Biografia di Louis de Funes

Louis de Funes hè unu di i più famusi francesu, questu hè un ominu chì si spargiu senza esaguerazioni un grande. Molti cresciunu nantu à i so film, cum'è Fantômas è u Gendarme di Saint-Tropez. Hè mortu più di 30 anni fà, ma questu ùn impedisce micca da esse popular. A fine di a so carriera per tutti era una veru sorpresa, perchè s'hè trasfurmatu in un jardinieru è mortu in u so invernamentu.




Allora accuminciamu. Louis de Funes hè un simbulu di a Francia, ma questu ùn impedisce à ellu di esse un Scorsese pureblooded. I so genitori eranu immigrati spagnoli, ma ùn avia micca piace à pensà, è ùn hà parlatu in spagnolu, perchè vulia scurdà di a so zitiddia difficili.

U babbu di u famusu cummedariu partite di a famiglia è hà partutu per l'Spagna, ma ùn hà micca dettu à qualcunu di questu, perchè ellu u so assassinu, è solu un annu dopu si sapi chì hè stanu in Spagna, induve riturnò perchè ellu avia vargutu chì ùn hà micca in forzi di sustene a famiglia.

Eleanor, a mamma di Louis, anu seguitu è ​​prestu hà tornatu, ma era digià malatu cù a tuberculosis è prestu murutu. U pensamentu chì u so babbu fughjì à l'Espanya per a miseria è u mancavanu, hà influinzatu a vita di u figliolu di u zitellu, u prumittia chì i so figlioli ùn fate micca bisognu di qualcosa è ùn ellu ùn lasciarà mai. A so famiglia in u futuru per ellu era sopratuttu, hà datu un grande parte di u tempu.

Dopu à a morte di u so babbu, Louis era in un alloghju, a so mamma li dava à ellu, perchè ùn avia micca soldi per sustene a so famiglia. U shelter, com'è cunnisciutu, hà u so regule è reguli, u piccatu comicu hè statu immediatamente dichjaratu chì era distintu di tutti, perchè era u più chjucu trà i so parenti. Si rifiutava sempre è belli ghjucatu nantu à ellu, ellu hà decisu di cambià e so difetti in virtù. À l'urganizazione di l'urganizazione, hà iniziatu per aghjustà u so talentu di parodie è questu parò hà salvatu da l'abusu di l'uperu, perchè ellu è u centru di l'attinzioni.

À u tempu, s'hè rializatu chì faria soldi nantu à chì faraghju rirerisce e persone. Dopu avè crescente (durante l'occupazione di Francia era un maestru di solmigliu in una scola musica), truvò l'amore di a so vita - Jeanne Augustine de Barthelemy de Maupassant. Un aristocraticu francese cun modi refine è un figliolu di poviri immigranti spagnoli - ùn anu nunda in cumuni, ma sentimenti anu flared up. Appena a coppiu anu vulsutu à casare, ma li parenti Jeanne eranu contatti, perchè chì hè tantu lucru Louis contr'à a famiglia di Maupassant.



Duranti u tempu, l'aristucratici hà datu l'accordu per u so sposu, ma prestu prestu in prestu sapiu chì Louis hè statu già allatu è hà avutu un zitellu. Cum'ellu divintò cunnisciutu, à l'età di 22, u futuru comediante spusò a Germaine Louise Elodi Carrooye, chì hà prestu da a nascita à u so figliolu Daniel, ma in 1942 si divorciaru. A quellu tempu hà travagliatu com'è pianistu in un cabaret è hà ricivutu un pittance (incidentamenti un sognu di divintà un attore è esse realizatu u so sonnu), è sta donna ùn hà micca piace, perchè ella crede chì i sònii di Louis ùn eranu infirmiati è inutilisimu, è tuttu u tempu hà ripristitu per esse ùn hè micca capacitu per sustene a famiglia, à a fine Germain hà decisu di circà l'omu chì pò ancu sustene a famiglia è i so modi parted.

Quandu Jeanne anu truvatu chì Louis ùn avia ancu divorziatu a prima muggheria, l'hà scunciatu è a coppula era vicinu di parting, ma a casuzza faciu (cun ​​una riservazione chì de Funes ùn vede micca a so prima donna o cù u so figliolu, è Louis accunsentì). Jeanne isolata di Funes da tutte ciò chì ci hà cunnetta cù a so prima moglie. Louis hà deve fà sceltu micca in favore di u primu figliolu, ma à favore di a donna chì crèdenu in ellu. Prestu de Funes hè divinutu u babbu di dui figlioli - Patrick è Olivier.

Era Jeanne chì hè stata a donna chì, da a so creda in u talentu di u so maritu, hà fattu un superstar di mundiale. Louis hè digià in più di 30, ùn hà micca capacità per addivintà un attore, ma ellu hà hà sempre un pezzu. Tuttu u guvernu hà dettu chì ùn averebbe successu, ma crede in ellu è hà incuraghjitu per andà in fronte. A siconda muggheri di u cummedientu avia un caratteru di ferru è hà cunsigliatu per andà à tutti l'avvenimenti ligati à a industria cinematica è questà per stabbilisce ligami è acquisto. In questu modu, in u 1946, Louis diventarà in a so prima filma (Tempesta Barbizon). L'attuali cuminciò cù i picculi richiunarii è lenti lentamente i principali.

À u primu, hà assai piaciutu di u direttore, è era paragunatu à un piacè. À quelli 10 anni dopu, era, cumu si dìssenu, strappatu in a folla è era furzatu à travaglià à part-tempu in parechje travagliati per alimentà a so famiglia. Cumpitore hà fattu assai cosi: era un decoratore per vetro, hà fattu scultoghju per i splitanti di carbu è cusì. Ci era una mancanza di soldi è aftenimentu di tuttu. In un chjucu per Jeanne è Louis, a vita hè intolerante, ma a donna ùn hà mai dumandatu à u so maritu per sguassà i so sogni è trova un travagliu assai pagatu.

Finalmente, in u 1958, quandu era già tantu allora 40 anni, ellu riceve u so rolu principalu in a film "Non caught, not a thief". Eppo, poi hà principiatu, fù invitatu à i roli principali, hà vistu u talentu.



A genti piaciu assai l'eroi di Funes cun un cungrinu insupportable, ma simu in coru. In cunfini cù i primi roli seri, u bigliu dirittu venenu per ellu. Dopu quasi tuttu a vita di distress, divinni fabulously ricche. Da quì stu mumentu era scrittu annantu à l'attore più riccu di a Francia, mentri spunta a so piccatura. Quasi tutta a so vita hà sempre vulutu è l'abitudine di salvà, cum'è dichjara, diventenu u so sicrittu.

In certu momentu hà ubbligatu i so zitelli per rinvià e so compra à a tenda è uffrì di compra qualcosa. Tuttu avìa cunzignatu di Scrooge, ma pochi pezza ch'hè omu sanu chì era ingaghjati in carità è hà cumpratu ghjoculi di Natale per ogni Natale. Doppu avennu acquistatu u casteddu di Château de Clermont (una pussibile di a so famiglia di a so famiglia), ellu hà prestu attivu à assiste u soldi à tutti i servitori. Doppu avenu acquistatu u casteddu di Château de Clermont, a famigghia di a so famiglia si cuminciò à rispittà cù ellu è ùn ha più criticatu a so scelta.

U Château de Clermont hè di parte di l'altri populi, ma in quellu tempu era a famiglia di Funes. Hè vale a dì chì de Funes hà passatu a so vita sana cumunicà cù u so primu figliu, anche si chjeste in ogni modu pussibule da a so secunna famiglia. Era sempre, quandu in a vita di u so figliolu ci sò parechje mumentu impurtante, cum'è u matrimoniu, u nàscita di i figlioli, è cusì. Un comicu tutta a so vita hè stata distrutta tra duie famiglie, è dopu a so morti i relazioni trà i so parenti addivendu più. A siconda muggiva, induve hè questu, hà tombatu in ogni modu u fattu chì u so maritu hà avutu una famiglia davanti à ella, è ùn mancu mancu invita un funziunale di u cumedi à u so primu figliolu.

U figliolu più chjucu di Louis hà avutu un bonu tipu d'amicu di l'heroe è spessu accadutu in film cù u so babbu in u pelle, è di Funes hà sunnatutu chì una dinastia di l'atturi seria fundatu. Dream comedian nantu à a dinastia attente hà cullassatu quandu u so figliolu più ghjugnu confessò chì ellu hà sdumessu à cunnette a so vita cù u celu, ma micca cù u stadiu. Grandson de Funes - Laurent, u figliolu di u so primu figliolu, hà ancu divintatu un attore è cuntinua a so attività in stu campu.



L'attore era quasi 60 anni, in questa età hè a più ritirata, ma era solu à u ciumini di a so popularità è hà pruvatu à sparà ancu più per abbandunà qualcosa di ellu. Era constantu tense, perchè hà pigliatu a so professione seriu, per quessa ùn hà micca campatu longu. Tutti i so rolli, assicurò davanti à a so mòglia in a sera dopu à u travagliu è era sempre presentu à u filmu di a prussima film cù a so participazione. Molti ùn anu micca capitu a so raportu, chì Jeanne era tuttu di ellu, è a so mòglia, a mamma è a babbu, è l'agent. Hè stata sparta in 3-4 pelle à l'annu, fù riditatu cù offerte, è più d'una volta fù stata t'hà stata fatta durante u filmatu.

In u 1975, hà avutu un attachecciu, è i medichi dicenu chì, si prumovi a ghjucà, murarà. L'attore ùn si pudia micca figurà a so vita senza una scena, anche u fattu chì era ferita, truvò a forza per fà qualcosa di novu è era purtatu da a giardinara, piantate rosati è pescava. Dopu era stanatuu di sti studi è si riturò à u filmu, in ogni modu, in u settore ci sò parechje medichi, perchè ùn era in ogni mumentu moriu. In 1982, hà starratu in u so ultimu filmu "U Gendarme è u Gendarmer".



Doppu u filmu di a film, volta in u so casteddu, è torna accumincià à curà e so rosali. Era friddu è era malatu cù a gripe, chì hà causatu un novu infartu di cori, postu chì u gran còmicu morse. Hè intarratu vicinu à u Château de Clermont.