Vittore Kosykh

Victor Volkov, chì più tardi diventanu chjamatu Viktor Kosykh, hè natu in u 1950, u 27 di jinnaru. À quell'età tempiu era senza un patri è fù adoptatu da Ivan Kosykh, chì era già un famusu attore da quellu tempu. Dopu, quandu u zitellu addivintau un adultu, cambiò u patronu à Ivanovich (in uveru di Nikolayevich), è Kosykh hà pigliatu u cognome, in u nome di Volkov.

Debut in u movie

A l'età di treatti Vittoriu vinni à u cine. Questu hè successu in una manera aleatoria. U cullega assistente E. Klimov hè vinutu à l'scola induve Victor era pupulari. U so scopu era di truvà un carusu chì pò pane boni per fassi un filmu di novu, "Bienvenido, o Nisun passiu". Victor, cum'è tutti i picciotti di a so classe, anu ancu presentatu per i prucessi.

Victor passò i teste è hè statu apruvatu per u rolu di u zitellu Marat, chì sicondu a trama di a film hè stata suposa jump to the nettles naked. Un tali prospettore ùn piace à l'attore novu in qualchi manera, hè per quessa hà travagliatu assai duru durante e prucessi è nantu à u rolu di u principale persunale Kostya Inochkin. In ogni casu, sta cinematograficu hè statu ritiratuutu da l'alloghju à pocu dopu a prima volta. Cum'ellu hè statu ricunnisciutu com'è Anti-Khrushchev è anti-Soviet.

Danka da u "Elusive"

À quattordici Vittore Kosykh hà jucatu cù u so patrufinatu Ivan Kosykh in u dramaticu "Patria di u Soldat" diretta da Rezo Chkheidze. Dopu un annu dopu, in u 1965, Vitya fù invitatu à unu di i roli principali di a scola cinematografici "Call, Open the Door" di A. Mitta. Gràzzi à stu travagliu, in u 1967 u ghjovanu attore V. Kosykh hà ricivutu un premiu à a sema di l'Unione di a film di i zitelli - "Scarlet Scarlet".

Un pocu dopu ci hè stata filmatu in a storia di u film "Passati i finestri sò furmati" diretta da Valeria Kremnev, chì hà travagliatu cù Eduard Gavrilov, induve Victor hà u rolu principali. Perchè in u 1966 u ghjovanu attu avia divintatu famosu. Dopu fù invitatu à a so film da u direttore Edmond Keosayan.

Edmond Keosayan hà decisu di sparà a pelicula di avventura di i zitelli, cuntendu di i ghjovani heroi di a Guerra Civile. U rolu principali di u bravu carusu Danka fu datu a Vite Kosykh.

A film hè stata grande successu per l'udienza. U "elusivu" parechje volte dumandò quasi tutti i carusi di tutta l'Unioni Soviètica, una volta è una altra volta vedini chì i quattendi cumpagnie adiglianu per vende nantu à i pruduttori di u Patri Burnas. In u stessu annu a film hè stata vistata da circa cinquanta millioni di persone. U ritrattu era ricunnisciutu micca solu per l'auditu, ma ancu da l'autorità. Allora, Keosayan à a sema di a Sindicazione di u filmu di u zitellu per a so film guadagnau u premiu "Carnation Scarlet".

Hè statu decisu di sparà a continuazione di sta film. Ntô 1968 vinni "A New Aventures of the Avengers Elusive", i roles in quali eranu realizati da i stessi atturi. U successu di a seconda film era micca menu di quellu di u primu.

In seguitu, u film finale "A Corona di l'Imperiu Russu, o In novu L'Elusive" hè filmata, chì annuncia a salvezza di i valori di u museu. Era abbastanza debbuli, perchè ùn avia pocu successu. Forsi l'accadò perchè l'eroi anu crisciutu è l'avventura ùn eranu micca interessante cum'è quelli chì e zitelli participàvanu.

Per Viktor Kosykh, u rolu di Danka hè divintatu u più notuali in a so biografia sana, ma ancu apparente in cincu cinquanti film.

A vita persunale

Cuncirnendu a vita persunale di l'attore, pudemu dì a seguente: Víctor hà struitu cù a so prima moglie per divuit anni, uttene dicisu chì eranu straccati di l'altri, i cô espositi parted in una manera amica.

Doppu un passatu pi deci anni, Victor hà firmatu un bachelor. Allora truviu un ghjovanu investigatore femminile Elena. Hè a mità di a so età, ma anchi si fece, decidenu casà. In u 2001, a figliola avia una figliola chjamata Catherine.

Opere recenti in u cinema

In i so ultimi anni Victor Kosykh hà ghjucatu à u Tempu Teatru, chì ghjè in u sindicatu di i Travaglii Teatru. Dopu qualchì tempu, volte arraggiri nantu à a schermu. Hà stella in u rolu di u direttore di u partitu di u teatru in a serie intitulada "L'Star of the Epoch", chì ci conta a storia di a famosa attrice di a Unioni Sovietica Valentina Serova. È ancu presentatu in u filmu di film "Penek" - parodies di a "Brigata" è "Boomer".

In u 2011, u 23 di dicembre, Viktor Ivanovich Kosykh alluntta stu mondu. Hè mortu di un colpu à l'età di 62 anni.