Attrice Valeria Lanskaya

Valeria Lanskaya - successu, bella, ghjovana. Hè filmatu in parechje filmi, u musicale "Monte Cristo", participò à u manifestu "Ice Age".

Lanskaya Valeriya Alexandrovna

Valeria nascìu in Mosca u Genuellu 2 di u 1987. I so genitori anu longu sipatu. U Patre Alexander Zaitsev hà travagliatu com'è maestru in ballu di ballu, hà partitu per a residenza permanente in i Stati Uniti. Mamma - Elena Maslennikova, coach coach figure skating. Valeriya hà avutu un periodu quandu era offerta per ellu unni era, è cù quale li so parenti viranu. Ella pesa tuttu i prosa è cunse, è si staria cun a mamma in Moscu.

In Valeria, tutta a zitella è a ghjuventù eranu stampati literalmente da u minutu. U studiu di teatru, gimnastica, ballu, music school, figure skating. Per via di un schedariu densu, l'scolasticu suffriu. Spessu ella missed classes, hà fattu e lezioni in l'autobus è u metro. D'entretenimentu di i zitelli Valeria ùn hè particularmente piazzatu à u circinu, ma era più tardu starred in a serie di televisione "A Principessa di u Circumu". I memori più viviani sò ritmi cù i scimie, lana di leguminu dolce.

Elia sciscò Shchukin College da tutti i scoli teatrali. À l'esame si truvò in una skirt negra in u pianu è in una bavata cun una volta aperta. Stu stile era micca apprezzatu da u cumitru d'admessi è dumandatu à fighjà i so pedi. Lanskoy hà fattu una cuda, sbattutu u bordu di a fasgona, a cumissiona era satisfatta è passava successivamente u cuncorsu. Dopu u so nome era Valeria Zaitseva. Pigliò u nomu articulu chì hà trasfirutu a "Teatru di a Luna" sottu a direzzione di Sergei Prokhanov. Ghjè accadutu perchè in u Teatru Musical di Mosca, a so noma Valeria Zaitseva hè stata travaglia. Per evienà a confusion, Valeria cambiò u so nome in u passaportu, cusì u nomu di a so avutra era.

A grande pupulazione incù Valeria hè vinutu dopu à filmà in a television series "A Principessa di u Circumu". Classi di ginnàstica aiutau per piglià un rolu in questa seria. À u casting, era dumandatu à pusà nantu à i spelli. In cunfidenza cù a pupulazione, hà pruvatu a machinazioni, l'invidia, i trattoria di i culleghi. Spessu, prima di passà à u stadiu, i so scarpi sò oculati, i so vistimenti eranu chjusi. Ma ella hè una ragazza sulla forza, vuluntariu, micca depressu.

Valeria crede chì u so so maritu futore deve esse una persona creativa, solu ellu serà capitu di cumprenderà tutti i cumplicità di a professione attiva. Ùn ùn hè di pudè cercà a cumpagnie di vita perfetta. In un omu voli vede i qualità principali - un sensu di l'umuri è a forza.

Prima chì Valeria ùn hà micca participatu in i fichi popolari di ghjochi. Cridìa ch'è averebbe inghjustu à i culleghi chì primu spuntavanu u ghjacciu, perchè Valeria hè stata fatta in 7 anni di patina di figura. Ma cambiò a so mente è, cun Iagudin, hà participatu in u telebisma "Ice Age".

Lanskaya trattà i so fannati cù assai cura. Hè cumu cun cumunicazione cù l'amatori nantu à u foru, risponde à e so dumande. Fans è ùn pudìanu micca risicate da u so idolu, chì a "Princess of the circus" finisci. L'attrenda sottu u cuntrattu ùn deve esse micca, ella deve guardà tuttu in sicretu. Un rigalu impurtante da i fanali era un certificatu per a so stella. In a cunstellazione Cassiopeia ci hè una stanzedda di Valeria Lanskaya.

U publicu simpatizza cun ella, admira, ama. Valeria Lanskaya crea un sensu di celebrazione - immediata è luminosa. Mirà internamente in l'imaghjini di eroine romantichi. Ùn andate in emozioni negativi, resinzione, lacrimi, dolore, a facenu micca naturali. Ma hè mala chì una persona piace a vita? Ma ancu di attu, Lanskaya hà parechji più "rolli", questu almenu u rolu di a mamma è a mòglia.