News: Alla Pugacheva

Avemu bisognu à persequitassi a nostra giuventù?
Certu! A zitella hè, sopratuttu, a salute. È in età vechja u più terribili è pinsamenti nantu à a ghjuventù, è chì ùn neianu micca, avemu a mantene in forma prima. Dì "chì puderia parlà" ... Iò, ancu s'ellu ùn seguitanu micca questa regula à tuttu. Aghju davveru à a forza di a vulintà di quelli chì si spetta, ver di elli. Questu hè assai impurtante. Ci hè una salute - ùn esse un giovane.


Per l'ultimi parechji decennii, a legenda di l'urganizazione Alla Pugacheva hà avutu davanti à noi à una nova qualità - una verità moderna chì hà assicutatu l'armunia in a so attività prufessiunale è a vita persunale. Conquering the music Olympus, hà cuntribuitu à u mondu di bellezza, libera u prufume è i cullezzione di mudelli di calzari, è diventò l'autore di u prugramma in Radio Alla. À u listessu tempu, benessere di a famiglia ùn era micca affettivu - hà avutu una figliola d'amare è i dui figlioli fugliale. Avemu fattu cunnosce cumu hà fattu.
Cumu gestione di mantene a vostra attrazzioni? Ju, cioè micca. Probabilmente, perchè ùn aghju nvitatu qualcosa, ùn ùn persequiteghja nò parte, hà fattu ciò chì adore. Adore l'audienza, perchè per mè u stadiu hè un mezzu di cumunicazione. Ella aiuta per stà in ghjocu è bella.

Cume sò spessu chì si permettenu restà? U restu 7 ore à ghjornu - I dorme. È ùn pudere micca parte di tuttu in un modu, per una ragiunata: u mo cape hè travagliendu tuttu u tempu, pensu à qualcosa, è cusì, per suprattuttu, si spende in una nova canzone. Hè stata: hà partitu per a dacha, a mo avutru prepararà tutte per voi, è ùn pensate micca solu solu cume u corra pè u fiumu, natà, cammina una bicicletta, è in a testa - u vacu, u voce. Questu, di sicuru, ùn hè micca successu da parechje persone. Ma, forsi, pensendu à bonu - questu hè solu u restu.

Induve è cumu piace di rilassate?
Circa 20 anni fà mè un locu - Zurich in Svizzera. Aghju aghju fattu quì, perchè l'amicu di "hà andatu à u fondu": Iu vinutu solu, si ne falò da a muntagna à a cità vechja, andò da turnà, sette ghjittati off me. Ci hè l'aria hè bona per mè, mi sentu benchina è viaghjò 10 ghjorni dopu, cum'è un petali di una rosula. True, ùn aghju micca andatu per parechji anni, ma vogliu veramente. Avà sò tranquillamente in u mo dacha, questu hè ancu aiutu à mantene in forma.
Pudete seguitu ogni dieta? Ci sò tanti dieti in a me vita sò stati, ùn aghju micca avvezza un di elli. Ci sò qualificazioni di calori di bonu, ma pensu chì avete bisognu di manghjà menu, trasfondite più, respireghjenu l'aria fresca è più impurtante - chì durante un manghjatu ci era un bon animo. Allora tutti i calori juttu quandu avete bisognu. Truvatu, da quale ellu dumandassi nantu à dieti! Pruvate, sicuru, di mantene ...
A megliu di dieta hè di chjude a bocca. Se avete scunnisciutu, mangiu cù piacè. Più penserianu micca. Saria a salute.
Certe cose chì a salute hè datu da quì sopra. Credi in u destinatu?
Credu chì in u destinatu è eru cuntentu chì a so sorte hè stata fatta bè bè, dissi accussì. A mo vita hè interessante, difficult è joyful. Mi pare cusì chì qualcosa hè scritta di tutti in u libru di destinazioni. Solu bisognu di pudè a leghje.

Crede in forzi supernaturali?
A fede in Diu in parechji mane aspetta à mè è in parechje situazioni salva. Sò veramente sicuru chì aghju avutu un anzianu guardiastru fermu, chì Diu hà vedutu è sente tuttu. Di sicuru, cum'è senza preghere? "U nostru Patre" Sapemu. Cumincianu u ghjornu cun ellu è finisce. Aghju fattu un pocu libru di preghjudizi cù preghje matrimoniu, preghje per i caminari, per a salute, da i nemichi. Credu chì e cose forze sianu cercati à a persone, sentenu a prutezzione.
Avete una figliola maravillosa. Cumu pudete riesce u so cumpagnia cù un schedariu di strada stretta? Ancu u fattu chì Christina hà vicinu cù a me avana, a mo amica Zinaida Arkhipovna, avà, per suprattuttu, participa ancu in a so educazione. A me mamma hà purtatu cuncepimentu. E a mo cuntribuzione era chì l'aghju spieta à a lotta in a me vita, volia chì hà da esse indipindenti. Hà dettu da u so travagliu, l'hà pigliatu in giru, hà vistu assai, sapia chì era dura. Dopu tuttu, l'educazione per unu di l'esempiu hè u più impurtante. Pudete insegni bè, mantene una furcedda è di cuteddu, ma ùn puderebbe micca ghjucassi micca un modu à a vita, u travagliu è à e persone. Ci hè una relazione maravigliosa cù ella.

Cumu per evitari l'angle anguli quandu trattanu cù i zitelli è i figlioli?
Questu ùn sò micca prublemi. Probabilmente, in a mo vita u principiu hè stallatu: ùn micca di creà problemi in a famiglia. Avemu da seguitu solu d'auturità, perchè se a figliola ùn hè insatisfied di qualcosa, qualcosa chì hè sbagliata cù ella, naturalmente, andò à l'incontru, pruvate per sguillà a scola. Sì i vostri ne napulinu avianu qualcosa di qualcosa, si porta è capisce. Di sicuru, u neto più vechju a volte ci ha intonations è l'atti chì no femu piace. Ma à questu ora avete bisognu di ricurdà chì avemu ancu dinò in a nostra giovane, è pruvate à parlà cun ellu in una lingua, per dà l'esempii chì seranu utile à Ghjesù in a vita. Forsi, in certi casi, avemu averemu ancu avè quandu queste angles agate sò vede.