Attenziale incinta Kirsten Dunst

"L'arbureti sìmuli à u lume, aria, è a mo sorella mi pari un arburu". Eccu li misteriosi di u ghjurnali di Cecilia Lisabona, l'heroina di a pelicula "A Virgine Suicidiu" riferiscenu à a so sorella Lux, ma pudianu ancu avutu infurmatu di Kirsten Dunst, chì hà ghjucatu u rollu principale in a film. Oculta è spontanee, sta dulta chica, è l'attenta chjovola Kirsten Dunst, invece, ferma una cosa in ella stessu, chì ùn hè micca cusì faciule d'espansione.

Mozart senza Salieri

In 1994, a charming actress Kirsten vintu u mondu direttamente cun u rolu di a piccula Claudia in Entrevista cù u Vampire. Quante ghjoculi d'età di doce anni pò succorsi cum'è chì una criatura immortale di una settanta anni di vintu in u so corpu? L'attenta chjesa Kirsten Dunstan, avemu cridutu in un tempu è incondizumentale: u so gris-grisgiu, i culori di u celu di u vaghjimu, i so ochji fighjenu cù saviezza di l'età, a mamma di eterna tristezza è i labbra di i zitelli frizzati, tuttonate in u sonu vizioso di a sperimentata dilettata. "A male, per via di questa fritta, era prontu à diventà un pedòfilo!" - cunfissendu Brad Pitt, in questu tempu era sempre un pale biancu cun ughjettu. Tom Cruise hà datu questu "fraru" un cumplettu promettenti: "Avemu immubilitati à a so maturità di l'attu. Cumu si u corpu di una adolescente hè stata invucata cù l'esperienza di una trentena di cinque anni d'età d'attrina. Kirsten, à ghjudicà e so parolle, ùn era micca particularmente impressu: "Sì, aghju bunga à Brad Pitt. Allora chì? I so labilluli erani troppu secchi. Inoltre, Brad è Tom anu nantu à u settore cum'è i me fratelli viechji, è chì basgiammi u mo propiu fratellu hè terribili ".


Invece a ghjovana età , Kirsten dopu l'"Entrevista cù u Vampire" hà sbarcatu in a lista di i 50 e più bellissima persona di u mondu. Prima ch'ellu mette un centu milla strade. Ma per qualchì propiu, hà sempre ellu solu u più fugliale è più allegru. Sembra chì Dunst stessu ùn capisce assai ciò chì l'infernu era in una attrazioni d'addevu chjamata "Spiderman", è ancu in u francu "nè" rolu di a mòglia di u prutagunista. Sembra chì, apparti a crazy money (per u scaricamentu in a seconda parte di a franchizia Kirsten riceva quattru millioni di dati), un plus pisu per una stessa attore rispettu à pocu in u prugettu ùn importa micca. In casu, l'attenta chjesa Kirsten Dunst, tanta prufezia cum'è reputazione, ùn importa micca. Ellu hè diventenu ghjornu. Ricurdativi di u baciu da a prima parte di "Spider-Man" quandu u eroi di Toby Maguire fala in puszione? Stu momentu ùn hè micca in u script - l'idea di un pocu vandalismu s'arrizzò in a crescente di Kirsten. Pushkin Salieri chjamava cusì in questa situazione: "Ti, Mozart, sò indigni di voi stessu!"


Sembra que solu Sofia Coppola ùn hà micca rinunziatu a spiranza per spiegà sta criazione angèlicu cù u ventu in a so capella chì "veramente cool" in u mondu adultu ùn si trova un vetru di palomite, ma "Oscar", se no "Palm raccord doru". Apresentà u Kirsten più misteriosu è inescuciblemente charming à u mondu in "Il-Vergine-suicidi bombers", è veramente simili à u sonu di u ventu in i curone di l'arburi, Sofia invitò l'attrice à u so novu projecte - "Maria Antoinette". U risultatu hè stata una film nantu à l'attore chjovola, Kirsten Dunst, è di Coppola stessu - e duie figlioli campanu nantu à u settore, u primu per casu, u sicondu di nascita. L'ultima reina di Francia era maritata à 14 anni, ùn hà micca avutu u tempu di capisce ciò chì succidia, è ghjustu a vita despreveduta finu à chì era troppu tardi, è u so adorativu capu cadendu à u pede di a guillotina.


Ma "Marie Antoinette" ùn hè micca un film stòricu, per questu hè troppu pisu è faciule, è i ghjovani ghjovani ùn mancu pruvemu à sonu cum'è i caratteri di u XVIII seculu. L'altri critici di cinematograficu di vede pudianu avè vistimenti i scarpe muderni moderni chì flashed in a screen - sottu a crinoline. Questa hè una figura di l'adulescenti chì anu sempre questu questu quandu tutti l'adulti circunnefichi sò presa per carricà cù a so rispunsabilità per l'età è u crescenu. Ùn ci hè micca una storia tristi in u mondu chì i zitelli chì ùn avianu micca tempu per finisce u ghjocu. U sindromu di Peter Pan hà da culleghje cum'è e fimmineddi.

Forsi queste hè a clude di l'attenta chjovola Kirsten Dunst: solu in una parte di l'intrepante cristaline di a so ànima ella guarda a porta locked in a so zitiddina intruvede. A chjave di u casteddu hè longu persu, ma a frescura di u pumu di u surrisu di a zitella è i dimònii in l'ochji - i stessi culori di u celu di u vaghjimu - ricordate chì a zitiddina, anche u cantu, ùn viaghja nunda. Tandu sempre truvate l'oppurtunità di ricurdà di sè stessu, seppuru sì stata almenu un centu volte una stella di Hollywood cun un stilista persunale è un cuntinuu solidu in u bancu. U 30 d'aprile Kirsten gira 28 anni, ma ella hè improbabile di notte, questu passioni nantu à u ghjocu. Perchè quantu longu durà l'entretenimentu? A tempu dicerà. Ovveramente, u destinu di Marie Antoinette ùn amminstenu micca.


Fate di a mamma

Ommini di Hollywood sò un tema per un studiu separatu. No, non star-star di moda, ma i genitori, quale l'astri cù làcenu in l'ochji vi ringraziu, quandu t'aprota nantu à a prublema di statura di u dorale. Mamma Natalie Portman ou Charlize Theron facia per u successu di e so figliole induve di talentu nè micca menu di ellu stessu, sia cunzignatu di i più forti di variità d'ambizioni - u desideriu di u primu di esse fieru di u so zitellu. U primu chì Kirsten Dunst facia a manu à a so sorte - forsi, l'attrice ùn avissi statu senza a so mamma, Irene.


In a so ghjuventù, Iene Dunst, u pruprietariu di una piccula galería di arti, hà sunnatisfendu à diventà una attrice, è dinò assai. In particulare, perchè accuglienci cun facilità l'offerta di un impiigatu di l'agenzia mudlica Models Ford, chì avianu un veru travagliu adultu per l'annu Kirsten di quattru anni. U figliolu di raghjunura caprina hà divinutu bonu à u puntu di indecenza. E Ine rende veloce chì ùn pò micca solu guadagnà, ma ancu per esse rializà i so sò cumplicati. Circundendu à questi anziani sò abitudine di dì: "Per via di a so figliola, hà sacrificatu tuttu!" Ma a satisfaczione cù u successu di u zitellu hà superatu claramente a tutte e vittime, chì in verità eranu micca tanti. Dodge annantu à i cummircianti di ritratti ogni ghjornu da a cità di Point Pleasant, à New Jersey, à New York? Quantità, se sulu un paru di volte per sente da l'azafata di l'agenza cumpletu a effizzione di malyshkinoy. Per divorzià u so maritu è ​​si move à l'altre costa di l'America, à California? Di sicuru, per a famiglia di a carriera di a so fimmina, unu deve esse cercata à Hollywood, è Klaus, u babbu di Kirsten, era sempre contru u so filamentu infinitu.


A strada , era u papa-suevanu chì insistia à dà à a chjesa u so nome inintelligibile, a mamma tedesca preferitu à chjamà a so figliola Kiki. Ancu s'è issa u mondu sanu hà amparatu senza stutter to pronounce sta crescente sante nantu à i so denti: "Kirsten Dunst" - Ùn scurdò di a so urìgine in Germania-Scandinava, piglià per centu centu per centu americanu. Però, l'America ùn hè micca sangue, ma un statu di mente è una manera di penseru. Claire, l'heroina di Dunst in a pelicula Elizabethtown, torna à u caratteru di Orlando Bloom, u gustu per a vita, u mandliatu per pruvà in caru da u grande, da u puntu di vista, u paese, i Stati Uniti, visitannu tutti i siti storichi significattivi. Kirsten hà troppu in cumunu cù tutti i so caratteri per fà un mumentu accidinenza.

Per ùn dì chì u pocu Kiki hà piaciu assai i so anni di travagliu seriu, ma ùn hà micca esse scelta particulari: ùn hà micca sappiutu chì ùn ci era una scelta. Apareci in tutti i canali di TV in l'annuncia di Barbie, è a maiò parte di tuttu ciò chì hà sunnutu di ghjucà abbastanza cù questa maravigliosa pupita, quandu u tirannu serà più. Alas, u prughjettu vali anu seleccionatu immediatamenti, furzendu a ghjovana stella inconsolvente chjera. Hè cresce a ragazza pricipitalla, adurà MTV è a serie "Amici", è in a so scola di Los Angeles hà danced in team cheerleader. In ogni casu, a mamma, osservendu a moralità di a so fede, l'hà datu à l'Ecclesiastica privata di Notre Dame cun educazione separata. Cusì hà sperendu à scuddallu di e tentazione di show business, chì Kirsten ùn pudia scappà.


Quasi per a stessa raggiuni , Barbaraella ùn l'avvicinò micca in l'supposed remake of the science fiction classical of the same name: "Hè troppu falano. Ùn andemu in una bagnata per tuttu u filmu. "

Per aiutu di justizza, vale nutà chì Lux Lisbon hà fattu amori in u scuola di l'isula cù u heroe Josh Hartnett - ma a "Virgin Suicide", anche a franchizza, hè stata chasta chì participà à elli faria l'onore à qualsiasi graduate di l'scola catolica. Sofia Coppola hà criatu un miraculu veru - fragile, tender, marshmallow-air, elusive. Pudete vede "a vergine ..." com'è una filmazione di avesta per i genitori despotici: in un esercitu per salve i zitelli di i periculi di u mondu grande, ùn hè micca difficiu per salvà micca inadattimamenti da a vita stessu. E pudete - cum'è metàfora di a pelle chì u ghjovanu hè andatu per sempre. Induve sò i nostri cumpagni di scola? Dopu tuttu, sò cum'è questi morse, cum'è i fimminisimi fimmineddi Lisbona. Questa stampa puderia diventà u puntu finali di Dunst stessu, ma hè divintata u principiu di a so seconda età di transizione, chì cuntinua stu ghjornu. E era ella u primu?

Tutti i zitelli ùn anu vomitu cù i so genitori - u dulte per i dui i bandimenti, ma hè necessariu. So Kirsten, senza avè cambiatu u terzu ten, hà infurmatu à a so mamma chì ùn avia più bisognu di i so servitori cum'è manager: "Per ella ùn era micca piacevule, perchè era sempre implicatu à a mo vita. Ora l'aghju dettu: "Mamma, ùn andà mai à l'università! Mai aghju avutu fora di i muri di a casa di i me parenti! Allora, aghju da fà.


A zitella hè propria

Cum'è l'università à Kirsten è ancu chì ùn hà micca travagliatu, è quasi mai. Ellu pocu prumove aduprate qualcosa per fà in l'omosessuale: in seguitu, u vocale francese, da poi di disegnu, ma ella ùn hà micca a pacienza per ottene u successu prufessiunale in qualcosa àutru ca di mostra cummerciale. Ancu à quellu tempu, quandu tutti i so affari eranu guidati da a so mamma, Dunst dettu a legenda à a direcia è à a manca chì ella in certamenti destinata l'università, studia a literatura europea. Ma a seconda Natalie Portman, chì hà dettu: "Preferite esse hè più chjucu chì una stella di cinema" - Kirsten ùn hè micca travagliatu.

Ma à u rispettu à l'arrangementu di a so casa, a pocu Kiki hà successatu. À quattru duminii, puderia chjucu nantu à u so zuccherinu nest in Hollywood Hills, annantu à u campu di migliu di marmura di neu biancu cù u cunchju di cunchju, i cortini d'antichi, è più impurtanti - un beddu enormi d'IKEA cù un capelli di cuntrolli di Chanel. "Ma salvu nantu à u lettu!" Risata Kirsten. In questu eclecticismu frivulu, a tutta di Dunst. Ella prefissa cumprà roba micca in boutiques di moda, ma in u mercatu di fiorità, è quandu anu sceglie un restaurant per cena cù l'amichi, averà sempre truvà un locu vicinu à u pathos per partying places. Per via, i amichi di l'attrice ùn anu nunda di fà cù u ghjovanu di u Golden Hollywood. Cù l'amicu più vicinu di Molly, mantenenu una relazione cù u sestu grade di a scola.

Cusì, in modu di casa è di prufessione, a nostra ragazza hè bella, ma chì tocca a famiglia? Predictable: Kirsten still considers itself not ready for marriage. Ancu secondu a so educazione catolica è a predilezione per a cucina (i libri preferiti di Dunst sò culinario), hà avutu ogni chance di casu à altri vinte. Ma prima i so novi timidi sò stati impastughjati da una mamma imperiosa, è a so propria rinunziu per esempiu di ghjocà è incapacità di custruisce relazioni seria.


Sembra chì in u 1997, u geniale già casi adultu di Dusty-on-Hoffman, Jake, hè vinutu per vede Kirsten, 15 , nantu à u settore di a film "Rascalità, o a Tail wags un cane". Ci hè parlatu da a so novella cù Josh Hartnett, Ben Foster è Tobey Maguire. Ma, parla solu.

Ùn una virginità, micca un suicidiu

In u gruppu di "Smile di Mona Lisa" Julia Roberta, pare chì u maritu, u cammellu Danny Moder, hà fighjatu à u Kirsten imprudente, ma ùn hà micca datu a stella quella causa ovvia da i celosi - ella, chì si ricusò à fassi di petite Kevin Spey-si, Un omu chì cuncepisce i so babbi? Ma un altru partitu in a stessa film, Maggie Gyllenhaal, cuntenò l'ore Kirsten cun storii di u so frère Jake, chì ùn pudia aiutà à dumandà à fà scopre. U cunniscenza era successu: Dunst truvà in Gyllenhaal un cumpagnante cumpagnu è un bonu chjucu, un pocu timore, charming, è cun un locu locu - quasi uguardu chì Kirsten stessu. Ùn hè maravillatu chì a zitella hà chiuppatu in l'arechje. Se crede à e so parolle, era u so primu amuri veru.


Tuttu u passatu à a casale , ma Kirsten, avendu ricevutu da u so amatori un rigalu in unguiculatus - un anellu d'oru, ùn l'hà micca impastatu nantu à u so dettu, ma chjappu nantu à una catina vicinu à u collu. L'attu hè in u so stile. Gyllenhaal dimustrava in ogni modu pussibuli chì i so intimi eranu seri, spessu parlava di a famiglia è di i zitelli, ma Dunst ùn hà micca bisognu di u matrimoniu o l'amori à a fossa: "Sò sempri ghjovanu per tuttu questu!". In ogni modu, a coppiu comprà a casa solu, ma pocu di questa fatica fatica, hè statu annunziu una fossa. Impussibule per di u fantasimu di a famiglia idyll terriblement terriblye Dunst, survigliò u divorziu di i so genitori. Sè a so seria, poi u male hè male: "vultendu à a rilazioni" per l'adulti ùn volenu "diversificà u sessu", in più u cuntrariu - u scopu di spirimintà à u lettu pò significa chì u prublema hè veramente più profundo. Kirsten hè ghjucatu ùn solu ùn vogliu vede i difficultà, perchè hè più faciule per ella.


Hè per quessa l' attu più inesperatu chì hà fattu dui anni fà. U zitellu assolatu di Hollywood, Kirsten, anu avvirtatu a so dicisioni d'andà in una clinica chjaru in Utah per sperà trattamentu per ... depressione. Questu solu ùn pudia esse, questu nuddu puderia crede - per quessa, parechji spiegazioni di l'action Dunst sò stati inventati: di u desideriu banale di PR à l'alcoholismu secreto. Dui misi dopu, Kirsten se graduó da u percorsu è facia una strada à a stampa: "Ùn era micca cusì faciule per elli di decisu à andà à a clinica. Eru in un locu di u situ di depressu per mezu annu dopu avè dicisu à andà à i duttori ". Ùn spiega micca quale sensu di avvene pruvucò a diprissioni, ma tutti sò cunzignati chì solu sei mesi fa spizzighja cun un altru novu - Johnny Borrell, vocalista di Razorlight da u bandu rock. Sembra chì sta clinica diventa a prima decisione adulta. Kirsten hà cuminciatu à capiscenu chì a vita hè un pocu cumplicata cum'è vistu in i so amici di a so zitiddina, è micca cun tutti i difficultà pudere gestisce u vostru propiu.


In ogni casu , da u chatter around a so vita persunale, ùn hà micca libbiratu - in u mondu di i chisme famosos, cum'è u clima, ùn sò solu cunciliati. Eccu u più frescu. Ricentimenti, Kirsten hà scontru cù u simbulu di u scattumu novu rifattu Robert Pattinson, a stella di u filmu "Twilight", è, cum'è l'ogetti di l'adulescenti, spicificatu solu per ellu. Certi amichi anònimi di l'attrìggica dicenu chì ella tira u missaghju senza altru messagi cù suggerimenti per acquistà vicinu. Sembra chì i giovani beni muderni sò a debule di Kirsten. Comu tutti i zitelli, ama a dolce.

Per una banda, ùn avete micca avutu da l'età di 24 in a vostra casa in i Hollywood Hills. Invece, quale hè u puntu di pagu per una casa cù un pezzu di a vostra vita senza longa? Chì i figlioli ghjucanu. U tempu di una carriera, l'amuri è a depressioni anu avà bastatu.