Autonomia off / on: miniature charger JAQ

A cumpagnia sueca myFC hà annunziatu u liberu di JAQ - un dispositiu purtatili in a so pila di pila di pila di cumpressione per recargu i gadgetsi elettroni. A novità hè abbattutu abbastanza: i so dimensioni sò cumparèvi à un smartphone standard, è u pesu hè solu 180 grammi.

U principiu di l'operazione di JAQ ùn hè micca difficiule: aghjustate inserisce un cartridge d'energia PowerCard in u cunnette cù u pezzu di carica per un connector USB. Durante l'attivazione, a solu suluzione di u salottu di u cartuccia reacciona chimicamenti, liberendu l'idrogenu, chì participa in u cicitu di maquillaje. Una cassette PowerCassette hè abbastanza per carricà di u caratteru mobile. Dopu chì u travagliu hè rializatu, u cartuchoimu vole à sguità è dispunibule. PowerCard cumplisce tutti i richieste ambienti - sò seguri, fatti di materiali reciclati è micca daveru l'ambienti.

U dissenyu attraente hè una altra plus di u gadget Gadget. U corpu di u cartridge hè fattu di plastica brillanti brillanti, è u carricu si parla di una tapita matte, facilmente posta in una sacchetta o in sacchetti.

Cartridges multi-culore è carricu-casu - a solu suluzione d'urigine originale

"Includite è caru" - slogan di myFC per quelli chì sceglienu JAQ

Nisun difficultie à ricaricà - abbastanza di un conector USB nurmale

JAQ - un gadget indispinèvule durante una presentazione impurtante o in una longa vacanze