The Vampire Diaries, Ian Somerhalder

"The Vampire Diaries" - una di a serie TV più famosa finu à data. Ian Соомерхолдер, l'attore chì hà ghjucatu un rolu di l'erculu ambigu è u villain, Damon Salvatore, hà amatu l'amuri di parechji fanatichi. Avà a nuzione di "Diarii" - "Ian" hà diventata propiu inseparabbili.

"Diurnu di u Vampire", Ian Somerhalder ghjucà in quale a ghjente a terza tempi, inizialmente s'assumiglia "Twilight", è, per quessa, no tutti li piace. Ma, cù u tempu, hè diventatu chjaru chì i caratteri sò quì assai più multifiteti è ambiggichi. Infatti, u rolu in u "Vanuatu diurnu" da Ian Somerhalder hè unu di i più strazianti è specialis. Sè in prima aspetta in u "Vampire Diaries" com'è un assassinu cruel è prudente, in u tempu, u tempu cambia. Emprumzà per capisce ciò chì hà fattu u vampiro esattamente cum'è questu è perchè a so cunfronti di fruntiere in amore è dedicazione. "Diarii" hè u primu per l'ultimi anni, bella saga interessanti di i vampiri. Forsi, dopu à a serie "Buffy", ùn hè micca filmatu una sola seria decente, salvu questu. Di sicuru, avà ùn solu micca i "Diarii" emissioni nantu à i scrini, ma ancu una altra serie, intitulata "True Blood". Ma ùn hè micca incunatu in u canon di serializazioni di u soprappu di u supernatural, per quessa hè difficiule di paragunà cù i "Diarii".

Ma, sempri, volta à u performore di u rolu di Damon. Ian hè u più anticu nantu à u settore, solu per l'atturi chì ghjucanu adulte. Hè natu u 8 dicembre 1978, in Covington, Louisiana. A cità era chjuca è cusimana. Ian puderia ripusà quì in natura, vai in cavallu è cavallu. Ma, in più, u picculu Somerhalder hà avutu tempu di praticà in u club di dramma studie, eseguite cun un gruppu locale è ancu esse mudellu. Dighjà à l'età di deci, un bonu chjucu ogni istesu guadagnatu u so vicinu sparali in New York. Ma però, Somerhalder ùn hà vistu mai com'è mudellu. Quandu hà interferitu cun ellu, u zitellu hà rinunziatu a so prufessione mudelaria senza riguera è cunsacratu tuttu u so tempu libru per studià è sportiu. Ma, in u tempu daveru, u zitellu hà criatu è riviseghjava a so decisione. Quandu ellu avia parechji diciotti anni, Ian hà l'avvezzi di u travagliu di mudellu in Europa. Quelli perspettivi interesatu. Volia viaghjà e vedi u mondu. Grazie à u fucilu, u zitellu hà pudutu visità Paris, Milan è Londra. Ma doppu questu, Ian cuminciò à amparà e cumpetenze per l'attuali è travaglià cù u famusu maestru William Esper. Quandu u zitellu annantu à l'anni 19 anni, hà definitu chì ùn hà micca vulsutu à qualcosa à diventà un attore è si tocca à u stadiu. Inoltre, invece tuttu ùn era micca cusì simplice, ma solu Ian hà cullucatu à a folla di u filmu "Black and White". Allora, probabili, a destinazione intervene, postu chì u spartaghju era un capu chì avia cercatu u talentu. Ùn hè statu micca chjaru cumu hà avutu nò di u zitellu, ma Somerhalder hà furtunatu è prestu hà firmatu cù u cuntrattu per u sparizioni. Dopu quellu tempu in a vita di u zitellu tuttu hà cambiatu. Arricò eventualmente à settle in New York, una cità chì simpricamente adora, aprile di funziunà, scrivite, fate yoga è ski, aquatic è classicu.

Se parlemu di a zitiddina di Jena, vale nutà chì i so parenti diviguratevanu quandu u figliolu era trece anni. U zitellu hè statu allatta di a so mamma, chì era una persona assai religiosa, perchè Ian hà studiatu à l'Ecole catolica. In modu, in u sangue di Jena ci sò parechje diverse naziunalità. U so babbu Robert hà e razzi francesi è inglesi, è a mamma di Emma hè a radica di l'indipendente Irlandese è Choctaw. In a famiglia, Jena hà duie dui figlioli più: a so surella Robin è u frère Robert.

Ricurdativi di e preferenze di Jena, prima di tuttu hè vale degnu di centru nantu à a musica. Ian ùn hè micca fanàticu di un certu stilu, ma dà preferenza à u rock orquestal. Ellu piace musica per esse paesi è melodica. A so filosa favorita hè "Graduate", è trà i filòsufi Ian comparte l'opinioni di Friedrich Nietzsche. Inoltre, u zitellu li piace l'odore di cologne Dolce è Gabanna è u vinu russu. Se parlemu di cumu un attore chì piace di passà u tempu, da per ellu a megghiu modu di rilassate hè u yoga o di cumunicazione cù parents. Inoltre, u zitellu ghjocu u baseball, rides un cavallu, rimjietu un arcu è rifle, rides una bicyclette, è ancu piace à mandà à ballà u ghjocu à u football europeu. Parrannu di l'ìduli di Jena, u so attore predilettu hè Sean Penn. Somerhalder adora u culuritu turcu è odia à quandu hè dumandatu nantu à a carriera di mudellu. U zitellu ùn vole micca trattatu com'è un caprettu cute, chì vene tuttu per u so aspettu.

Ian hà una scaru nantu à u quistu chì hà fughjutu, questu ùn hè micca u so bellu costumanu. Quandu un omu hè dumandatu à u primu baciu, dici chì hè accadutu quandu era in quinta pianu è si n'andà cù a zitella à a pista di ghiacciu.

In modu, Ian hà piace assai a limpieza. Ellu stessu ritenu chì un occasione questu l'amuri hè stà parechje fanaticismu. L'attore pò spiarru trè volte à u ghjornu, ancu s'ellu si ricunniscenu chì questu hè probabilmente micca bellu ordinariu. U zitellu hà sempre un rubio in i so ciuchjuli, chì hè a so funzione distintiva. Ma più di i so fanni ùn anu micca ricanusciutu da u rubustiu, ma à l'ochji di un soru u culore verdu turchinu. Ian hà ancu un grande corpu. À un certu tempu, hà travagliatu duru è influenzatu per esse capace per riceve roles grossi masculi in prughjetti interessanti.

Inoltre, Ian, cum'è u so cullega nantu à i "Vampire Diaries", Nina Dobrev, hè attivamente impegata in carità è prova di aiutà à quelli chì veramente a necessitanu. Quandu u Yen hè dumandatu quale ellu seria se ùn pudia micca diventà un attore, u ghjovanu contesta chì, in quellu casu, i più propensu pare à a professione d'un scrittore o biologu, o forsi truvà u so postu in a pubblicazione di publicità. Ma, per fortunatu, Ian Somerhalder hà sempri ottenechjate cum'ellu avia vulutu, è quellu si prumove in i pantalone di TV, chì s'era amatu cù assai ghjovani ghjovani. U so carismu è a bellezza sò maravigliate, è a capacità di ghjucà per chì l'audienza crede - provine admirazione è rispettu. Ian hè una nova stella di pantalone di TV, chì rresponde un untuvaru, chì cascanu in amore più di bonu.