sò boni ragiunari per quessa. Tutti i megliu per voi.