Storia di a moda è di stile in vestiti

Ferraghju. Hè u tempu di pruvà cù vestiti eleganti. In questa stagione, duveranu esse faciuti di tessuti liggioni è arbiate per enfasi in a vostra feminità. E chì eranu cusì? A storia di a moda è u stilu in a ropa, cumu quellu chì hè sta moda di sta stagione, serà discuttu sottu.

Exomu, chiton, peplos, gimatiy, chlamys, hlena - tutti questi sò i nomi di i primi vestiti in a storia di l'umanità. L'Antichi Egizziani, i Grechi è Thane hà maestru spedate in un pezzu senzili di tela. Per esempiu, in u tempu d'Homer, un cut rectangulu di u tela hè inturnuatu à a meza, perchè chì a ligna passa a manca versu u latu. U vestutu hè statu dicurutu cù un adduzzu, drachised, girded. Pruvate di ripruduzce quarchi cosa simili in casa - vi ricevi un veru chiton.

CINCINNATI, AGRICULGATI E SCEARS

Quandu u robba coperto fù rimpiazzatu da un korenaya, i saldaturi à u primu chjappà i manghji cù u frontu è u back. In u XIII seculu, e manichi sò stati chjappiati, ma questu graziosu: ogni ghjornu avìanu bisognu o cravatta, è à a sera per steal o untie - altri ùn saria impussìbule di livà u vestitu. Solu quandu anu inventatu u corpu nantu à u vestitu, i manichi sò stati stinnati in l'armhole "à morte".

Duranti u Medievu, a robba passava assai longu, cù un trenu, un corpu ristrettu, a cintina - solu sottu à u pettu. Sleeves, ricuddu assai, fineru cun un campanellu chì cupria u polu di a manu. S'ellu si crescenu à isulanu, sò stati ammulati cù furia o appliqué da tela. Hè per mezu di e manichi è di u largu di u vistimentu chì a suprana di classi di i so patroni era decisa. Eccu la bella bellezza, vulendu chì a tela elastica hà noteu a rotundità lustretta di e so forma, prova à un vestitu novu: u corpu hà impastatu fermu u pettu, a cintura hè stretta cù un cintura densu, è nantu à i maleri l'exquisite brocade caru, moire, velvet, satin hè robba e sporchjata extensamente.

In u XVII seculu u mulinu hè struitu cù un corseto cù gaskets metalli. Delicatamenti à l'estremu, a cintura converti in una fabulosa faldi di domu. L'addizione di moda era un grande collu stand-up. Quandu u lama si svinniu (in verità, a maiò parte di a mancanza di l'ossigenu per un corset rigulously tight), hè stata creatu chì in questu equipatu, hè particularmente cortés e exquisite.

A u turnu di u XIX e vintu settore couturier Paul Poiret invitò i donne per finisce è in modu irrevocabuli abbandunà i corsets. A fascia di longitudu accuminciò a righjunghja a linea di ankle, a cintina hè stata supranava nantu à a cintura, e manichi anchi anch'i in l'aria di l'armhole è stretta à i prigione, hè ancu uniformu. U scopu di simplificà a robba quant'è pussibuli hà purtatu à novi solu suluzioni in u disignu di u vestitu. Cusì, per esempiu, hè stata inventata chì curta nantu à l'oblicu per un appughjatu strettu di a figura. In seguitu, in un capriccio di coqueteria, e donne chiuchjaru i so ghjambi ancu più. Inoltre, dopu à a Prima Guerra Mondiale è cambiamenti ecunomichi, a ghjente hè statu solu obligatu à guidà un modu di stilisticu più attivu, à quale l'abbundanza di faldes longu era solu un gran impadroniu. U vestitori cumincià à fighjine di menu è menu materiali, è i tagliu cumincià à cunsiderà più u più meticulously and carefully. U tarrenu per u novu invenzione era prestu ...

Micca solu u traure, ma è glamour

In fattu, e donne era di ussirite modesti vistimenti neri. Hè veru, ci sò parechji razze per questa. Di solitu era luttu. Ogni vestiti distinti ùn sò micca debbuli à a puvirtà. Vidu, l'assistenti di cummerciale in vendita, maidens soliti antichi ... Da sicura, ùn anu micca assuciatu à l'alegria. Avìa nìvuru in moda? Quarchi cosa, sì. Quandu a Queen Victoria di l'Inghilterra era viulunea, tuttu u paese hà trasiu in i so cumpagni di iri. In ogni modu, u fetitariu negativu fetitxe hà tornatu più tardi.

Gabrielle Chanel l'hà criatu cumu mudellu, in u 1926 è hà dichjaratu in u publicu chì a moda hè impositu senza un vestitu nìttimu. Overnight hè diventatu ancu un simbulu di a nova chic, è quasi u stessu simbulu di Francia cum'è a Torre Eiffel. Un vestitu tuttu nìuru era micca nìuru: Chanel perde u so amanti. Dopu ella, a mezza munnu hà vistutu di luttu. I colori è culori di pastiglia per l'entrata principali si scurdanu.

Cume facenu a veru maestru? Tessili - Musulina, cuteddu semicircular, longu manichi angresi. Nè l'eccessi: senza collar, senza buttuni, senza pleitole, senza frills. L'unicu adduzzu hè una stringa di perli nantu à u collu, abbattitu ligeramenti a gravità. Chanel hà cunfidendu cusì chì assai couturiers sapevanu cusì à vede a cima di u vistimentu, ma solu pò creà u so fondu. Ella cunzidirava a larga di u ghjinochju per esse inacceptable: i so ghjinochji parevanu l'ella cum'è a parte più faraosa di un corpu femminile. Allora i so coperti in u mezzu. U novu vestitu era assai demucraticu. Puderete per quessa un vestitu hè cusì à l'ora di una donna - ancu quellu chì i renti hè assai modesta. Avete bisognu di ricchittà u vestidore cù un unicu vestitu per sentu in moda è attentu.

Molti diseggiani dopu metteci assai spirimenti cù picculi vestiti neri. Tuttu cambiatu: longu di manichi, forma di colpu, longu di fala, trimma. A creazione di Koko in l'interpretazione di Karl Lagerfeld hà trasformatu in un mini-mantellu cun un pianu flared o ancu ... un vestitivu biancu. U vistitu di corta di Dior hà tornatu a donna à u Medievu. ZHivanshi hà strappatu u vistimentu di u mantellu di punta. Emanuel Ungaro agghiunciu una larga cintura, salizzendu a cintura, è una foglia larga di pontavule. Valentino hà cusitu da u ratu negru. Yves Saint Laurent fici un scandalu è hà appruduciutu u quadru cutatu cù labbra puffy rossa brillanti cù l'estilu di Salvador Dali. U vistimentu nìvuru più sexy hè suggerutu da Gaultier: i puntelli era impannillata in u corpu, è u scocu culuritu profonda passava eżattamente sottu à u pettu, spicchendu l'esposta.

Ma hè interessante: in tutta l'istoria di a moda è di l'estilu, qualsiasi devjazzjonijiet da a versione originale ùn sianu privati ​​di un vestitu tuttu nìuru di a so unique facelessness. Hè divintatu qualcosa: cummerciale, cocktail, sera, ma hà cessatu di essere universale, è per quessa, novi investimenti foru necessari à ricusalli u vestitariu. Inoltre, cù un vestitu cambiatu, u so patronu era inutilmente culpable, ricurdatu di l'altri - adupratu nantu à spessu solu era già solu periculosa.

Ogni stagione di u fashionista ùn pò micca stancu di "cumentu" a creazione di Coccu. Questa metàfuri cù questa cosa pò esse realizatu in un mumentu. Eccu una donna chì porta una cammisa senzilla nantu à a prima - è pò esse mandatu à l'ufficiu. Hà cumplementatu u vestitu cù un colu di furna è un brouillé cù strisci - u vestitu cunversione in un vestito glamoru per i partiti. Questa stagione, pudete falla un pezzu tutto nero cun belli brillanti colori. S'ellu hè friddu, un picculu di ghiaccio cù manichi longu sarà salvatu, ma hè necessariu ghjustu è di un culore cuntrastanti. O nantu à u vestitu - un colu di lignu di grande affattu. L'opzione nè minima cunfortu pò esse cunsideratu tutta u vestitu, chì ghjera troppu ghjuvitu strettu. A strada, sta staggione, a Casa di Moda Chanel hà tuccatu i manichi per trè quartieri è offre i classici una alternativa - un vestitu tutte rosu, brillanti è chuzhieru. Sfumamentu: tomate, zucca, corallo, geranium, silenciatu, viole, burgundy ...

A TENDENNE D 'A TEMPU

E quì di portà per ogni ghjornu? Questa invernu, assai famiglii famiglii in u vestitori hà avutu un sarafan divertitore quasi asceticu (truvate questu questu questu in Deha è Benetton), chì pò esse disprezzati cù i biole bianchi innoċenti è certi cuncorsi attivi chì sò stretti. È ùn deve esse gastatu ùn solu per i ghjovani, ma per i figlioli d'età mediana. Hè desirabili chì a bula avia un collarinu pocu senza rinfurzati, i picculi ruchises, è ci eranu cuffs nantu à manichi cortosi. Sarafanchik in ogni casu ùn hè micca permessu di scuntracà à a vostra figura. Tuttu hè devu spaziamentu, liberu è senza esse senza sensualità. A cullizzioni di a staghjoni pruponi ancu un vestitu cù un scollu sottu à u collu è un petit collarlu (Mango, La Redoute).

Se parlemu di alta moda, DKNY appruva una siluette in u stilu di latinu - un mini vestitori brillanti cù una alta cudina. Gucci amava u vistitu di camiceria cù traccia grafica, decorata cù lussichni d'argentu, vestiti cù a cintura alta è stampi "patchwork". Miuccia Prada pruponi tresses di tezza, vestiti rossi è satin - viole, rossi, aranciatu - cù spalle simu in l'stile di i 40 (ùn ignite a tunicione d'oru vestutu cù l'oliu di Sinequanone). Ferre amava vistimenti di cordone in leno, colore bianchi è beige (quasi comu Anastasia da S'Oliver è Alain Manoukian). Karl Lagerfeld hà prupunitu l'utilizazione di i tecnulugia d'alta tecnulugia: silicone negra, pelletie argentu, lenticchi holografichi. Culore accettavuli: marrone, biancu, argentu, blu, blu, rosa. Hè cunsideratu - una extravaganza di l'ànima cônica in u spiritu di i 60: i micro-vestiti metallichi cù una farfalla, vistutu di u tipu di batcianu. Tuttu chistu hè direttamente dirittu di a storia di a moda è di stile in vestiti. Un accesu bisognu hè un cinturallu largu chì accentisce a cintura. Hè bisognu à vede a MonSoon è Karen Mylen - vi vede vistimenti similari.