Jane Fonda

Jane hè una attore unica di classi mundiale chì hà fattu esame roles sessuale provucativu è drammichi, ùn hà sappiutu di sguillà a so sexualità.


À quell'èpuca, Jane Fonda hè natu in a famiglia di u famusu attore americanu Henry Fonda, ùn hè micca maraviglia chì decide di seguità à passi di u so patri è diventà un attrice. A zitella criscinu in una atmosfera creativa, eventualmente hà intrutu in u New York Actors Studio. Dopu finu i so studii, hà travagliatu un pocu in u teatru, è ancu pruvatu à scumpredà in u mudellu di campu.



Un pocu tempu passava è si ghjittite in u mondu di u cinema, in ogni ghjornu, hè stata filmata solu per l'apparenza attraente. Hà stella in u direttore cinematograficu, chì era un amicu di u so babbu. Allora ghjucò in qualchi quadri assai notuali. Doppu u filmamentu, i critichi di film anu da parlà, ma micca tutti apprezzate u ghjocu di Jane.

Per correlate cusì, andò à Francia, induve staré in a film di u so maritu futuru, Roger Vadim. Jane hà vicinu à u matrimoniu cù un Francescu per 8 anni, in u 1968, hà datu a figliola d'ellu. In 1973 a parella divirsiru.

Dopu qualchì tempu, u Fondu hà scuntatu u so secondu maritu, Tom Hayden, chì si parlava contr'à a guerra in Corea. Jane hè stata fatta da l'aspetta pulitica di u so maritu chì hà vinutu ancu à questu paese è eseguite davanti à i Cori di u Coreanu, di sicuru, à questa ora ùn era mai rimena. A fine, dopu à a guerra, hà amparatu di l'atrocità di i soldati americani vittite nantu à i soldati americani è publicò disculpiatu à u publicu per i so averebbi pulitici.

Tom è Jane hà campatu per 17 anni, in u 1973 a Fundazioni dà nascita à u so figliolu. In u 1991, u Fondu maritò cù Ted Turner, ma in 2001 divurgiavanu per l'infidelità di l'ultime. L'attrìghjina hè sempri attribuita cun numerosi romane, ma ufficialmenti era una moglie tri voti.

In quantu à a carriera creativa, sta donna hè u pruprietariu di dui Oscars è hè stata sete volta nominati per questu premiu. Hà hà fattu scelti rote è rocci dramaticu. U so aspettu hè sempre admiratu, è digià in una era decadente, questa bedda bella. Jane hà sviluppatu u so settillu di esercizii, chì l'aiuta per sempre esse in forma.

A Fundazioni hà trasmissu un cassette video cù questi sercerti, è ancu urganizatu una reta di gimgheghjani in America. À u principiu di l'anni 90, abbandunò a industria cinematografica, perchè vulia esse scorda da un ghjovanu à l'audienza, ma dopu à deci anni ella apareva nantu à a pantalla in a pelle "Se a me mamma hè un mostru". In questa scuperta, ùn hà micca firmatu di guidà una vita so attiva, spessu sottumette à u spilling of magazines in a seccione secular chronicle.




Per tutti i so carriera, hè stata premiata parechji documenti, è ancu ghjucatu in più di 35 film. Doppu avendu turnatu 75, è apparentemente micca di dì, ùn pare micca esse fade. Jane ùn hè micca ammucciatu quelle parechji volte à i circhigii plastichi per rimpruverari a faccia, ma questi prucessi erani più impurtati, da chì era impussibile di rimette di questi imperfezziunati di a pelle per metuli simplicitati.

U sicretu di a zitella di Jane hè chì si senti à u ghjovanu.

A data, sta donna porta una vita attiva, viaghja u mondu, hè intrudua in carità. Durante a prisentazione di u so libru autobiograficu, hà scuntatu u so amante chì era Linden Gillis. Linden, cum'è Jane, per 70. L'attrice anu admessu chì ùn puderebbe mai pensà chì esse in questa età, puderia sienti tali sentenzi. Allora, cumu pudete vede, è in una età di ricerca, pudete cercà à u 100%, cumu trova a vostra alma ànima.