Chì manicure hè in moda in u 2010?

Da staghjoni à staghjoni a moda di mostra mostra chì a manicura hè micca solu ugliu polaroise. Questu hè un veru acchampu stylishu, chì significheghju nunda à pocu quantu scecca selezziunatu o embrague. Ma chì una tale diprezzu di e mani era veramente decentu, hè assai impurtante di sceglie u tulume adattatu è ideale in forma. Ci sò 5 forma di basa: squadra, cunfurmata in l'amandula, ovale, culori rossi è puntati.

In ogni casu, si seguite i tendenzi di a moda, pudete scurdà di l'ultimi dui formi. Per parechje tempi, u pedal of the nail-fashion inspira u craving per a natura. Hè per quessa chì in u prughjettu propiu di unghji, ùn truvate micca corsi persi, senza forma di tondi. Forma suave è longu còmicu - queste sò i reguli principali per creà una ultramoderna manicure. Se parlemu di manicura di moda, ùn pudete micca ignurà a forma di "lacuna" in forma di ungi. Visualmente, hè cum'è una castagna d'amandula. U distinuitu di una manicura di sicura ùn si stanca da a "linea di sonu" (a basa di u unghje) à a punta di u unghju, ma ùn sforza micca à a fine, ma hè fattu un'antra. Ùn si scurdate micca chì a furmazione amigurale assume una assuluta assicurata di quelli. À unghie chjassi, a forma amigurista stò fera. U culore ideale per i marigoldi hè scarlatta in amanda. Chi manicure fashion in u 2010 - scopre.

Amanduli dolci

Dà i unghji una forma amygdala. Cogliu cù un capu fino di capa basta. Allora, cù un densu capucu di lacatu rossu, preparà parechje parechji linii in u sole in a carta di u unghjetta, affinchendu i spazii trà elli micca pintatu. Dopu à questu, vernice cù un effettu brillant, appiccicate appiccicate linee ondulate parallele. Cusì ch'elli partianu copre è un vernici rouge, è siti trà ella. Cù un capelli fini cù una petite palette di pittura bianca per u disignu, disignanu di i mudelli. Coperta u disignu cù u supermezzu glittering superiore.

Black

A principal tendenza di a tempesta di u 2010 hè una squadra brutta in unghie studette. Ùn importa micca, chjesa u borde liberu di u coddu di u diottu o più corpu di quarchi millimetri. Questa manicure hè un mutivu ingannatu à l'espetazione di i principali disinfettori di u mondu. È i culori per u so designu ponu elettu u più audutu. Ancu s'è a forma di a manicure hè perfetta, accenti viventi viaghjanu l'attenzione da questu fattu è cuncintràliu nantu à u culore. Se vulete, pudete di decorar e vostre unghje cù stingi. Dà i unghje una forma di quadru dolce. Cogliu cù un capu fino di capa basta. Mentri u revestimentu ùn hè micca siccatu, stanu nantu à i unghji di stingiini di tuli dimenisuni in ogni modu. Coperta u disignu cù una terza capa di u tilaru lucali. Puderanu sece a tela.

Perfetta ovalia

A furia preghiera più populari di claque, secondu a moda di mostra, era un ovale. Questa manicure hè abbastanza sìmula à una squadra dilicata, ma a ridenza hè ridutta. Invece, per creà una manicura, hè preferitu à avè una durata. In ogni casu, a manicura estesa, à u turnu, palesa e regule à a selezzione di sfumaturi. In questu casu, hè megliu di ricusà i culori scuri, cumu si facevanu pretentimenti, ma una lumera paleta pò esse usata in tuttu. Ancu l'spettaculari è esigatu nantu à u mondu mostra vernice bianco aghjustanu assai appruvatu quì. Dà i unghji una forma ovale è caghjà cù un capu fino di u pilatu base. Allora, cù dui stati di lacata bianca, chjappà i unghji per dà un gran color. Cù un cepu rossu cù una lacada negra pila nica, applica un patronu per tutte e cose. Allora, cù u stessu pezzu, appricanu cola per foglia nantu à i mudili di pittura, è ancu nantu à a laca bianca, cumu si prupunendu elementi supplementarii di u disegnu. Espera finu à chì a cola hè trasparenti. Dopu quì, impone una lametta distaccu nantu à i calendula. Firmly press it to the nail. Allora, cù un saccu muvimentu di una punta di u filu à a cantina upposta da u unghje, strapate u filu. Repetite u prucedimentu nantu à tutte e unghie. Coperta u disignu cù u supermezzu glittering superiore.