Cumu pò cumportanu quessa in u travagliu

Oghje, quasi tutti i femoni futuri in a parturienti partenu à a scola per i futuri mariani, induve ùn sò micca infurmati cumu per piglià un novu, ma ancu hà amparatu à preparalli per u parturientu è cumu fà cumportanu bè da u partitu.

Avemu da cunsiderà una di questi questi impurtanti - cumu pò cumportanu bè in u nostru travagliu.

In u primu periudu di u travagliu cù ogni contruzione, u fetu ricevi ricecu menu à menu oxygen. Perchè in modu involuntàvule u vostru respiru diventa immensu. Suttu à u filu di u bout - inhale à traversu u nasu, exhale à a bocca. Allora vi darà u zitellu more accessu à l'aria, aiutau à trattà cù l'ipoxia. Hè necessatu ancu di respallu corremente - faciule è liberamente. U so alzimellu ùn vi portanu nuddu benefiziu à u zitellu, sì respite in cunvulsivu, è esaltà cù scherzi. Imagine chì l'aria, cum'è l'acqua, flussi in i vostri pulmoni è i benefici di u to babbu. A aiutà ch'ellu pareva più veloce è duranti ogni battaghju arene cusì.

A vostra pusizione durante a battaghju pò esse quella chì hà più cusitu à esse. Se ùn ci sò micca contraindications da u gynecologu osteétrista, puderete stà sopra o caminari. Se preferite perseverà cuntrazzioni mintedda, sceglie a pusizioni di u cantu, affissante i vostri ghjinochja. Pudete in modu di cursa l'abdomen mediu durante una lotta. Stroking hè fattu, senza toccu tocca u pelle, cù e mani di e manu in l'indicazione da u centru di l'abdomen, in direzzione diffirenti. Tali muvimenti pò anestesize u prucessu di prenu. Stroking hè megliu fattu in u tempu cù u respiru, ma puderete ripetiri a sè stessu: "Sò tranquillu. Puderaghju tutte ciò chì mi succede. Ùn avete scantu. Aghju aiutu à u mo criatura per esse nascita. "Stu auto-formazione aiuta à fughjà a tristezza da u dulore è acceleranu u prucessu di nuvità.

Per riduce u dulore durante una lotta, pudete cunducta un massaggio di ritimu. Da u fronte, hè bisognu di presioni ligge nantu à i punti vicinu à l'arba superiore di l'ossi iliaci, è à a retroleia - à i punti di i cantonni esterni di u lumbar rombe. Pulsà i punti indiretti da a fronte hè fatta cù i pulitici. Aduprate una ligera vibrazione di u dettu quandu pressu. Per fà u massaggio di u puntitu da u ghjornu, piacenu i pugno colpu sottu u rombu lumbar.

Guarda a traccia di a durazione di u travagliu. À a fine di ogni battagliu, dà u restu di u corpu massimu - pruvate à rilassate. Dopu u finale di a lotta, dite à sente chì u vostru utru hà apartu una pocu di più, è chì quì hè prestu u vostru babbu hè natu, hè sempre bisognu à aghjustà un pocu.

Sì vi siate insoportablemente malatu è si trovi vicinu à perdienti a cuscenza, permettenu u mèdicu capite. In such situazioni, i medichi pò aiutà à a mamma in u travagliu, è anestesize i cuntrazzioni. Però ricordate chì qualsiasi medicini introdussiunate una donna per u parturientu averebbiunu affectu a cundizione d'u zitellu. U caprettu pò esse natu in un statu di depressione di droga, è questu complica a so adattazione versu u mondu chì u circondu.

In u primu stadiu di u travagliu per un cambiamentu cambiante in u tonu di u sistema nervuutu autonomi, è ancu per l'apertura di u cervicu, assai donne spetta vomiting. Se à u stessu tempu ùn avete micca stunnitu, ùn ci hè micca u dulore in u stomacu, lampendu di mosche nantu à i vostri ochji, hè cusì un fenomenu naturali. Vomiting hè in particulare unicu è ùn ne ùn es necessariu intervenzione medica. Dopu u vòmitu, rinfriscà a bocca bè cù l'acqua è pigliate una sorella o duie, ma micca bè da assai acqua per ùn pruvucari un novu attaccu.

Cumu cunclusione di u primu periudu di u travagliu, serete traslassatu à u locu di nativu. In u secondatu di u travagliu in a donna parturiente principien tenthe. I tentazione sò ancu esse amministratu indipindente. L'efficacezza di i tentativi hè cuntrullata da un ginecologu ostettista è una partara. L'efficenza di i tentativi depune da a curretta di a vostra postura è da sese stà stuck right.

Quandu si mittendu nantu à a table di partenza, i spaddi anu sdracatu, e gambarite devendenu fermu nantu à a tavula, e mani facentinu l'pasculi. Pigliate un respiru intensu, possu a to breath, cercate a bocca, stende. Dopu u fini di u sforzu, avete bisognu di rilassate, respira indurizatu. Ogni tempu, i tentativi sò più forti è forti. I attempzi più putenti quandu u capu di u zitellu traspendenu a pelvis. Quandu a mozza di u babbu hè indicata in u spaziu di nascita, a partare pò aiutà, chì prutege u perineu da e rupti. Segnu accurately tutti i ricommandazioni di u duttore è a partara. Ùn vi scurdate micca chì a testa di u babbu sia fora fora di u vortici, perchè avete bisognu di restitu u riflettore di l'esercitu quandu a matrice dice nantu à ella. Per fà affaccià u riflettu, rilassate è respira à a bocca, senza piglià a respirazione.

Vulemu un nuvellu lume!