Anna Semenovich, entrevista

L'entrevista di Anna Semyonovich.
In a so vita, ci sò assai cose da parechje à solos. Elia scumpiu l'ultimi. Musica.
"Se alcunu bisognu di guadagnà assai soldi per u mo nomene. Dunque, mi dettu, veramente, travaglia per tuttu questu "
Hè sempre diversu, hè una pantera rosa in u tempu glaciali, un trottu bellissima in u prugettu chjamatu "Vivemu in un pianeta", è in u novu cartoon "Kung Fu Panda" ella esprescia una serpente.


Dìcimi, avete fattu chì anu avutu l'appruvazioni per scunnià una serpente da a prima escocia - induve hè questu pussessu di u subjecte?
Iè, ùn aghju micca fattu grandiose - ghjustu ghjustu à l'audition, aghju datu una carta cù u testu, è a lettu. Ùn sapete micca, forsi anu piaceu a mo voce è hè stata cuncessione per a voce? Ùn ti pudemu micca dettu direttamente chì m'avvia preparatu per questu, ma accettanu subitu. E si parli di participà à i televiżjoni di mostra di l'animali, mi piace assai, perchè amu tutti l'animali.
Quali animali amare più? Vi pare di avè un cane.
I love i cani - sì, in generale assai animali. Avà avutu un Pomeranu Spitz, u so nome hè Marseillaise.
E a vostra impresa, cù quale animali si comparece?
Parlendu sincerità, ùn cunnoscu micca! Simply, ùn aghju mai pensatu nantu à questu, ma u trottu ùn piace micca veramente.
U vostru caratteru, forsi, hà cambiatu è diventenu più lastu da a zitiddina?
Eppo era assai pacienza è persone durante a mo zitiddina. Aghju fattu u patricu di figura da quandu eru trè. E avà hè chjaru chì in a mo zitiddina ùn era sempre denduatu tuttu, principiendu da e festi cù i zitelli è finissimu cù l'alimentazione, ùn aghju micca avutu u tempu per ellu. Impossibile, ogni ghjornu, aghju avutu dui furmazioni di u patinatu, è ci era una scola tra iddi, è à a sera, quandu era stancu è di sonnu, aghju avutu a fà i travaglii. Inghjuntatu in furia cù i mo genitori per avè scurdatu di gioia senzillu è di zitiddina. Ma avà, capite à tuttu, è aghju aghjatu per tuttu.
Da u patricatu di figura - à u palcuscenicu, da u stadiu - à u cine. Ci hè qualchì novu cambiamentu in a professione?
Bonu, sicuru, ùn sò micca. Seu offre qualcosa di novu è eccellente, sò prontu à pruvà tuttu, perchè mi vulia viaghjassi a mo vita assai interessante, è mentre ch'e sò sempre ghjovanu, mentre chì sò forze, è finu à a mo famiglia s'hè furmatu, perchè ùn pruvà?
In u cinema, quandu i ghjorni di filmu si jucanu, cumu si sentite? Avete un sapienzu pruvucanti chì avete u mumentu?
Sì, prubabilmente calma - Aghju restu impastatu è sèntenu e parolle di u direttore: dumande, ùn abbia micca dite, dumandate ciò chì hè o dirittu? Sempre hè statu liberu-ùn aghju mai avutu teme di una camera-d'alcune aghju sullinutu à una bona parte di cumunicazione cù e persone da a mo zitiddina. Aghju sempri piaciutu assai.
Sò ancu una diva secular glamorosa. Ùn vi pena per pena di tempu o avete tuttu cù significatu?
Sapete, in u spettaculu cummerciale ogni ghjornu, ci sò parechje avvenimenti, è sè ùn vi vende in una vita cusì, pudete solu fà volunate. Sì avè l'avitu per andà in un locu, andaraghju sensu pinsà - Ùn aghju micca ciò di l'avvene, quantu quì ci sarà pressa.
L'aspettu nantu à e coppule di non-stop conta a vostra pertinenza. Chì ci hè datu questu, perchè porta parechje tempu?
Nunda bè! Hè solu u mo travagliu. Ùn piaciunu micca chì parechji cantieri volenu esse in coperazione ogni ghjornu. Sò più bella più persone.
Dìcimi, se meeti, un ghjovanu senza riligione è senza furtuna, ma puderà seduce. Ùn avete vistu u so inginuamente?
Di sicuru. Solu quì hè necessariu per capiscenu è di e mio bisogni. Hè bisogna necessàricamente anziana, ùn mi piace micca quandu u ghjovanu o di a stessa età - ùn m'interessa micca in elli. A almenu durante cinque anni hà da esse più vechja ca mè. Saria bellu si guadò à un nivellu cun mè o un pocu più. Hè tuttu u mo bisognu à l'omi.